معرفی ایده های کاربردی برای یادگیری زبان برنامه نویسی php

زبان برنامه نویسی php دارای کاربردهای متنوعی است که از جمله آنها میتوان به توسعه برنامه های کاربردی و وبسایت ها استفاده کرد. این زبان با توجه به کاربرد گسترده خود دارای راه های ساده ای برای اموزشش میباشد. php در بین برنامه نویسان به یک زبان برنامه نویسی محبوب تبدیل شده و برای آموزش آن راه های متنوعی بوجود آمده است. وبسایتهای مختلفی راه های آموزشی این زبان برنامه نویسی را در دسترس عمو قرار دادند تا با کمترین هزینه و بدون صرف وقت اضافی آموزش لازم را فرا بگیرید.

ایده های کاربردی برای یادگیری زبان برنامه نویسی php

برای آنکه بتوان آموزش های لازم را با سرعت بیشتری یاد گرفت به چند نکته مفید و کاربردی باید توجه کرد

ایجاد اپلیکیشن

برای انکه با تمامی زوایا و ابعاد یک کار در زبان برنامه نویسی آشنا شوید باید شروع به انجام یک پروژه واقعی بکنید یکی از ایده های خوب یادگیری زبان php ایجاد پروژه های واقعی است..برای شروع میتوانید یک اپلیکیشن ایجاد نمایید. با ساخت اپلیکیشن موضوعاتی همانند اتصال به پایگاه داده ، بررسی فرم ها ، بررسی سشن هایی که برای ذخیره موقت اطلاعات کاربرد دارد و ایجاد امنیت را بصورت عملی بخوبی فراگیرید.اناجم یک پروژه عملی باعث خواهد شد تا مطالبی که قبلا فراموش کرده اید را دوره کنید و سرعت عمل خود را بالاتر ببرید.

Learn php

استفاده از فریم ورک MVC

بعد از گذشتن از مرحله اول و درست کردن یک برنامه کاربردی با قابلیت اجرا با دسته بندی اسکریپت ها در مرحله دوم فریم ورک های MVC را باید بیاموزید. یکی از ایده های خوب یادگیری زبان php استفاده از فریم ورک های MVC است. MVC مخفف مدل ، نمایشگر ، کنترلر میباشد و سبکی از برنامه نویسی است که بطور پیش فرض در برنامه های وب مورد استفاده قرار میگیرد. پیشنهاد میشود از CodeIngniter استفاده شود. این روش ساده ترین راه یادگیری فریم ورک MVC است. این فریم ورک ها باعث فعال شدن دوچیز خواهد شد 1- جداسازی کدهای داینامیک از استاتیک 2- پیاده سازی کردن برنامه نویسی شی گرا در اسکریپت وب میگردد.

استفاده از داکیومنت‌ها

با استفاده از وبسایت Php.net میتوان به دایک472یومنت های زیادی دسترسی پیدا کرد . میتوان این مستندات را مطالعه کرد و نکات مفید و کدهای انها را یاد گرفت. همچنین میتوان به مطالعه یک موضوع خاص در سایت پرداخت و نکات مربوط به آن موضوع را یاد گرفت.

Learn php

فعالیت به عنوان برنامه نویس آزاد

اگر شما هم علاقه مند به آموزش و یادگیری PHP هستید میتوانید به عنوان یک توسعه دهنده وب وارد شرکت شوید و در آن مشغول بکار شوید. همچنین میتوان بصورت برنامه نویس آزاد کار کرد. همچنین یکی از کارهایی که این روزها برنامه نویسان علاقه مند به شرکت در آن هستند کار کردن به عنوان فریلنسرها در این سایت ها میباشد. فریلنسرها معمولا پروژه های کار فرمایان را با هزینه پایینتر که مقرون به صرفه باشد انجام میدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا