معرفی خزنده های پیشرفته برای بهبود سئو

اگر بدنبال بهبود سئو سایت هستید نیازمند به بهبود ساختار سایت و نوع کارکرد و محتوای تولید شده در آن هستید. پس توجه به تمامی موارد و نکات در سایت برای توسعه سئو امری حیاتی و ضروری است. باید بر روی وبسایت خود بررسی ها اجمالی انجام داد تا به کسب رتبه های برتر در شبکه های جستجو امیدوارتر شد. بدین منظور قصد داریم ابتدا با خزنده های پیشرفته آشنا شویم و سپس به نقش آنها در بهبود سئو بپردازیم.

خزنده وب

Web crawler یا همان خزنده وب همان برنامه کامپیوتری یا نرم افزاری است که وب را بازدید کرده و اطلاعات مربوط به آن را پردازش میکند. اصول کار خزنده وب بدین صورت است که تمامی وب جهان گستر را بصورت مرتب و از بالا به پایین بصورت سلسله مراتبی مورد بازدید قرار داده و اطلاعات آن را پردازش میکند. خزنده وب را با نام های عنکبوت وب و ربات وب هم میشناسند.

خزنده وب چه مزایایی دارد؟

1- این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا بصورت دوره ای پروسه خزیدن داده را کنترل کنید. 2- همچنین این مراحل در پشت زمینه انجام شده و امکان تاثیر بر روی عملکرد وبسایت از طریق آن وجود نخواهد داشت. 3- همچنین نیازمند دانش خاصی نیست.4- دارای قابلیت بازرسی و ویرایش است.

معرفی خزنده های پیشرفته برای بهبود سئو

در ادامه به معرفی خزنده های پیشرفته برای بهبود سئو میپردازیم.

ابزار شناخته شده Ahrefs

اگر به دنبال این هستید که بهترین و دقیقترین داده ها در زمینه دیجیتال ماکرتینگ برای شما فراهم شود از ابزار شناخته شده Ahrefs استفاده نمایید. این مورد بهترین ایندکس های بک لینک را نسبت به سایر ابزار ها در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این قابلیت میتوان رقبا را بررسی و استراتژی خود را تغییر داده و بهبود دهیم. ااز جمله امکانات Ahrefs میتوان به موارد زیر شاره کرد.

  1. سرچ و جستجوی رقابتی را میتوان بصورت گزارش تحلیل درآورد.
  2. بک لینک ها را مورد تحقیق قرار داد.
  3. تحقیقات کلیدی بصورت مترکز و ردیبای در رتبه بندی
  4. تحویل آنالیز SERP و بررسی جامع وبسایت
  5. بررسی و تحلیل لینک های خراب شده و …

Improve SEO

نرم افزار Semrush 

یکی از خزنده های پیشرفته برای بهوبد سئو استفاده از نرم افزار سات Semrush که همه بالگر ها باید وبسایت خود را با آن بهبود داده و تجربه بهتری برای کاربران خود فراهم سازند. با استفاده از آن میتوانید به بزرگتر کردن وبسایت خود با استفاده از لیست کلمات کلیدی هدف بپردازید.

از جمله امکانات Semrush میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. میتوان با استفاده از جستجو مشکلات تاکتیکی را پیدا کرده و راه حل مناسبی برای آن بدست آئرد.
  2. یک لیستی شامل کلمات کلیدی مفید پیدا کرد.
  3. گزارش ها را مورد ردیابی و آنالیز قرار داد

نرم افزار SEO Spider

این نرم افزار قابل دانلود توسط screaming frog برای macOS ، ویندوز بصورت دو ورژن پولی و رایگان است. از جمله مزایای آن میتوان به پیدا کردن محتوای تکراری ، ادغام شدن آن با آنایزگز گوگل ، جستجو و پیدا کردن لینک های خراب ، بروز رسانی های معمولی و … است.

نرم افزار Sitebulb

یکی از خزنده های پیشرفته برای بهبود سئو استفاده از نرم افزار آسان Sitebulb برای مک و ویندوز است که ترکیبی از پردازش و تحلیل سطح سازمانی و تجسم داده میباشد. از جمله مزایای آن میتوان به مشاهده نمدار و گراف ها برای کمک به درک بیشتر آن 2- دارای یک موتور قدرتمند میباشد 3- دارای توصیه های آماده سازی بیشمار برای برجسته کردن موضوعات مهمو

ابزار طراحی Seomator

یک ابزار دقیق طراحی شده برای نظارت و جستجوی فنی و همچنین مشخصات معماری یک وبسایت میباشد که پس از آن بعد از بررسی یک گزارش کامل از ارزیابی به عمل آمده را به ایمیل شما ارسال میکند. این ایمیل مشخص کننده مناطقی است که میتوانید آن را بهبود دهید. از جمله مزایای و امکانات آن میتوان به ارائه هشدارها و توصیه های عملی اشاره کرد 2 – ایده آل و مناسب برای سئو سازمان های کوچک میباشد

خزنده Deepcrawl

یک خزنده مبتنی بر وب که به شما کمک خواهد کد تا وبسایت خود را تجزیه و تحلیل نمایید. با استفاده از این عملکرد قابلیت درک مسائل فنی برای بهبود عملکرد جستجوگرها را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا