ویژگی های قالب وویس _ قسمت دوم

ویژگی های قالب وویس

در مطالب گذسته به برخی از ویژگی های قالب وویس پرداختیم و در این مطلب به بررسی قابلیت های دیگری از این قالب کاربردی وردپرس خواهیم پرداخت .

 

وویس و دسته بندی های هوشمند

با استفاده از قالب Voice می توانید برای هر دسته بندی ، چیدمان و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید ، همچنین قادر خواهید بود رنگ دلخواه برای هر دسته ، ناحیه ویژه با چیدمان متفاوت و نحوه نمایش صفحه بندی متغیری را داشته باشید .

 

ویژگی های قالب وویس _ قسمت دوم

 

قالب وویس 4 نوع صفحه بندی متفاوت دارد

قالب وویس 4 نوع صفحه بندی متفاوت دارد و این امکان برای شما وجود دارد که از حالت کلاسیک ” صفحه قبل و بعد ” استفاده نمایید یا صفحات مختلف را به صورت عددی به نمایش گذارید ، در این قالب همچنین می توان صفحه های بعد را که به صورت آجاکس نیز تعریف شده به نمایش گذاشت ، یعنی با کلیک کاربر روی دکمه بارگزاری مطالب بیشتر ، بدون این که صفحه مجددا بارگزاری شوند ، مطالب بیشتری نمایش داده می شود .

 

قالب وویس و نمایش آسان مطالب

این قالب بسیار کاربردی است و به وسیله این قالب ، نمایش مطالب به راحتی و کاربردی صورت می گیرد ، با استفاده از کنار هم چیدن ماژول ها قادر خواهید بود آن ها را گروه بندی نمایید و به چیدمان دلخواه خود برسید ، همه این کارها تنها با یک کلیک انجام می شوند .

 

با وویس می توانید فیلتر کنید

با استفاده از قالب وویس این امکان برای شما وجو دارد که مطالب را به صورت پیشرفته فیلتر کنید و برای هر ماژول به صورت جداگانه قادر خواهید بود مطالب یک یا چند دسته خاص را انتخاب کنید و بر اساس تاریخ ، تعداد بازدید ، تعداد دیدگاه و یا به صورت تصادفی مرتب نمایید و بسیاری موارد دیگر را می توانید از این طریق فیلتر کنید .

 

ویژگی های قالب وویس _ قسمت دوم

 

قالب وویس و بی نهایت سایدبار و سایدبارهای چسبان

با استفاده از این قالب دوست داشتنی مب توانبد هر چند تا ستون کناری که می خواهید به این قالب اضافه نمایید ، مثلا برای هر دسته بندی ، برگه و یا مطلب یک ستون کناری جداگانه با ابزارک های سفارشی می توانید ، بسازید ، علاوه بر این می توانید تعداد زیادی سایدبار چسبان نیز داشته باشید به طوری که محتوای این سایدبارها همیشه در دید کاربرانتان باشد .

 

ویژگی های قالب وویس _ قسمت دوم

 

 

وویس از مطالب صفحه بندی شده پشتیبانی می کند

قالب وویس برای شمایی که تعداد بازدید برایتان اهمیت زیادی دارد بسیار به درد بخور و راهگشا است ، بدین صورت که با این قالب می توانید مطالب خود را به قسمت های مختلف تقسیم بندی کنید و بدین ترتیب ، کاربر می تواند در بین محتوای مطلب شما گردش کند و همین باعث افزایش بازدید های شما خواهد بود .

 

قالب وویس و 40 فونت فارسی

یکی از بهترین قابلیت های وویس این است که این قالب با 40 فونت فارسی ارائه می گردد و بدون کدنویسی و از طریق پنل تنظیمات قادر هستید که فونت ها را تغییر دهید .

 

ویژگی های قالب وویس _ قسمت دوم

 

وویس امکان نمایش مطالب مرتبط را دارد

با این قالب این امکان وجود دارد که بتوانید به راحتی مطالب مرتبط هر پست را نمایش دهید و تعداد بازدید صفحه خود را بالا ببرید ، بلزم به ذکر است که خوبی این قابلیت این است که به طور مستقل و بدون هیچ گونه افزونه اضافی کار می کند و قادر خواهید بود نحوه نمایش مطالب مرتبط را به طور کامل مدیریت کنید .

 

قالب وویس از کدهای کوتاه کاربردی پشتیبانی می کند

این قالب مهربان از کدهای کوتاه پشتیبانی می کند ، یعنی شما با استفاده از کد کوتاه به راحتی می توانید دکمه ، تب ، جدول و دکمه های دیگر را به مطالب خود اضافه نمایید .

 

قالب وویس و دکمه های اشتراک گذاری مطلب

قالب وویس این امکان را برای شما به وجود می آورد که کاربران بتوانند مطالب شما را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارند و بدین ترتیب وب سایت شما محبوب و مشهور می شود ، لازم به ذکر است برای این کار نیازی به افزونه های جانبی در قالب وجود ندارد .

 

با وویس می توان تعداد بازدید را نمایش داد

قالب voice این امکان را به شما می دهد که به راحتی بتوانید تعداد بازدید مطالب را در سایت به بازدیدکنندگان نمایش دهید ، همچنین می توانید مطالب سایت را بر اساس بازدید مرتب سازی نمایید .

 

قالب وویس از فرمت مطالب مختلف پشتیبانی می کند

یکی از بهترین قابلیت های قالب وویس پشتیبانی از مطالب سایت شما است و می توانید مطالب را در فرمت های مختلف منتشر کنید .

 

قالب وویس از BBPRESS پشتیبانی می کند

قالب وویس با افزونه bbPress کاملا هماهنگ است و از آن پشتیبانی می کند ، لازم به ذکر است که این افزونه این امکان را به شما می دهد یک تالار گفتگو کامل و حرفه ای ایجاد کنید و بدین ترتیب نقش کاربران در مدیریت وب سایت خود را بیشتر و پر رنگ تر می کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا