ویژگی های قالب وویس _ قسمت اول

ویژگی های قالب وویس

قالب وویس در وردپرس یکی از قالب های خبری و مجله ای برای وردپرس می باشد و در این مطلب به بررسی ویژگی های قالب وویس می پردازیم ، وویس قالبی بسیار ساده و زیبا است که دارای امکانات بسیار خوبی می باشد .

همان طور که گفته شد این قالب حرفه ای جهت راه اندازی وب سایت های خبری و مجله های اینترنتی می باشد ، همچنین از این قالب بسیار عالی و زیبا می توانید به عنوان یک وبلاگ شخصی استفاده کنید، با امکانات بی نظیر این قالب می توانید به راحتی تمامی بخش های آن را ویرایش کنید و با سلیقه خود آن را شخصی سازی نمایید .

 

قالب وویس در وردپرس کاملا واکنش گرا طراحی شده است

این قالب زیبا به صورت کاملا واکنش گرا طراحی شده است و اگر وب سایت خود را با این قالب بسازید ، در تمامی مرورگرها و دستگاه های ارتباطی به صورت کامل و بسیار عالی نمایش داده می شود ، این قابلیت واکنش گرایی ، کاملا اختیاری است و بستگی به شما دارد که بخواهید فعال یا غیر فعال باشد .

 

پنل تنظیمات قالب وویس حرفه ای و کاملا فارسی

پنل تنظیمات قالب وویس حرفه ای و کاملا فارسی است و با استفاده از پنل تنظیمات این قالب می توانید به راحتی همه قسمت های سایت خود را مدیریت نمایید و نیازی به کدنویسی نیست .

پنل تنظیمات این قالب امکانات زیادی دارد که این امکان را به شما می دهد که در مدت زمان بسیار کمی وب سایتی را راه اندازی و آماده کنید و به انتشار مطالب خود بپردازید .

 

ویژگی های قالب وویس

 

تعداد بی نهایت رنگ بندی در قالب وویس وجود دارد

تعداد بی نهایت رنگ بندی در قالب وویس وجود دارد و خوبی این قالب این است که می توانید قسمت های مختلف را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید و با سلیقه خود رنگ قسمت های مختلف سایت خود را انتخاب نمایید و این کار را می توانید از طریق پنل تنظیمات انجام دهید.

 

قالب وویس و هدرهای متفاوت

لازم به ذکر است که این قلب از سه نوع هدر متفاوت پشتیبانی می کند و بدین ترتیب شما می توانید به دلخواه خود ، هدر را از بخش تنظیمات انتخاب نمایید ، قابلیت هدر چسبان این اطمینان را به شما می دهند که منوی اصلی سایت شما در دسترس کاربر قرار گرفته است .

همچنین این قالب از مگامنو نیز پشتیبانی می کند و می توانید از طریق آن آخرین مطالب هر دسته را به صورت خودکار در منوی اصلی به نمایش گذارید .

 

قالب وویس و حالت های مختلف برای نمایش مطالب

قالب وویس دارای حالت های مختلف برای نمایش مطالب است ، این قالب در واقع 7 چیدمان اصلی دارد و از آن ها می توانید برای نمایش مطالب سایت خود به شکلی که می خواهید ، استفاده نمایید ، حتی می توانید این حالت ها را با هم ترکیب کنید و با سلیقه خود چیدمان های جدید و خلاقانه بسازید .

 

ویژگی های قالب وویس

 

قالب وویس و ابزارک های اختصاصی

قالب وویس دارای ابزارک های اختصاصی می باشد که از این ابزارک های می توان به ابزارک نویسنده هوشمند ، شبکه های اجتماعی هوشمند ، تبلیغات آسان و موارد دیگر اشاره کرد و خوب است بدانی که هر کدام از این ابزارک ها را می توان در ستون های کناری متفاوتی جای داد .

 

قالب وویس و نمایش آسان مطالب با استفاده از ماژول ها

از طریق قالب وویس می توانید به آسانی و خیلی کاربردی مطالب را برای کاربران به نمایش بگذارید ، بدین ترتیب که ماژول های متفاوت را کنار هم بچینید و آن ها را گروه بندی نمایید و بعد از آن چیدمان دلخواهتان را ایجاد کنید ، این کار بسیار ساده و تنها با چند کلیک اتفاق می افتد .

 

قالب وویس و فیلتر کردن

یکی از ویژگی های خوب قالب وویس ، فیلتر کردن پیشرفته مطالب است و شما برای هر یک ماژول می توانید به صورت جداگانه مطالب یک یا چند دسته خاص را انتخاب نمایید .

همچنین می توانید مطالب را بر اساس تاریخ ، تعداد بازدید ، تعداد دیدگاه و تصادفی مرتب نمایید ، می توانید مطالبی را نمایش دهید که از یک تاریخ خاص قدیمی تر نباشند و یا این که مطالب را به صورت دستی برای نمایش در ماژول بگذارید .

 

ویژگی های قالب وویس

 

قالب وویس و خیلی زیاد سایدبار

یکی دیگر از خوبی های این قالب این است که می توانید هر چندتا ستون کناری که بخواهید ، به آن اضافه کنید ، مثلا برای هر دسته بندی ، برگه و یا مطلب می توانید یک ستون کناری جداگانه با ابزارک های سفارشی درست کنید یا تعداد زیادی سایدبار چسبان داشته باشید .

این بدین یعنی است که محتوای این سایدبارها همیشه جلوی دید کاربر می باشد ، لازم به ذکر است که این قابلیت بسیار خوب وویس برای فروش جایگاه های تبلیغاتی و کسب درآمد بسیار کاربردی و تضمینی است .

 

قالب وویس و پشتیبانی از مطالب صفحه بندی شده

اگر از افرادی هستید که به تعداد بازدید هایی که از سایت شما شده بسیار اهمیت می دهید ، این قابلیت بسیار برای شما کاربردی خواهد بود و به وسیله آن می توانید مطالب خود را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و این گونه کاربر اجازه دارد که بین محتوای مطلب شما گردش نماید ، این کار تنها راه افزایش بازدید های سایت شما می باشد .

با ما همراه باشید تا در مطالب بعدی به قابلیت های دیگر قالب زیبای وویس بپردازیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =

دکمه بازگشت به بالا