ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس

ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس

قالب زفیر یکی از قالب های کاربردی برای ورد پرس است که به راحتی می توانید با آن سایتی زیبا راه اندازی کنید ، این قالب یک قالب چند منظوره وردپرس با طراحی متریال می باشد ، در این مطلب ، ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس را بررسی می کنیم.

 

زفیر و طراحی کاملا واکنش گرا

زفیر هم مانند دیگر قالب های کاربردی ورد پرس دارای طراحی کاملا واکنش گرا است و از طریق آن وب سایت شما در تمامی مرورگرها و دستگاه های ارتباطی به خوبی نمایش داده می شود و حوب است بدانید که تمامی المان های قالب زفیر برای نمایش صحیح در مرورگرهای مختلف به صورت اختصاصی بهینه گشته اند .

 

قالب زفیر و پنل تنظیمات پیشرفته و کاملا فارسی

این قالب دارای پنل تنظیمات پیشرفته و کاملا فارسی است و با این قابلیت می توانید همه قسمت های سایت خود را به سادگی مدیریت کنید و نیازی به کدنویسی هم ندارید ، با این امکانات پنل تنظیمات می توانید یک وب سایت عالی را در زمان بسیار کمی راه اندازی کنید و مطالبی که می خواهید منتشر نمایید .

 

ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس

 

زفیر بیش از 40 فونت فارسی دارد

قالب زفیر بالغ بر 40 فونت فارسی دارد ، اگر می خواهید فونت ها را تغییر دهید باید به قسمت تنظیمات قالب بروید و بدون نیاز به کدنویسی قالب می توانید فونت قسمت های مختلف سایت خود را تغییر دهید .

 

زفیر و ساخت برگه ها در چند ثانیه

یکی از قابلیت های خوب و بسیار کاربری قالب زفیر ، ساخت برگه ها و مطالب در زمان بسیار کم و تنها با کشیدن و رها کردن می باشد ، این قابلیت این امکان را می دهد که بخش های مختلف را انتخاب کنید و برای نمایش در مکان دلخواه ، آن بخش را کشیده و رها کنید و بدون نیاز به کدنویسی می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .

 

قالب زفیر و پشتیبانی از ووکامرس

قالب زفیر هم به مانند قالب ایمپرزا با افزونه ووکامرس به صورت پیش فرض هماهنگ می باشد ، با افزونه ووکامرس می توانید یک فروشگاه اینترنتی به وجود بیاورید و محصولات خود را برای فروش در آن جا گذارید ، هر محصولی که باشد فرقی نمی کند ، در هر صورت قالب زفیر و افزونه ووکامرس به شما در فروش محصولاتتان بسیار کمک می کنند .

 

ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس

 

قالب زفیر و انیمیشن های جذاب و زیبا

یکی از خوبی های زفیر این است که از طریق آن می توانید سایت خود را زیباتر کنید بدین ترتیب که هر المان در صفحه ها را می توانید به صورت انیمیشن نمایش دهید ، برای این کار باید به هنگام ویرایش برگه ها انیمیشنی که دوست دارید را انتخاب کنید .

 

با قالب زفیر بسیار راحت کار می کنید

قالب زفیر این امکان را به شما می دهد که بدون کدنویسی و کارهای پیچیده بخش های مختلف را شخصی سازی کنید و برای این کار تنها کافی است که نوع تغییر را انتخاب کنید و آن را با چند کلیک اجرا نمایید .

 

قالب زفیر و طراحی متریال گوگل

خوب است بدانید که قالب زفیر را طبق آخرین متد طراحی ، یعنی طراحی متریال گوگل طراحی کرده اند ، لازم به ذکر است تمامی افکت ها و رنگ های به کار رفته در این قالب ، طبق استاندارد متریال گوگل هستند .

 

زفیر و پشتبانی کامل از رتینا

یکی از ویژگی های قالب زفیر هماهنگی با نمایشگرهای شرکت اپل است که از رتینا پشتیبانی می کنند و به همین دلیل ، تصاویر را به بهترین و زیباترین شکل ممکن در این نمایشگر ها نشان می دهد .

 

زفیر فوق واکنش گرا است

یکی از مهم ترین قابلیت های قالب زفیر ، واکنش گرا بودن آن است که به وسیله این قابلیت ، وب سایت شما در کلیه مرورگرها و دستگاه های ارتباطی به شکلی کامل و خوب به نمایش گذاشته می شود .

 

زفیر و افزونه Slider Revolution

افزونه پرمیوم Slider Revolution در قالب زفیر جای داده شده و با قالب زفیر این افزونه را نیز می توانید داشته باشید ، خوب است بدانید که این افزونه شما را قادر می سازد که اسلایدر های فوق حرفه ای در سایت ایجاد کنید و سایت را به نمایش بگذارید .

 

ویژگی های قالب زفیر برای وردپرس

 

قالب زفیر به همراه پس زمینه با افکت پارالاکس

قالب زفیر ، دو حالت افقی و عمودی برای پس زمینه ها با افکت پارالاکس را مورد پشتیبانی قرار می دهد ، می دانید که افکت پارالاکس افقی با تغییر موقعیت ماوس کاربر ، تغییر می کند و شما می توانید به هر قسمتی از برگه که بخواهید افکت پارالاکس را به سادگی اضافه نمایید ، برای این کار باید تصویر را آپلود و نوع افکت را مشخص کنید .

 

قالب زفیر و رنگ بندی های زیاد

قالب زفیر در بسیاری از موارد شبیه به قالب ایمپرزا می باشد ، این قالب هم به صورت پیش فرض شش رنگ بندی استاندارد در طراحی متریال دارد و اگر بخواهید هر کدام از این رنگ بند ها را می توانید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید ، به غیر از رنگ بندی های پیش فرض می توانید رنگ قسمت های مختلف سایت خود را شخصی سازی نمایید .

 

قالب زفیر و سئو

یکی از بهترین ویژگی های قالب زفیر این است که به صورت پیش فرض از نظر سئو بهینه سازی شده است و همین باعث می شود که بیشترین بازدهی را در موتورهای جستجو داشته باشد و خیالتان راحت باشد که استاندارهای روز سئو در هنگام طراحی این قالب به طور کامل و جامع رعایت شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا