چرا وبمستران وردپرس را انتخاب میکنند ؟

امروزه تمامی صاحبان کسب و کار به این باور رسیده اند که یکی از مهمترین دلایل موفقیت در کسب و کار خود پیوستن به دنیای نت و داشتن وبسایت موفق است. از این جهت شاهد ورود بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به دنیای اینترنت هستیم. اما ایجاد وبسایت موفق نیازمند زمینه های زیادی است. این باور همیشه وجود داشته است که در ایجاد هر وب سایت موفقی یک وب مستر قوی وجود دارد. وب مستر دارای وظایف متعددی است که از مهمترین وظیفه آنها میتوان به نصب وبسایت،راه اندازی وب سایت، نگهداری از وب سایت و به روز رسانی آن اشاره کرد. وب مستر باید همیشه در دسترس باشد تا مشکلات احتمالی که در طی کار برای وب سایت بوجود می آید را برطرف نماید.

وردپرس 

همانطور که گفته شد وبمستر ها باید همیشه در دسترس باشند و این نیازمند یک سیستم و ابزار هوشمند میباشد. وردپرس از جمله مهمترین سیستم های هوشمندی میباشد که انتخاب اصلی وب مستران است. اگر میخواهد یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید یا به دنبال ایجاد یک و بسایت قوی و خوب هستید وردپرس کار شما را راحت تر خواهد کرد. در ادامه بحث دلایل اصلی انتخاب وردپرس را بیان خواهیم کرد .

دلایل انتخاب وردپرس از طریق وبمستران

متن باز و رایگان بودن انتخاب وردپرس

ایجاد و راه اندازی وبسایت برای کسب و کار های اینترنتی نیازمند بودجه میباشد. یکی از دلایل اصلی انتخاب وردپرس برای وبمستران رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا است. وب مستران میتوانند وردپرس را از طریق سایت WordPress.org دانلود کرده و سپس آنرا نصب نمایند. علاوه بر رایگان بودن وب مسترانی که به کدنویسی آشنایی دارند نیاز های خود را در وردپرس برطرف نمایند. وردپرس علاوه بر رایگان بودن متن باز میباشد.

WordPress Selection

نصب ساده انتخاب وردپرس 

ایجاد کسب و کار اینترنتی از طریق وردپرس بیار ساده است و تنها در چند دقیقه میتوان با داشتن خدمات میزبانی و دامنه راه اندازی نمود. نصب وردپرس میتواند از طریق FTP روی سرورهای میزبان منتخب و بصورت دستی انجام شود. همچنین برای وب مسترهای تازه کار وردپرس در پلن های میزبانی ارائه خواهد شد. در پلن های میزبانی وردپرس با یک کلیک و به سادگی نصب میشود. بعد از نصب وردپرس میتوان از طریق داشبورد و دایرکتوری قالب وردپرس سایت را ایجاد نمود و با چند کلیک توابع خاص به وبسایت اضافه کرد.

افزودن راحت مدیریت محتوا

هدف وردپرس کمک به بلاگر ها بود تا کاربران بتوانند به راحتی متوای خود را بصورت آنلاین منتشر نمایند. به دلیل آنکه رابط کاربری وردپرس برای متن ایجاد شده است بنابراین ایجاد صفحه کار آسانی میباشد. ویرایشگر متنی که در وردپرس وجود دارد به وب مستران اجازه خواهد داد تا متن مورد نظر را نوشته یا از جایی دیگر کپی نمایند و بارنگ و استایل های مختلف فرمت کنند. پلاگین ها این قابلیت را برای وب مستر فراهم میکند تا با سرعت بالایی کمپین بازاریابی ایجاد نماید ، مدیریت لیست ایمیل مشتریان را داشته باشد و به اشتراک محتوای سایت در شبکه های اجتماعی بپردازد.

WordPress Selection

فراهم کردن گزینه های سفارشی سازی

وب مستران با تجربه همواره گزینه های سفارشی سازی در ایجاد سایت های کسب و ار اینترنتی توسط وردپرس در اختیار دارند تا بتوانند به تغییر ظاهر و استایل سایت وردپرسی کسب و کار اینترنتی خود بپردازند. افزونه های وردپرس با یک کلیک از طریق دایرکتوری رایگان پلاگین نصب خواهد شد و خرید پلاگین های جدید از طریق داشبورد وب استی قابل مدیریت خواهد بود.

موبایل فرندلی و ریسپانسیو

از مهمترین نکاتی که باید توجه وی›ه به آن داشت میتوان به این مورد اشاره کرد که بیشتر جستجو ها امروزه بر روی گوشی انجام میشود. بنابراین اگر سایتی میخواهد موفق باشد باید موبایل فرندلی باشد و بر روی هر سایز صفحه نمایشی رسپانسیو شود. وبسایت های وردپرسی با قالب های رسپانسیو طراحی میشوند. این وبسایت ها بصورت اتوماتیک صفحات و پست ها را برای سایز های مختلف در صفحه نمایش های مختلف تطبیق میدهند.

انطباق پذیر بودن 

وردپرس با داشتن بیش از ۵۰ هزار گزینه در دایرکتوری خود و سایر محصولاتی که میتوان از طریق توسعه دهندگان مستقل در دنیا خریداری کند همه نیاز های فعی را برای ایجاد وب سایت های کسب و کار اینترنتی فراهم ساخته است. بهترین گزینه برای راه اندازی و ایجاد کسب و کار اینترنتی وردپرس است.

WordPress Selection

ارائه امکانات سئو 

سایت های وردپرسی به سادگی در دسترس خزنده های گوگل میباشند. این کار باعث رتبه بندی بهتر و دیدیه شدن بیشتر کسب و کار اینترنتی شما خواهد شد. رسپانسیو و پلاگین های تخصصی باعث خواهند شد تا سئو مسئولیت وب مستر را در بهینه سازی سایت سبک تر کند. یکی از دلایلی است که باعث شده تا وب مستران توجه وی›ه به وردپرس داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دو =

دکمه بازگشت به بالا