مقایسه پنج افزونه برتر وردپرس برای فرم تماس با ما

مقایسه پنج افزونه برتر وردپرس برای فرم تماس با ما

آیا به دنبال اضافه کردن فرم تماس با ما به وبسایت وردپرس خود هستید؟ آیا مطمئن نیستید از بین بیش از 1625 افزونه برای فرم تماس با ما کدام را انتخاب کنید؟

در این مقاله ما 5 تا از برترین افزونه ها برای فرم تماس را دستچین کرده ایم و آن ها را براساس نقاط قوت و ضعف آن ها مقایسه خواهیم کرد تا شما بتوانید بسته به نیاز خود آن ها را به وردپرس خود اضافه کنید.

 

1- WPForms:

WPForms یکی از بهترین افزونه ها برای تازه کاران وردپرس است که آسان و قدرتمند است.

نقاط قوت :

قابلیت Drag & Drop (کشیدن و رها کردن کلیک موس) برای ساختن فرم آن را به یک افزونه ی کاربر پسند تبدیل کرده است.

WPForms Lite به صورت رایگان در وبسایت رسمی وردپرس دربخش افزونه ها قابل دسترسی است به این معنا که میتوانید در هر چند وبسایت که خواستید به صورت مجانی دانلود و نصب کنید.

نسخه رایگان با قابلیت های ابتدایی شامل فیلدهای فرم ,Captcha برای جلوگیری از اسپم (Spam) , اطلاع رسانی از طریق ایمیل و صفحه ی تشکر برای ثبت فرم می باشد.

نسخه ی Premium یا پولی امکانات عملیاتی بیشتری را در اختیار شما میگذارد. می توانید هر نوع فرم دلخواه از قبیل فرم های چند صفحه ای ، فرم عضویت در خبرنامه ، فرم پرداخت ، فرم سفارش و….را ایجاد کنید.

WPForms Pro همچنین دارای ابزارهای قدرتمندی برای ساخت فیلدهای هوشمند است. مثل فیلدهای منطقی ، هوشمند ، ابزار آپلود فایل ، موقعیت جغرافیایی ، ازبین بردن فرم ها ، محتوای ارسال شده توسط کاربر ،

ورود (Login) وثبت نام کاربران برای وردپرس و بیش از 150 قالب آماده برای فرم ها .

شما میتوانید تمامی فرم های ارسال شده را در پیشخوان وردپرس خود مشاهده کنید و اطلاع رسانی از طریق ایمیل را شخصی سازی کنید.

حتی می توانید اطلاع رسانی برحسب وضعیتی خاص را پیاده سازی کنید.

WPForms شامل تمام پلتفرم های مشهور برای ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) و پلتفرم های پرداختی است.

WPForms دربیش از 1 میلیون وب سایت استفاده شده است.

نقاط ضعف :

اگرچه نسخه ی Lite  رایگان است ، ولی برای باز شدن ویژگی های قدرتمند آن نیاز به نسخه ی Pro دارید.

WPForms ابزاری قدرتمند است و درعین حال هدف اصلی آن کاربرپسند بودن آن است تا نسبت به افزونه های دیگر پیچیدگی نداشته باشد و کاربر خود را سردرگم و گیج نکند.

 

2- Formidable Forms

Formidable Forms

یکی از پیشرفته ترین ابزارهای ساخت فرم در وردپرس است که به صورت ویژه ای برای کمک به توسعه دهندگان طراحی شده است تا بتوانند فرم های پیچیده را در سریع ترین زمان بسازند.

 

نقاط قوت:

Formidable Forms  یک فرم ساز همه کاره برای وردپرس است که با ابزارهای قدرتمندی همراه است . تا به شما کمک کند بتوانید فراتر از یک فرم تماس با مای ساده پیش بروید. با قابلیت Drag & Drop در رابط کاربری آن میتوانید فرم های پیشرفته مثل یک Quizz , فرم پرداخت ، فرم ثبت نام ،فرم پروفایل و… ایجاد کند.

کاربران حرفه ای و پیشرفته قطعاً عاشق دید کلی و منظره ی Formidable Forms هستند . چون به آن ها این امکان را می دهد که از فرمت ، فیلتر و اطلاعاتی که کاربران ارسال کرده اند استفاده کنند. شما میتوانید از آن در تقویم رویدادها ،سیستم های مدیریتی ، سیستم های امتیازدهی و…استفاده کنید.

Formidable Forms دارای پلتفرم های بازاریابی ایمیلی (Email Marketing) و پلتفرم های پرداختی است . همچنین دارای WooCommerce است تا به شما کمک کند بتوانید فرم محصول و سبد خرید ایجاد کنید.

نقاط ضعف :

فرم ساز Formidable در مقایسه با WPForms ، صریح و روان نیست چون سازندگان آن روی ساخت فرم های پیشرفته تمرکز کرده اند و

برای راضی ساختن کاربران پیشرفته و توسعه دهندگان ساخته شده است.

 

3- Gravity Forms:

Gravity Forms:

یک افزونه ی پولی وردپرس است که شامل ویژگی های عملیاتی پیشرفته است. همچنین به صورت ویژه ای برای کمک به توسعه دهندگان در جهت ساخت فرم های پیچیده ساخته شده است.

نقاط قوت:

یک ابزار فرم ساز با قابلیت Drag & Drop برای وردپرس است.

با کمک افزونه های جانبی می توانید برای ساخت Quizz ها ، محتوای ارسال شده توسط کاربران و  Web Directory به شما کمک کند

با گزینه های پشتیبانی متعددی مثل : سوالات متداول (FAQs) ، پایگاه دانش و انجمن و پشتیبانی از طریق Email همراه است و این به این معناست که در هر زمان که بخواهید پشتیبانی در اختیار شماست.

نقاط ضعف:

Gravity Forms نسخه رایگان ندارد و نسبت به بقیه افزونه های وردپرس برای ساخت فرم تماس با ما گران قیمت تر است.

اگر چه شما میتوانید در چند سایت و پروژه از آن استفاده کنید و ارزشش را دارد و قیمتش به چشم نمی آید.

 

4- Ninja Forms:

Ninja Forms فرمساز

یک فرم ساز نسبتاً رایگان است ، می تواند با کمترین تلاش برایتان فرم های تعاملی (Interactive Form) بسازد.

نقاط قوت:

پلاگین اصلی Ninja Forms درسایت وردپرس به صورت رایگان قراردارد واین به این معنی است که شما میتوانید با دانلود آن در هر تعداد که خواستید آن را نصب کنید.

اکستنشن های پولی ویژه ای برای آن وجود دارد مثل اطلاع رسانی از طریق پیامک و….

از نظر پشتیبانی هم مستنداتی وجود دارد و همچنین آموزش های لازم و پشتیبانی از طریق ایمیل.

 

نقاط ضعف:

اگرچه پلاگین اصلی Ninja Forms رایگان هستند ولی اکستنشن های آن پولی است و خرید دو یا بیشتر آن ها تقریبا با قیمت نسخه های پریمیوم WPForms و Formidable Forms برابری می کند.

 

5- Contact Form 7

Contact Form 7

اگر چه ما Contact Form 7 را به شما پیشنهاد نمی کنیم ولی لیست ما بدون حضور قدیمی ترین و پردانلود ترین افزونه ی ساخت فرم تماس در وردپرس تکمیل نمی شود.

 

نقاط قوت :

بدون شک هزینه مهم ترین دلیل استفاده از Contact forms 7 است . چون شما می توانید به صورت رایگان روی هر چند تا سایت که خواستید آن را نصب و استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال یک فرم تماس با مای رایگان برای سایت وردپرس خود هستید از WPForms Lite ، Formidable ، Ninja  Forms استفاده کنید . زیرا راه کارهای بهتری نسبت به Contact Form 7 هستند. پلاگین های دیگر رایگانی هستند که با Contact Form 7 میتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

نقاط ضعف:

برای کاربران تازه کار راه اندازی بسیار سختی دارد و رابط کاربری آن ساده نیست و نیاز به سر و کله زدن دارد. پشتیبانی آن بسیار محدود است چون رایگان است.

 

کدام افزونه برای ساخت فرم تماس با ما از همه بهتر است؟

پلاگین هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم همگی در ساخت فرم تماس با ما به شما کمک می کند و کار شما را راه می اندازد. انتخاب بهترین از بین آن ها وابسته به نیازهای شماست.

اگر تازه کارید و نمی خواهید هیچ پولی خرج کنید به سراغ WPForms Lite بروید. اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید بدون کد نویسی فرم های قدرتمند بسازید به سراغ ورژن پولی WPForms یعنی  WPForms Pro بروید. اگر شما دولوپر (Developer) هستید و به دنبال ساخت فرم های پیچیده تری هستید هیچ راهکاری بهتر از Formidable برای شما نیست. برنده نهایی از نظر ما WPForms است.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و شما را درانتخاب بهترین افزونه ی فرم تماس با ما به خوبی یاری کرده باشیم.

در مقالات بعدی بهترین پلاگین های بکاپ گیری برای وردپرس را بررسی خواهیم کرد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا