ایجاد لیست ایمیل در وردپرس چگونه است ؟

ایجاد لیست ایمیل در وردپرس

در مطالب قبلی اهمیت شروع ساخت لیست ایمیل را بررسی کردیم ، در این قسمت به بررسی و چگونگی ایجاد لیست ایمیل در وردپرس می پردازیم و این که کاربران را چطور برای عضویت در لیست ایمیل خود وسوسه کنیم و لیست ایمیل خود را وسعت دهیم .

مراحل شروع ساخت لیست ایمیل

  • انتخاب یک سرویس دهنده خوب و مناسب برای ایمیل مارکتینگ که پیشنهاد ما به شما میل چیمپ یا میلرلایت است .
  • داشتن یک استراتژی مناسب برای قرار دادن فرم های عضویت در مکان و زمان مناسب .

 

ایجاد لیست ایمیل در وردپرس

 

نکته 1 : خوب است بدانید بعضی قالب های وردپرس ابزارکی برای این کار دارند و همچنین بعضی از سرویس دهنده ها کدی در اختیار شما می گذارند و با قرار دادن آن در سایت یک فرم عضویت ساده به سایت شما اضافه می گردد .

نکته 2 : اگر می خواهید ضریب عضویت کاربران در لیست ایمیل شما بالا رود ، از فرم های زیبا در مکان و زمان مناسب استفاده نمایید .

 

تاثیر افزونه BLOOM در افزایش لیست عضویت

یکی از افزونه های بسیار خوب وردپرس که با استفاده از آن می توانید تعداد اعضای لیست ایمیل خود را بسیار زیاد افزایش دهید ، افزونه BLOOM است ، با این افزونه بیش از 30 نفر به این لیست اضافه خواهند شد .

لازم به ذکر است که ورژن های جدید افزونه Bloom کاملا با سرویس میلرلایت هماهنگ است و دیگر نیازی نیست شما کدهای افزونه را تغییر دهید و از روش فرم HTML برای ساخت فرم عضویت استفاده نمایید ، تنها کاری که باید بکنید ، این است که کد API خود را از سایت میلرلایت دریافت کنید و در افزونه قرار بدهید و سپس خواهید دید که لیست شما در سرویس میلرلایت ساخته می شود .

 

تکینیک های مختلف در افزایش لیست عضویت

تکنیک های بسیاری برای افزایش ضریب عضویت کاربران در سایت وجود دارد ، برای مثال همه افراد به موضوعات و این که چیزی را رایگان به دست آورند ، علاقه دارند و شما باید از این موضوع استفاده مناسب نمایید و مثلا به عنوان هدیه عضویت ، یک تخفیف ویژه یا یک محصول رایگان را به آن ها آفر دهید .

موضوع وب سایت اصلا مهم نیست و یا این که کسب و کار شما چه نوع کسب و کاری است ، اگر یک وب سایت دارید باید به این موضوع توجه داشته باشید که از روز اول لیست ایمیل کاربران خود را جمع کنید و بدین ترتیب بازدیدکنندگان سایت خود را به کاربران وفادار تبدیل خواهید کرد .

 

ایمیل مارکتینگ و افزایش لیست عضویت ایمیل با استفاده از افزونه Bloom

  • هدفتان را مشخص و یک پاداش برای عضویت کاربران در لیست ایمیل خود تعیین کنید .
  • برای ایمیل های خود محتوای اختصاصی آماده و یک سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب انتخاب کنید .
  • لیست خود را بسازید و یک آدرس ایمیل ارسال کننده و نام مناسب برای آن انتخاب کنید .
  • حتما یک ایمیل خوش آمد گویی با قابلیت ارسال خودکار و یک صفحه تشکر در وب سایت خود برای کاربران بسازید .
  • برای رهگیری کمپین های خود ، از گوگل آنالایتیکز استفاده نمایید .
  • در نقاط کلیدی وب سایت خود ، فرم های عضویت را قرار دهید ، برای مثال زیر مطالب ، صفحه اصلی و یا به صورت پاپ آپ .
  • همچنین فرم عضویت درون خطی را در نوشته های کلیدی وب سایت خود بگذارید .
  • متناسب با موضوع هر دسته بندی ، فرم عضویت را شخصی سازی نمایید .
  • برای پیدا کردن بهترین متن و ظاهر برای فرم خود ، از تست A/B یاری گیرید .

 

چه افزونه های رایگانی برای ساخت لیست ایمیل وجود دارد ؟

 

افزونه MailPoet Newsletters

افزونه MailPoet Newsletters شما را قادر می سازد تا در خود وردپرس ایمیل مارکتینگ را انجام دهید ، ولی باید توجه داشته باشید این کار فشار زیادی به سرور وارد می کند و ممکن است اکانت شما مسدد گردد ولی قابل اجرا است ، از ویژگی های افزونه MailPoet Newsletters ، ساخت آسان ایمیل ها ، داشت ابزارک برای دریافت ایمیل کاربران ، ارسال خودکار ایمیل ها ، ارسال ایمیل برای اعضای وردپرس ، امکان درون ریزی دستی ایمیل کاربران و بسیاری موارد دیگر می توان نام برد .

 

افزونه Boxzilla

این افزونه این امکان را برای شما ایجاد می کند که زمانی که کاربر به یک نقطه خاص از صفحه اسکرول کرد ، فرم عضویت برای او نمایش داده شود ، قابلیت های این افزونه امکان ساخت فرم ها با هر محتوایی ، نمایش خودکار فرم با اسکرول کاربر ، نمایش فرم با استفاده از لینک یا دکمه ، شخصی سازی ظاهر فرم می باشند .

 

افزونه WordPress Popup – Optin Revolution

افزونه WordPress Popup – Optin Revolution این امکان را به شما می دهد تا فرم های پاپ آپ را به سایت خود اضافه نمایید ، ویژگی ها و قابلیت های این افزونه هماهنگی با برخی از سرویس های محبوب ایمیل مارکتینگ ، امکان شخصی سازی پاپ آپ ها ، مشخص کردن تعداد نمایش فرم ها و بسیاری موارد دیگر می باشد .

 

نتیجه گیری

بعد از این همه بحث و بررسی به این نتیجه می رسیم که همین امروز لیست ایمیل خود را بسازید و به مانند خیلی ها این اشتباه را نکنید که شبکه های اجتماعی کافی هستند و ایمیل مارکتینگ منسوخ شده است ، خیر ، سایت شما بدون داشتن لیست ایمیل کاربران ، پیشرفتی در آینده نمی کند و مخاطبی نخواهد داشت و این را هم می دانید که هر کسب و کاری به کاربران و مخاطبان وابسته است و بدون داشتن کاربر شکست می خورد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا