چگونه از ثبت نام کاربران با ایمیل های موقت در وردپرس جلوگیری کنیم؟

چگونه از ثبت نام کاربران با ایمیل های موقت در وردپرس جلوگیری کنیم؟

در این قسمت می خواهیم بدانیم که چگونه می توان از ثبت نام کاربران با ایمیل های موقت در وردپرس جلوگیری کرد ، اگر با سرویس های ایمیل موقت آشنا هستید حتما می دانید که این سرویس ها یک ایمیل موقت در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود در سایت ها و قسمت هایی که برای ادامه کار نیاز به وارد کردن ایمیل می باشد ، از آن استفاده کند.

لازم به ذکر است اسپمر ها نیز از همان ابتدای ارائه این سرویس و با پتانسیل بالایی که دارد جهت فرستادن اسپم و سو استفاده از منابع وب سایت ها استفاده کرده اند.
بهره گرفته اند.

مثلا اگر وب سایت شما 1000 کاربر دارد و 400 کاربر با ایمیل های موقت عضو سایت شده باشند و فرض را بر این بگذارید که می خواهید ایمیل اطلاع رسانی برای آن ها ارسال نمایید ، در این صورت مثل این است که وضعیت منابع هاست شما برای 400 کاربر تقلبی مشغول شده است و خوب است بدانید که این کار هیچ سود یا نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.

پس برای این که از ثبت مام کاربران با ایمیل های موقتی جلوگیری کنید ، در این مطلب ما را همراهی کنید تا به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید تنها با نصب یک افزونه در وردپرس از فعالیت کاربران با این ایمیل های تقلبی جلوگیری کرده و منابع سایت خود را به صورت هدفمند و صحیح مورد استفاده قرار دهید.

 

استفاده از افزونه Ban Hammer برای جلوگیری از ایمیل های موقت در وردپرس

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای جلوگیری استفاده کاربران از ایمیل های موقت در سایت خود به کار گیرید ، استفاده از افزونه Ban Hammer است ، برای این کار ابتدا باید این افزونه را دانلود و در وردپرس نصب و فعال کنید.

بعد از این که مرحله فعال سازی افزونه به پایان رسید باید به قسمت ابزارهای این افزونه بروید و وارد بخش تنظیمات افزونه گردید ، در ادامه به بررسی ادامه مراحل بخش تنظیمات می پردازیم.

 

چگونه از ثبت نام کاربران با ایمیل های موقت در وردپرس جلوگیری کنیم

 

تنظیمات افزونه Ban Hammer

در فیلد اول تنظیمات افزونه Ban Hammer پیغامی را که در صورت استفاده از سرویس های ایمیل موقت توسط کاربران نمایش داده شود را می توانید ، وارد نمایید ، همچنین باید در قسمت Blacklisted Emailsلیست سرویس های ایمیل موقتی را که می خواهید مانع عضویت توسط آن ها شوید را وارد کنید.

خوب است بدانید که می توانید به کامل ترین لیست سرویس های ایمیل موقت که الان و در حال حاضر وجود دارند ، در burner email providers دسترسی داشته باشید ، شما عزیزان می توانید این لیست را کپی کنید و در فیلد مربوطه قرار دهید ، این موضوع مهم است که بدانید هر دامنه ای را که خودتان بخواهید ، می توانید به این لیست اضافه نمایید.

در نهایت و در پایان کار باید بر روی دکمه Update Options کلیک کنید و بدین ترتیب تنظیمات ذخیره می شوند ، بعد از این عملیات هر کاربری بخواهد با ایمیل موقت عضو سایت شما گردد ، پیغامی که در صفحه تنظیمات وارد نموده اید ، برای او نمایان می شود.

 

چگونه از ثبت نام کاربران با ایمیل های موقت در وردپرس جلوگیری کنیم

 

نکته

لازم به ذکر است وردپرس این ویژگی را دارد و با استفاده از آن می توانید ایمیل ها و کلمات مورد نظر خود را در لیست سیاه قرار دهید و با این کار از فعالیت کاربران با این ایمیل ها و کلمات جلوگیری کنید ، برای این که بتوانید از این قابلیت استفاده کنید باید به قسمت تنظیمات ، گفتگوها ، سیاه‌نامه‌ دیدگاه ‌ها بروید ، سپس کلامات و ایمیل های مورد نظر خود را در این قسمت وارد نمایید.

اگر مطالب شفاف و گویا بود می توانید همین حالا دست به کار شوید و ب سایت خود را از کاربران با ایمیل های تقلبی پاک سازی نمایید ، امیدواریم که این آموزش بتواند مشکلات احتمالی که با سرویس های ایمیل موقت دارید را رفع نماید ، اگر علاقه به آشنایی با قالب ها و افرونه های وردپرسی دارید ، این مطالب را حتما بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا