معرفی قالب شرکتی Construction Zone در وردپرس

معرفی قالب شرکتی Construction Zone در وردپرس

قالب شرکتی Construction Zone یکی از قالب های وردپرس است که ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی دارد ، قالب Construction Zone یا کانستراکشن زون یکی از قالب های شیک ، ساده و بسیار سبک می باشد و از آن جهت راه اندازی وب سایت ‌های شرکتی می توانید بهره بگیرید ، این قالب را می توانید به صورت رایگان دانلود و فایل فارسی آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

خوب است بدانید که یک قالب شرکتی وردپرس باید همواره شامل یکسری المان ‌ها از قبیل اسلایدر ، نمایش ویژگی ‌ها ، سرویس‌ ها و نوشته‌ های بلاگ باشد ، برخی از این قالب ‌های شرکتی دارای امکانات و ویژگی های بیشتری هستند که با توجه به نیاز شما می توانید از آن ها استفاده کنید  ، ولی در صورتی که از امکانات زیادی برخوردار نبستید و تنها می خواهید چند ویژگی و سرویس را نمایش دهید ، پیشنهاد می کنیم که از قالب وردپرس Construction Zone استفاده کنید.

 

آشنایی با قالب وردپرس Construction Zone

همان طور که گفته شد این قالب را می توانید با فونت دلخواه خود دانلود کنید و سپس آن را بر روی سیستم خود نصب نمایید ، بعد از این که عملیت نصب انجام شد ، احتمالا پیغامی مبنی بر این که افزونه ‌های مورد نیاز قالب وردپرس Construction Zone باید نصب شوند ، برای شما روی صفحه می آید ، نسبت به پیام بی توجه باشید چون که نیازی به هیچ افزونه خاصی نخواهید داشت.

 

ساخت برگه هایی با عناوین خانه و بلاگ و انتشار آن ها

برای این که قالب این برگه را به عنوان صفحه اصلی بشناسد باید از قسمت ویژگی ‌های برگه ، برای برگه خانه ، گزینه Home Page را انتخاب کنید ، سپس به قسمت تنظیمات ، خواندن ، بروید و در ابتدای صفحه ، صفحه اول را برابر برگه خانه ، همچنین برگه نوشته ‌ها را برابر برگه بلاگ در نظر بگیرید و قرار دهید.

بعد از این مرحله دیگر برای ساخت صفحه اصلی می توانید از قسمت سفارشی ‌سازی قالب وردپرس Construction Zone اقدام کنید و از قسمت تنظیمات قالب صفحه‌ اصلی خودتان آن را خیلی راحت بسازید .

 

افزونه‌های موردنیاز قالب Construction Zone

همان طور که در بالا گفتیم برای نصب و استفاده از قالب رایگان Construction Zone نیازی به افزونه ای نیست و این قالب کاربردی بدون وابستگی و به خوبی کار شما را راه می اندازد.

 

نکته مهم

به یاد داشته باشید برای به وجود آوردن هر کدام از قسمت های صفحه اول ، از سفارشی ‌سازی قالب باید استفاده کنید و کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا