آشنایی با بهترین افزونه های ایجاد فروشگاه اینترنتی وردپرس

امروزه تعداد زیادی از افراد بدنبال ایجاد وبسایت کسب و کار در اینترنت هستند. با رونق تجارت و کسب و کار امروزه تعداد زیادی پلتفرم های تجاری وجود دارد. همین امر باعث شده تا افراد بدنبال کسب درآمد از این طریق باشند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود دارای چندین افزونه تجاری است تا بتوان به کمک آنها یک فروشگاه اینترنتی را ایجاد نمود. افزونه های وردپرس به شما کمک خواهند کرد تا با راهکاری ساده تر و قابلیتی پیشرفته تر در مسیر خود با هدف طراحی سایت مورد نظر گام بردازید. کاربران وردپرس بارها در مورد افزونه ها شنیده اند اما پیدا کردن بهترین افزونه برای طراحی سایت فروشگاهی خود نیازمند تحقیق و بررسی است.

افزونه وردپرس طراحی سایت فروشگاهی 

تعداد زیادی از افزونه ها را هم اکنون میتوان با جستجود در اینترنت پیدا کرد. همه انها با هدف ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی بوجود امده اند. چیزی که مسلم است همه انها برای فعالیت شما مناسب نخواهند بود. بعضی از افزون ها را برای طراحی سایت محصولات دیجیتالی میتوان استفاده کرد اما بعضی دیگر برای محصولات فیزیکی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برخی از افزونه ها ممکن است دو گزینه را تحت پوشش قرار دهند. بنابراین باید قبل از استفاده از افزونه ها هدف خود را مشخص نمایید تا بهترین گزینه برای استفاده از افزونه ها را پیدا کنید. بعاد از هدف گذاری در مورد سایت مد نظر باید نوع درگاه پرداختی را انتخاب نمود.

افزونه های ایجاد فروشگاه اینترنتی وردپرس

همانطور که گفته شد استفاده از وردپرس تنها منوط به ایجاد وبسایت شخصی نیست و میتوان با افزودن افزونه های خاص اقدام به ایجاد وبسایت فروشگاهی ، انجمن های گفتگو و … کرد. بنابراین استفاده از بهترین افزونه ها به شما در این مسیر کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه با چند مورد از افزونه های کاربردی ایجاد فروشگاه اینترنتی وردپرس آشنا خواهی شد.

افزونه ایجاد فروشگاه اینترنتی وردپرس woocommerce 

یکی از بهترین افزونه هایی که برای ایجاد فروشگاه اینترنتی از طریق وردپرس میتوان معرفی نمود ووکامرس میباشد. این افزونه در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته تا جاییکه بیش از ۳۰ درصد از فروشگاه های اینترنتی دنیا توسط این افزونه ایجاد شده اند. ووکامرس این قابلیت را برای شما ممکن میسازد تا بتوانید فروشگاه های متنوع با قابلیت های متعدد ایجاد کنید. ووکامرس دارای امکانات زیادی است که از جمله مهمترین آنها میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی ، سیستم گزارش گیری پیشرفته ، تعریف انواع روش پرداخت پول ، ایجاد محصولات سفارشی ، سبد خرید ، ایجاد فروش محصولات فیزیکی و افزودن قابلیت ها نام برد.

WordPress Online Store

Easy Digital Downloads

اگر بدنبال این هستید که فایل های دانلودی و محصولات مجازی خود را بفروش برسانید بهترین گزینه برای شما استفاده از افزونه Easy Digital Downloads خواهد بود. هدف این افزونه تمرکز بر روی سادگی و قابلیت های کاربردی است. این افزونه همچنین دارای قابلیت هایی همچون سفارشی سازی و توسعه بالا دارد.  این قابلیت ها باعث شده است تا بهترین افزونه در زمینه ایجاد فروشگاه اینترنتی برای محصولات دانلودی و مجازی باشد. از جمله قابلیت های EDD میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی ، درگاه های پرداخت مختلف داخلی و خارجی ، گزارش قسمت فروش ، کپن تخفیف ، ذخیره مشخصات دانلود و … نام برد.

WP e-Commerce

یکی دیگر از افزونه های مهم برای طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده از WP e-Commerce است. وجود باگ های زیاد و کمبود افزونه های رایگان همگی از عواملی هستند که موجب شده این فازونه دارای طرفداران زیادی در ایران باشد. از قابلیت های آن میتوان به حمل و نقل رایگان ، سیستم کپن و تخفیف ، هماهنگی با وردپرس شبکه ، هماهنگی با سیستم های فروشگاه ساز دیگر و … نام برد.

jigoshop

نبود افزونه های رایگان و عدم تنوع قالب ها همگی از جمله دلایلی بودن که باعث شده اند در بین افزونه های دیگر کمترین مخاطب را داشته باشند. این افزونه وردپرسی دارای قابلیت هایی همچون فروش محصولات دانلودی و محصولات متغیر ، پرداخت های تک صفحه ای ، مدیریت محصولات ، درون ریزی و برون بری محصولات ، نمایش دادن محصولات مرتبط و … نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا