معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس _ قسمت اول

معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس

در این مطلب به معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس می پردازیم ، اگر ساخت فرم های عضویت در خبرنامه را با افزونه BLOOM انجام دهید ، اعضای خبرنامه خود را می توانید به هزار برابر برسانید ، یکی از کارهایی که این افزونه می کند ایمیل مارکتینگ است که یکی از بهترین راه های افزایش فروش و بازدید کننده سایت می باشد ، تاثیر بازاریابی ایمیلی بسیار بیشتر از تبلیغ و فعالیت در شبکه های اجتماعی است.

 

Bloom بازدید کنندگان را به کاربران دائمی و وفادار بدل می کند

Bloom یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که ابزاری دارد که بازدیدکنندگانی که به صورت اتفاقی وب سایت شما را مشاهده می کنند را به مشتری و کاربران دائمی و وفادار تبدیل می کند ، این افزونه این کار را به بهترین شکل ممکن و با جذابیت تمام انجام می دهد و کاربران عبوری را مجذوب می کند.

 

با Bloom دستتان برای نمایشی هدف دار باز است

Bloom افزونه ای قدرتمند است که با آن می توانید با هدف گذاری ، برگه ها و مطالب را جهت نمایش بگذارید و یا از نمایش آن ها جلوگیری کنید ، بدین ترتیب که با توجه به موقعیت کاربر می توانید یک فرم مناسب با آن شرایط را به کاربر نمایش دهید و با این کار در جهت هدفمندی اعضا قدم بزرگی بردارید.

 

شخصی سازی با افزونه Bloom

در این افزونه بسیار کاربردی بالغ بر 100 قالب متفاوت و متنوع وجود دارد که می توانید برای فرم عضویت در خبرنامه از آن ها استفاده کنید و لازم به ذکر است که همه قالب ها امکان شخصی سازی دارند ، بدون این که نیازی به کدنویسی حتی در حد یک خط داشته باشید.

 

حالت های متنوع برای نمایش فرم را با Bloom تجربه کنید

همان طور که می دانید برای هر وب سایت و یا برگه های مختلف ، نیاز به نحوه نمایش متفاوت و مرتبط با نوع طراحی خود آن می باشد ، در این افزونه کاربردی ، وجود تعداد زیاد و تنوع فرم ها ، این امکان را به شما می دهد که بتوانید ، فرم ها را آن گونه می خواهید و با بهترین کیفیت در وب سایت خود به نمایش بگذارید.

 

Bloom و فرم به حالت پاپ آپ

با افزونه Bloom می توانید به راحتی ، فرم های عضویت در خبرنامه را به شکل پاپ آپ به نمایش بگذارید ، مثلا می توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که برای کاربر پس از 20 ثانیه فرم نمایش داده شود و یا به گونه ای باشد که تنها در زمانی پاپ آپ برای کاربر قابل رویت باشد که ، کاربر 25 درصد صفحه را دیده باشد دیدن باشد ، یکی از قابلیت های مهم این افزونه امکان فعال سازی و نمایش در صورت عدم فعالیت کاربر ، بعد از ارسال موفق دیدگاه ، بعد از خرید موفق و یا بعد از رسیدن به انتهای مطلب را برای شما فراهم می کند و همین قابلیت باعث عضویت بیشتر کاربران در خبرنامه شما می شود.

 

نمایش فرم به حالت چسبان

اگر می خواهید که فرم خود را به شکل چسبان در بیاورید ، از طریق افزونه Bloom به راحتی می توانید این کار را مثل حالتی که در پاپ آپ انجام دادید، انجام دهید ، فرم را به کاربر بنمایانید ، همچنین می توانید مکان نمایش را بین گزینه های چپ ، مرکز و راست کلیک کنید و با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید ویراستاری نمایید ، لازم به ذکر است که فعال گر های حالت چسبان هم به مانند حالت پاپ آپ عمل می کنند.

 

نمایش فرم به حالت درون خطی

با این افزونه هر کاری که بخواهید با شکل ظاهری وب سایت و خبرنامه خود می توانید بکنید ، اگر در بعضی مواقع نیازی به حالت چسبان یا پاپ آپ ندارید و باید فرم را در یک مکان دیگری از وب سایت مانند درون محتویات برگه یا مطلب بگذارید تا کاربر ببیند ، باید از حالت درون خطی استفاده کنید ، برای فعال کردن این حالت باید فرم دلخواهتان را با مشخصات ظاهری و اختصاصی به وجود آورید و کد کوتاه آن را دریافت نمایید و سپس این کد را در مطلب یا برگه بگذارید.

 

امکان نمایش به صورت ابزارک در هر جا که می خواهید

یکی از بهترین مکان ها برای نمایش فرم عضویت در خبرنامه ، ستون های کناری و فوتر می باشند ، با استفاده از افزونه bloom می توانید در هر جایگاه ابزارکی که دوست دارید ، فرم عضویت در خبرنامه را بگذارید و به کاربر نمایش دهید ، این کار را تا بی نهایت می توانید انجام دهید .

 

وسوسه کاربران برای عضویت در خبرنامه

با افزونه Bloom خیلی خوب می توانید کاربران را وسوسه کنید نا در خبرنامه شما عضو شوند ، بدین ترتیب که قسمت هایی از محتوا را از دید آن ها پنهان می کنید و کاربران تنها در صورت عضویت در خبرنامه می توانند ادامه محتوا را ببینند ، این روش یکی از بهترین روش های افزایش تعداد اعضای خبرنامه به شمار می رود.

bloom این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد و این می شود که بازدید کنندگان اتفاقی وب سایت شما ، تبدیل به کاربرانی وفادار می شوند ، شاید این مهم ترین رسالت این افزونه باشد ، افزونه Bloom مزایا و کاربردهای بسیار زیادی دارد که در حوصله این مقاله نمی گنجد و در مطالب بعدی درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =

دکمه بازگشت به بالا