معرفی افزونه Enable Media Replace برای جایگزینی رسانه

معرفی افزونه Enable Media Replace برای جایگزینی رسانه

معرفی افزونه Enable Media Replace برای جایگزینی رسانه می پردازیم ، خوب است بدانید که با استفاده از افزونه Enable Media Replace برای وردپرس قادر خواهید بود فایل های موجود در بخش رسانه خود را با نسخه جدید آن جایگزین نمایید ، این افزونه یکی از افزونه های کاربردی وردپرس است و بسیار برای سایت های وردپرسی کارامد می باشد.

 

استفاده از افزونه Enable Media Replace و صرفه جویی در وقت

استفاده از افزونه Enable Media Replace می تواند بسیار در صرفه جویی در زمان شما تاثیر گذار باشد ، به صورت پیش فرض برای انجام این کار باید یا فایل قبلی را حذف نمایید و یا نام آن را تغییر دهید و فایل جدید را آپلود کنید ، با افزونه کاربردی Enable Media Replace می توانید این کار را در زمان کوتاهی انجام دهید، برای انجام این کار دو روش وجود دارد ، ابتدا باید به قسمت ویرایش رسانه مورد نظر بروید و عملیات جایگزینی فایل را انجام دهید.

 

روش اول

در این روش تنها فایل جایگزین می شود ، در این حالت فایل آپلود شده شما باید فرمتی برابر با فرمت فایل قدیمی را داشته باشد ، ولی نام فایل آپلودی جدید مهم نیست که چه باشد به این دلیل که بعد از این که آپلود شد ، نام آن مطابق با نام فایل قدیمی تغییر می کند.

 

روش دوم

در این روش ، فایل با نام جدید ذخیره می شود و تمامی لینک هایی که به آن داده شده ، بروز می گردند ، اگر می خواهید از این روش برای جایگزینی استفاده کنید ، باید بدانید که در این روش نام و فرمت فایل جدید جایگزین فایل قدیمی می شود ، تمامی لینک هایی هم که به فایل قدیمی در سایت شما وجود دارد با آدرس فایل جدید جایگزین می شوند.

لازم به ذکر است که اگر شما هم وب سایتی دارید که هر از گاهی ، فایل های آن تغییر می کنند ، پس باید فایل ها را پس از مدتی بروزرسانی کنید ، برای این کار استفاده از افزونه Enable Media Replace بهترین گزینه انتخابی خواهد بود.

 

چگونه تاریخ ویرایش فایل را نمایش دهیم؟

برای این که بتوانید تاریخ ویرایش فایل را نمایش دهید می توانید با استفاده از کد کوتاه زیر ، تاریخ آخرین ویرایش فایل را به کاربران خود نمایش دهید:

 

[file_modified id=XX format=XXXX]

لازم به ذکر است در کد بالا مقدار id ضروری است ولی مقدار format اختیاری می باشد ، اگر مقدار پیشفرض تاریخ وردپرس خالی باشد می توانید از آن استفاده نمایید ، همچنین مقدار XX را می توانید با آی دی رسانه مورد نظر خود جایگزین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا