افزونه های مهم و کاربردی بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

یکی از ویژگی های مهم و قابل استفاده در وردپرس تصویر شاخص است. یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین قابلیت های وردپرس که تقریبا در تمامی قالب ها با ایعاد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از تصویر شاخص میتوان قابلیت های مختلفی را تجربه کرد که از جمله آنها میتوان به مدیریت بر روی ابعاد و بهینه سازی و سئو تصاویر ، افزودن سرعت بارگزاری سرعت سایت و استفاده از تصاویر دلخواه در بخش های مختلف پوسته اشاره کرد.

بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

از مهمترین اقداماتی که باید بعد از تغییر دادن قالب وردپرس انجام داد بازسازی تصویر شاخص وردپرس است. وقتی صحبت از بازسازی میکنیم منظور ویرایش نمودن و تغییر اندازه و ابعاد تصاویر شاخص با توجه به ابعادی که در پوسته جدید تعریف شده است میباشد. برای بازسازی تصاویر چندین افزونه مهم و کاربردی وجود دارد که با استفاده از آنها به آسانی میتوان تصاویر شاخص قبلی را برای آنکه در قالب جدید بکار رود تغییر داد.

افزونه های بازسازی تصاویر شاخص وردپرس

برای انکه بتوان تصاویر شاخص قبلی را به راحتی تنظیم و برای استفاده در قالب جدید تغییر داد افزونه های کاربردی خوبی وجود دارد. در ادامه به معرفی چند مورد از این افزونه های کاربردی خواهیم پرداخت.

افزونه Regenerate Thumbnails تصاویر شاخص وردپرس

اگر بخواهیم بهترین افزونه ای که بوسیله آن تغییر ابعاد و بازسازی تصاویر را انجام دهیم میتوان افزونه Regenerate Thumbnails را نام برد. این افزونه در حال حاظر محبوب ترین افزونه در بین کاربران میباشد. علت این محبوبیت را میتوان نصب بیش از یک میلیون افزونه نام برد. از ویژگی های مهم این افزونه میتوان به تغییر ابعاد تصاویر شاخص ، بازسازی تصاویر شاخص ، کاربری آسان و سازگاری با وردپرس فارسی نام برد.

برای انکه صفحه بازسازی و ساخت ابعاد جدید تصاویر شاخص برای شما به نمایش در آید در بخش ابزار ها گزینه Regenerate Thumbnails را کلیک نمایید. در این قسمت میتوان ابعاد جدیدی برای تمامی تصاویر یا تصاویری که به عنوان شاخص انتخاب میشوند را در نظر گرفت.

Rebuild Wordpress Index Images

 Force Regenerate Thumbnails

دومیت افزونه محبوبی که بوسیله آن میتوانیم به بازسازی تصویر شاخص بپردازیم افزونه  Force Regenerate Thumbnails میباشد. این افزونه دقیقا مشابه افزونه Regenerate Thumbnails عمل میکند. در این افزونه همانند افزونه قبلی باید پس از نصب و فعالسازی باید به قسمت ابزار ها مراجعه کرد و گزینه بازسازی سریع تصویر شاخص کلیک نمود. با این عملیات میتوان به ایجاد تمامی تصاویر شاخص از ابتدا پرداخت.

Auto Post Thumbnail

با استفاده از این افزونه میتوان به انتخاب خودکار و اتوماتیک تصویر شاخص پرداخت. خیلی از کاربران ممکن است در قالب وردپرس قبلی خود قابلیت تصویر را نداشتند و قالب انها از آن پشتیبانی نمیکرد. حال پوسته وردپرس جدیدی نصب شده است که از تصاویر شاخص در مکان های زیادی پشتیبانی میکند. چون ویرایش تک تک مطالب برای تنظیم کردن تصویر شاخص کاری زمان بر میباشد افزونه Auto Post Thumbnail به شما کمک خواهد کرد تا اولین تصویری که در نوشته موجود است به عنوان تصویر شاخص انتخاب گردد. با نصب و فعال کردن افزونه اولین تصویر به عنوان تصویر شاخص انتخاب خواهد شد.

Rebuild Wordpress Index Images

AJAX Thumbnail Rebuild

یکی از کاربردی ترین افزونه های ساخت تصویر شاخص وردپرس افزونه AJAX Thumbnail Rebuild میباشد. افزونه های قبلی زمان زیادی را صرف بازسازی تصاویر وردپرس سایت میکردند . توجه داشته باشید در حین انجام طراحی طراحی قالب وردپرس هستید و پوسته به سایت مشتری انتقال داده اید. در این زمان متوجه خواهید شد که باید ابعاد یکی از تصاویر شاخص را تغییر دهید. در این صورت نیازی نخواهد بود تمامی تصاویر شاخص تغییر کنند. با استفاده از این افزونه میتوان فقط ابعاد دلخواه را انتخاب و به بازسازی انها پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا