ویژگی های قالب ایمپرزا

ویژگی های قالب ایمپرزا

در این مطلب ویژگی های قالب ایمپرزا در وردپرس را مورد بررسی قرار می دهیم و قابلیت های این قالب با طراحی مدرن را برمی شماریم ، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این قالب زیبا بدانیم .

 

قالب ایمپرزا و طراحی کاملا واکنش گرا

یکی از خوبی های استفاده از قالب Impreza ، این است که وب سایتی که راه اندازی می کنید در همه مرورگرها و دستگاه های ارتباطی بسیار خوب و کامل نمایش داده می شود ، بازدیدکنندگان سایت شما از لپ تاپ و تبلت و یا از یک گوشی هوشمند می توانند به خوبی سایت شما را ببینند چرا که تمامی المان های قالب ایمپرزا به صورت کاملا اختصاصی جهت به نمایش گذاشته شدن صحیح در مرورگرهای مختلف ، بهینه گشته اند .

 

 

ویژگی های قالب ایمپرزا

 

قالب ایمپرزا و پنل تنظیمات پیشرفته و کاملا فارسی

قالب ایمپرزا پنل تنظیمات پیشرفته و کاملا فارسی دارد که با استفاده از این پنل خیلی آسان قادر خواهید بود که تمامی قسمت های سایت خود را بدون کدنویسی مدیریت نمایید ، این پنل تنظیمات دارای امکانات بیشماری است که از طریق آن هت می توانید در چند دقیقه وب سایت خود را آماده و مطالب آن را منتشر کنید .

 

قالب ایمپرزا و بیش از 40 فونت فارسی

یکی از مزایای قالب Impreza این است که دارای 40 فونت فارسی می باشد ، لازم به ذکر است ، اگر می خواهید فونت بخش های مختلف سایت را تغییر دهید ، باید از قسمت تنظیمات قالب آن را انتخاب نمایید و برای تغییر یک فونت دیگر نیازی به تغییر کدنویسی قالب و یا استفاده از افزونه ها نیست .

 

ویژگی های قالب ایمپرزا

 

ساخت برگه ها با کشیدن و رها کردن در قالب ایمپرزا

قالب ایمپرزا این امکان را برای شما ایجاد می کند که به راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن می توانید برگه ها را بسازید و این قابلیت شما را ثادر می سازد تا بخش های مختلف را انتخاب کنید و در مکان دلخواهی که می خواهید نمایش داده شود ، بکشید و رها کنید ، لازم به ذکر است که این کار بدون کدنویسی انجام می پذیرد و تنها کاری که باید انجام دهید تجسم نحوه چیدمان المان ها است .

 

قالب ایمپرزا و پشتیبانی کامل از افزونه ووکامرس

جاب است بدانید که قالب Impreza با افزونه ووکامرس به صورت پیش فرض هماهنگ می باشد ، این افزونه امکان ایجاد یک فروشگاه اینترنتی زیبا و جذاب را برای شما فراهم می سازد تا محصولات خود را به فروش برسانید و این که نوع محصول شما چیست ، یک محصول فیزیکی یا محصول دیجیتال ، مهم نیست و با قالب ایمپرزا و افزونه ووکامرس محصولات خود را بهتر و پرفروش تر کنید .

 

ویژگی های قالب ایمپرزا

 

 

قالب ایمپرزا و قابلیت آپدیت رایگان

قالب ایمپرزا را می توانید به راحتی به روز و با ورژن های جدید وردپرس سازگار کنید چرا که آپدیت های جدید این قالب به سرعت وارد بازار می شود و به صورت رایگان می توانید آن ها را دریافت کنید .

 

 

قالب ایمپرزا در وردپرس و انیمیشن هایش

این قالب یک ویژگی خوب دارد ، این که المان های مختلف در صفحات به صورت انیمیشن های جالبی می توانید به نمایش بگذارید و برای این کار تنها کاری که باید بکنید این است که به هنگام ویرایش برگه ها ، این که کدام انیمیشن را دوست دارید ، انتخاب کنید .

 

 

قالب ایمپرزا و طراحی جذاب و مدرن

یکی از خوبی های قالب ایمپرزا ، طراحی جذاب و مدرن آن است که با آخرین متد طراحی وب سایت و با استانداردهای جهانی طراحی شده و تمامی افکت ها و رنگ های به کار رفته در آن با استانداردهای جهانی تطابق دارد .

 

 

قالب ایمپرزا فوق واکنش گرا است

یکی دیگر از قابلیت های ایت قالب محبوب و زیبا فوق واکنش گرا بودن آن است و این ویژگی باعث می شود که وب سایت شما در تمامی مرورگرها و دستگاه های ارتباطی به خوبی نشان داده شود .

 

 

قالب ایمپرزا و افزونه Slider Revolution

قالب ایمپرزا و افزونه Slider Revolution با یکدیگر ادغام هستند و می توانید از این افزونه نیز استفاده کنید ، با استفاده از این افزونه قادر هستید که اسلایدر های فوق حرفه ای به وجود آورید و در سایت خود به نمایش بگذارید ، این موضوع در سئوی سایت بسیار اثربخش و مفید است .

 

 

قالب ایمپرزا و پس زمینه ای با افکت پارالاکس

خوب است بدانید که در قالب ایمپرزا دو حالت افقی و عمودی پس زمینه ها با افکت پارالاکس وجود دارد ، همان طور که می دانید ، افکت پارالاکس افقی با تغییر موقعیت ماوس ، تغییر می کند و خوبی این ویژگی این است که در هر بخشی از برگه قادر هستید افکت پارالاکس را به آسانی اضافه نمایید ، برای این کار باید تصویر را آپلود کنید و نوع افکت را مشخص نمایید .

 

رنگ بندی های پیش فرض

قابل توجه شما عزیزانی که می خواهید با قالب ایمپرزا سایت خود را راه اندازی کنید ، باید بدانید که این قالب تعداد زیادی رنگ بندی به صورت پیش فرض و استاندارد دارد که خیلی راحت می توانید ، هر کدام از رنگ بندی ها را که می خواهید ، برگزینید و استفاده کنید ، البته اگر از رنگ بندی های پیش فرض استفاده نمی کنید می توانید در یک محیط گرافیکی رنگ هر بخشی را که می خواهید در وب سایت شخصی سازی نمایید .

 

 

قالب ایمپرزا و سئو

یکی از خوبی های قالب Impreza و یکی از دلایل محبوبیت آن در بین کاربران این است که که این قالب از نظر سئو به صورت پیش فرض ، بهینه شده و همین باعث می شود که بازدهی بسیار زیادی در موتورهای جستجو داشته باشد ، لازم به ذکر است که تمامی استاندارهای روز سئو در زمان طراحی این قالب کاملا رعایت شده است .

 

ویژگی های قالب ایمپرزا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا