چگونه با استفاده از تکنیک های سئو مقاله حرفه ای بنویسیم ؟

از سئو به منظور بهبود عملکرد سایت استفاده میکنند. این عمل از طریق استاندارد های موتورهای جستجو و جذب بازدید کننده بیشتر انجام میگیرد. Search Engine Optimization یا همان سئو دارای فاکتورهای زیادی برای تاثیر گذاری بر روی سایت است. هر کدام از این فاکتور ها میتواند نقش مهمی ایفا کند. از کلمات کلیدی بکار رفته در متنی که مینویسیم و لینک هایی که داخل متن بکار میرود همگی از فاکتور های تاثیرگذار هستند. بسیاری از تکنیک های سئو باعث رشد چشمگیر بازددید و افزایش سئو سایت خواهند شد.

نوشتن مقاله بر اساس سئو سایت

از جمله بخش های بسیار مهمی که در هنگام نوشتن مقاله باید به آن دقت کرد رعایت اصول سئو سایت است. برای انکه مقاله شما دارای رتبه خوبی در موتورهای جستجو از جمله گوگل باشد و همچنین دارای جذب ترافیک بالا و بازدید خوب باشد باید از امتیاز خوبی برخوردار شود. به همین منظور تولید محتوا و نوشتن محتوای تخصصی با رعایت اصول سئو از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد. عمر سایت شما بستگی به محتوایی دارد که شما در آن قرار خواهید داد. تمامی این موارد با هماهنگی یکدیگر باید صورت گیرد. از تولید محتوا گرفته تا رعایت سئو باید بر اساس هماهنگی با یکدیگر پیش گرفته شود.

نگارش مقاله حرفه ای با استفاده از تکنیک های سئو

تکنیک سئو : انتخاب کلمه کلیدی مناسب 

زمانی که شما به دنبال یک مطلب خاص در گوگل میگردید از کلمات خاصی برای پیدا کردن آن استفاده خواهید کرد. این کلمات به مطلب مد نظر شما بسیار مرتبط است. به این کلمه مرتبط کلمه کلیدی گفته میشود. اولین گام برای نگارش مقاله توجه به این نکته است که باید اطمینان پیدا کنید مطلب نگارش شده شما در موتورهای جستجو نمایش داده شود. بنابراین قبل از نگارش مطلب باید ابتدا کلمات کلیدی مهمی که کاربران برای پیدا کردن مووع شما از آن استفاده زیادی میکنند را از طریق آنالیز جست و جو سایت گوگل پیدا کنید. بعد از این کار با استفاده از کلمه کلیدی خود مقاله مورد نظر را بنویسید و از کلمه کلیدی در داخل مقاله استفاده نمایید.

SEO Technique

تکنیک سئو : جایگاه بکار بردن کلمه کلیدی

در دومین گام بعد از پیدا کرد کلمه کلیدی مد نظر حالا باید دقت داشته باشید که کلمه کلیدی را به چه تعداد و در چه جایگاه هایی از مقاله خود بکار ببرید. هر کدام از این موارد استانداردهایی دارد. لازم است بدانید استاندارد بکار بردن کلمه کلیدی در هر مقاله ۲ تا ۳ درصد از حجم کل مقاله میباشد. استاندارد بکار بردن کلمه کلیدی در متن هم بدین صورت است که کلمه کلیدی مورد نظر باید در سه جای مهم تیتر ، عنوان اصلی ، خط اول قرار گیرد بطوریکه زیبایی و مفهم متن آسیبی نرسد.

تکنیک سئو : نوشتن مقاله تخصصی و مورد نیاز کاربران

هر شخصی در حوزه فعالیت خود دارای اطلاعات تخصصی است که سایر افراد فاقد این اطلاعات هستند. بنابراین کاربری که به سایت شما رجوع میکند و مقاله شما را دنبال میکند بدنبال این است که اطلاعات مفیدی از مقاله نگارش شده شما بدست آورد. این اطلاعات مفید باعث خواهد شد تا بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند.

تکنیک سئو : نگارش مقالات طولانی

یکی از تکنیک های مهم سئو در بحث نگارش مقاله اهمیت به بعد کمیتی مقالات است. بر اساس استانداردهای موتور های جستجو مقالاتی که دارای تعداد کلمات بیشتر و طلانی تر باشند دارای اهمیت بالاتر نسبت به مقالات کوتاهتر هستند. در حال حاظر اکثر سایت هایی که دارای رتبه های خوبی هستند مقالات با تعداد کلمات بیش از ۱۵۰۰ کلمه دارا میباشند. استاندارد ایده آل تعداد کلمات موجود در مقاله ۲۰۰ کلمه است اما درضورتی که این افزایش طول از کیفیت مطلب کم نکند.

تکنیک سئو : ویراستاری مطلب

یکی از نکات مهم در بحث رعایت اصول سئو بحث ویراستاری مطلب است. بعد از تدوین مقاله کارهایی همچون برطرف کردن غلط های املایی و آراسته کردن ظاهری جمله ، پرهیز از نوشتن پاراگراف های طولانی ، قالب بندی مناسب متن و … یک نویسنده حرفه ای را از نویسنده عادی متمایز خواهد کرد.

باتوجه به نکات مهمی که گفته شد یکی از ابزار های مفید و مهم در بحث سیستم های مدیریت محتوا استفاده از وردپرس است. وردپرس با استفاده از ابزارهای آماده خود به راحتی میتوانید به رعایت اصول استاندارد سئو بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا