نحوه ارتقای مهارت وردپرس _ قسمت اول

تمامی افرادی که در حال یادگیری و آموزش برنامه نویسی هستند دیر یا زود به وردپرس نیاز پیدا خواهند کرد و مجبور خواهند شد تا از آن استفاده کنند.ورد پرس دارای کاربردهای بسیار زیادی نظیر راه اندازی وب سایت شخصی ، ساخت سایت های متنوع نظیر سایت های سرویس دهنده ، تمرین و آموزش برنامه نویسی با استفاده از پلتفرم های آزمایش و … میباشد.ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه آموزش وردپرس و پیشرفت مهارت وردپرس با استفاده از منابع مفید و مهم آشنا کنیم.

منابع مهم در ارتقای مهارت ورد پرس 

با استفاده از چند منبع معتبر و مهم وردپرس به سادگی میتوانید به آسانی آموزش های لازم را فرا بگیرید و مهارت وردپرس خود را افزایش دهید.

نحوه ارتقای مهارت وردپرس

آموزش وردپرس با استفاده از وب سایت رسمی وردپرس

وبسایت رسمی ورد پرس دارای یک قسمت به نام کدایکس میباشد. این قسمت همان کتابچه ای است که بصورت آنلاین به راهنمایی شما پرداخته و مرجع مهمی برای اطلاعات و مستندات شناخته میشود.با استفاده از این منبع شما در ابتدا با نحوه شروع کار در وردپرس آشنا خواهید شد. همچنین این منبع دارای قسمت های سوالات متداول و اطلاعات درباره تم ها و پلاگین میباشد.یکی از مزایای مهم این سایت انجامن پشتیبانی آن است. با استفاده از این انجمن میتوانید تمامی سوالات تخصصی خود ار پرسیده و جواب آن را دریافت کنید.

آموزش و ارتقای مهارت وردپرس با استفاده از وب سایت ستاپ 

نحوه ارتقای مهارت وردپرس

در این سایت تعداد بسیار زیادی راهنمای ساده در مورد سایت وردپرس وجود دارد. همچنین با استفاده از این راهنماها شما میتوانید به مقایسه انواع سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس ، دروپال و جولا بپردازید.با استفاده از راهنمای این سایت شما میتوانید مراحل راه اندازی وب سایت را بخوبی یاد بگیرید. این سایت دارای تعداد زیادی مقاله در در زمینه پلتفرم هایی که بصورت مبتدی به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد.از مزایای این سایت میتوان به آموزش رایگان آن نام برد. همچنین مطالب آموزشی آن برای افراد تازه کار بسیار مفید خواهد بود. سامانه پشتیبانی این سایت از طریق فیس بوک و ایمیل است.

هاستینگ فکتس یک وب سایت مناسب برای ارتقای مهارت ورد پرس

این وب سایت دارای تعداد بیشماری نظر و مقد از کاربران و متخصصان وردپرس دارا میباشد که با مقایسه هاست ها بهترین آن را با توجه به الویت های شایت شما انتخاب میکند.از مزایای مهم دیگر آن وجود مقالات متعدد در مورد نحوه افزایش سرعت سایت و ایمن سازی هر چه بیشتر سایت میباشد.

آموزش وردپرس با استفاده از تم فارست

این فروشگاه دارای هزاران تم و پلاگین وردپرس است. تم فارست یک منبع آموزشی به حساب نمی آید اما برای کاربران مبتدب و حتی پیشرفته بسیار ازشمند خواهد بود.این سایت نرم افزاری هایی که بوسیله آن بتوانید بصورت حرفه ای ظاهر آن را را ارتقا دهید را در اختیار شما قرار میدهد.شما با مهارت و آموزش در زمینه وردپرس و برنامه نویسی و نحوه یادگیری ساخت تم و سایت میتوانید نرم افزار های مرتبط آن را ساخته و در تم فارست به فروش برسانید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا