معرفی قالب ColorMag برای مجله های اینترنتی و سایت های خبری

معرفی قالب ColorMag

قالب ColorMag یکی از قالب های خوب و کاربردی وردپرس است که در این جا می خواهیم به معرفی آن بپردازیم ، این قالب زیبا برای مجله های اینترنتی بسیار مناسب است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

این قالب کاربردی یکی از قالب های مدرن برای وردپرس است که ظاهر بسیار جذابی دارد و همین یکی از دلایل مناسب بودن آن برای ستفاده در وب سایت های خبری و مجله های اینترنتی است ، از جمله امکانات این قالب زیبا می توان به طراحی واکنش گرا ، اسلایدر ویژه ، صفحه اصلی با قابلیت قرار دادن ابزارک اشاره کرد ، یکی از خوبی های این قالب کاربردی ، انعطاف پذیری بالای آن است به طوری که با استفاده از این قالب ، هر نوع وب سایتی را از وب سایت های خبری گرفته تا وب سایت های شخصی ، شرکتی و موارد دیگر می توان راه اندازی کرد و چه چیزی بهتر از این ، همچنین پنل تنظیمات آن بسیار حرفه ای است و شما می توانید هر برنامه ای را با سلیقه خود بدون کدنویسی بر روی آن پیاده نمایید.

 

امکانات و قابلیت های ColorMag

قالب ColorMag دارای امکانات بسیاری است که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم تا شما عزیزان بیشتر با این قابلیت ها آشنا شوید تا اگر می خواهید از این قالب استفاده کنید با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید.

 

صفحه اصلی ابزارک پذیر

این قالب دارای صفحه اصلی ابزارک پذیرمی باشد و خوب است بدانید که این امکان باعث می شود که تمامی بخش های صفحه اصلی با استفاده از ابزارک ها چیده نمایش داده شوند و بدین ترتیب خیلی راحت و آسان می توانید تنها با کشیدن و رها کردن صفحه اصلی خود را ویرایش نمایید.

 

لوگو سفارشی و متن هدر

یکی از بهترین قابلیت های این قالب لوگو سفارشی و متن هدر است و شما با استفاده از این امکان می توانید از طریق پنل تنظیمات به راحتی لوگو دلخواه خود را آپلود کنید و در بالای سایت به نمایش بگذارید.

 

اسلایدر ویژه

اسلایدر ویژه یکی دیگر از امکانات خوب و تخصصی این قالب زیبا می باشد و به وسیله آن می توانید یک دسته بندی برای نمایش مطالب آن به صورت اسلایدر در صفحه اصلی را تعیین کنید که بسیار در جذب کاربران جدید موثر واقع می شود.

 

رنگ های سفارشی

اگر از رنگ پیش فرش خوشتان نمی آید ، این قالب این امکان را به شما می دهد که رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و ظاهر وب سایت خود را طبق سلیقه خود طراحی کنید و بدین ترتیب وب سایت حرفه ای تری داشته باشید.

 

آیکون شبکه های اجتماعی

این قالب همچنین دارای آیکون شبکه های اجتماعی است که با این قابلیت می توانید لینک پروفایل شبکه های اجتماعی خود را در پنل تنظیمات وارد نمایید و سپس آن ها را در بخش های مختلف وب سایت خود به نمایش بگذراید.

 

ابزارک های سفارشی

این قالب زیبا و کاربردی دارای 8 ابزارک سفارشی است که با استفاده از ابزارک های پیش فرض موجود در قالب ، می توانید خیلی آسان و راحت ظاهر سایت خود را سفارشی و شخصی سازی نمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا