معرفی اقدامات مهم در بهبود عملکرد سئو آف پیج

سئو آف پیج به نام های SEO Off-site یا سئو آفلاین شناخته میشود. سئو آف پیج به اقداماتی گفته میشود که در خارج از وب سایت انجام میگیرد تا بر روی نتایج موتور های جستجو گر تاثیر مستقیمی داشته باشد. این نوع از سئو توسط مکان های مختلفی که در اینترنت وجود دارد همانند صفحات، سایت ها، افراد و غیره انجام میگیرد و باعث میشود تا به وبسایت شما پیوند داده شود یا تبلیغ سایت شما را انجام دهد. این عملکرد بطور مستقیم بر روی کیفیت محتوای سایت تاثیر میگذارد.

اقدامات مهم در بهبود عملکرد سئو آف پیج

Off-Page SEO دقیقا عملکردی برعکس On-Page SEO دارد. در حالیکه On-Page SEO بر روی بررسی میزبانی ، سرعت وبسایت ، کلمات کلیدی شاخص و مرتبط ، بهینه سازی طراحی تاثیر مستقیم دارد Off-Page SEO بر روی تمامی مواردی که در خارج سایت اثر گذار خواهد بود تاثیر میگذارد. در ادامه با راهکار های مهم سئو آشنا خواهیم شد.

Off-Page SEO

ساخت بک لینک سئو آف پیج

نوعی از تبلیغ میباشد که بوسیله آن لینک دهی به صفحات مختلف سایت انچام میگیرد. این لینک ها بسیار مفید واقع خواهند شد تا کاربران در جستجوی اطلاعات مربوط به وبسایت را به سمت آن هدایت کنند. یکی از مهمترین عوامل افزایش رتبه سایت دریافت بک لینک است. باید توجه داشت که بک لینک به تنهایی مفید واقع نمیشود بلکه محتوا هم باید دارای کیفیت بالایی باشد.

ایجاد وبلاگ در سئو آف پیج

وبلاگ ها ییکی از مفید ترین راه ها برای معرفی کردن کسب و کارها به مخاطبان است. شما با ایجاد یک مقاله مفید با محتوای مناسب میتوانید کاربران را با محصولات خود آشنا کرده و سطح دانش انها را افزایش دهید. وبلاگ میتواند عامل بسیار مهمی در ترویج وبسایت و با ایجاد بک لینک ترافیک سایت بطرز چشمگیری افزایش داد.

ریپورتاژ در تبلیغات اینترنتی 

از ریپورتاژ ها در تبلیغات اینترنتی استفاده میشود. هدف از این کار گزارش یا مصاحبه برای معرفی برند یا معرفی اشخاص در سایت های خبری که پر بازدید میباشد است. این ریپورتاژ ها به عنوان خبر تبلیغاتی منتشر میشود. این کار باعث خواهد تا مخاطب با وارد شدن به سایت های خبری پر بازدید این تبلیغات را دیده و با کلیک کردن بر روی خبر بازدید از سایت شما خیلی بالاتر خواهد رفت. همچنین کاربران در سایت های پر بازدید محتوای تبلیغاتی شما را مطالعه و با محصول و خدمات آن مطلع شده تا برند شما در ذهن کاربران به عنوان برند برتر باقی بماند.

فعالیت کردن در فروم ها

یکی از را های سئو آف پیج عضویت در فروم های مرتبط با فعالیت وبسایت میباشد. با عضویت در این فروم ها میتوانید به سوال کاربران پاسخ دهید و با ایجاد بک لینک های مناسب به بهبود سایت و افزایش بازدید آن کمک کرد. با این کار افراد متخصصی که در حیطه فعالیت وبسایت شما کار میکنند از سایت شما بازدید خواهند کرد.

Off-Page SEO

فعالیت در شبکه های اجتماعی 

امروزه بیشتر وقت افراد در شبکه های اجتماعی سپرده مبشود. بطوریکه برای یافتن بسیاری از نیاز های خود دست به دامن این شبکه ها میشوند. با عضویت در شبکه های اجتماعی بزرگ همانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام، تلگرام و .. به بالار بردن آمار بازدید از سایت خود کمک کنید. قرار دادن پست هایی مرتبط با نوع فعالیت در این شبکه ها باعث خواهد شد تا کاربران با نوع فعالیت وبسایت شما آگاهی پیدا کنن. همچنین درج لینک مستقیم در صفحات مختلف شبکه اجتماعی به افزایش آمار بازدید از سایت کمک شایانی خواهد کرد.

تولید ویدیوی تبلیغاتی 

یکی از دیگر از راهکارهای سئو آف پیج تولید ویدیوهای تبلیغاتی است. تولید ویدویهایی مرتبط با فعالیتهای وبسایت شما گه با اشتراک گذاشتن آنها در وبسایت هایی همانند یوتیوب ، آپارات و .. کمک زیادی به افزایش بازدید از وبسیات شما خواهد داشت.

ثبت نام در موتور های جستجو 

وب استی مد نظر خد را در موتورهای جستجوی بزرگ همانند گوگل ، یاهو و … ثبت نام کنید. بعد از ایجاد هر مقاله در وبسایت خودتان آنرا در سایت های معتبر مقالات که دایرکتوری معتبر هستند منتشر نمایید. این کار باعث میشود تا سایت و مقاله شما دیده شود و کاربران زیادی به سمت سایت شما روانه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا