راه کار های کاربردی برای جلوگیری از اسپم سئو

هر چیز مخرب و منفی که در دنیای ارتباطات و اینترنت وجود داشته باشه که اثرات منفی و مخربی به جای بگذارد به آن اسپم گفته میشود. بطور مثال لینک هایی که در کامنت های وب سایت های مختلف بی هدف گذاشته میشود یا لینک های تبلیغاتی در مکان های اشتباه همگی اسپم محسوب میشوند. اسپم باعث رساندن ضرر زیاد به سایت شما خواهد شد. هنگامی که سایت از نظر موتور های جستجو همانند گوگل و … اسپم شناخته شود از قسمت نتایج حذف خواهد شد. گاهی افراد فکر میکنند اسپم در سئو باعث سود آنها خواهد شد. در دنیای سئو اصلاحاتی وجود دارد که برای بهبود رتبه و جایگاه وب سایت از سئو کلاه سیاه و ترفند های غیر استاندارد استفاده میشود.

اسپم سئو

برای آنکه بتوان اسپم سئو را شناسایی کرد میتوان از راه های مختلف استفاده نمود. راه هایی همچون بک لینک و سئو خارجی سایت ، مشکلات سئو داخلی سایت همگی باعث خواهند شد تا سایت در گوگل اسپم شود. بسیاری از افراد سعی دارند با استفاده از اسپم سئو و سئو کلاه سایه گوگل را فریب داده تا خود را در صفحات اول گوگل نشان دهند. اما آگاه باشید این کار دارای ریسک و ضرر بسیار بالایی خواهد بود. به محض متوجه شدن گوگل وب سایت از نتایج جستجو حذف میشود. گوگل همیشه سعی کرده تا بهترین راه هاکار ها و به روز ترین آنها را استفاده کند تا بهترین سایت ها به کاربران نمایش داده شود. بنابراین سایت هایی که از روش های نامناسب و بد لینک سازی در وب سایت خود استفاده میکنند دارای شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه نخست نتایج گوگل نخواهند بود.

SEO spam

راهکار های مهم برای مقابله با اسپم سئو

همانطور که گفته شد اسپم میتواند اثرات منفی بسیار زیادی بر روی وب سایت به جا گذارد. اما چگونه قادر خواهیم بود که از اسپم سایت خود جلوگیری کنیم ؟ چگونه میتوان وب سایت را از لینک ها و کلید واژه های مضر پاکسازی نمود ؟ در ادامه راهکارهای مهم مقابله با اسپم را برای شما معرفی خواهیم کرد.

ثبت وبسایت توسط ابزار وب مستر

از آنجایی که جگوگل معروفترین و بهترین موتور جستجو گر حال حاظر میباشد و دائما در حال بروز رسانی است بنابراین ثبت کردن سایت شما توسط گوگل میتواند به عنوان ایمن ترین و بهترین راه ممکن پیشنهاد شود. فایده این کار این است که شما میتوانید با بروز ترین ابزار حال حاظر این کار را انجام دهید. این ابزار اگر مشکلی در سایت شما مشاهده کند ابتدا به شما اعلام خطر خواهد کرد.

پیشگیری از حمله

همیشه پیشگیری از حمله کاری ساده تر و بهتر از مبارزه کردن در حین حمله میباشد. برای آنکه از حمله اسپم ها پیشگیری کنید میتوانید سایت خود را به انواع ابزارهای محافظتی مجهز کنید. ای ابزارهای بصورت فضای ابری ، اپلیکیشن ها و سرورهای محافظتی وجود خواهند داشت. یکی از ابزارهای محافظتی فایروال های مبتنی بر فضای ابری است. فایروال ها حکم یک دیوار را خواهند داشت که میتوانند از حملات اسپمی از سایت محافظت کنند.

SEO spam

استفاده از سرویس های نظارتی اسپم سئو

این سرویس ها وظیفه خواهند داشت تا بر سایت شما نظارت داشته باشند زمانی که شما متوجه زنگ خطر ها نیستید. این زنگ خطر ها میتواند شامل اسپ سئو باشد. سرویس های نظارتی نقش مکمل ابزار وب مستر گوگل را ایفا میکنند. وجود این سرویس های نظارتی در کنار ابزار وب مستر باعث خواهد شد تا امنیت وب سایت حفظ شود و خیال صاحبان سایت آسوده شود.

کلیدواژه ها

باید همیشه اعضای سئو در هر مرحله ای ترافیک و کلید واژه های صفحه شما را بررسی نمایند. این امر باعث خواهد شد تا همیشه هر مورد مشکوکی را بررسی کنند. تهدید های آنلاینی همواره در حال توسعه و پیشرفت هستند. بنابراین باید توانست خود را با بروزترین تهدید ها آشنا کرد. باید بهترین راه های مقابله ْ پیشگیری و بروز رسانی را دانست. اگر میخواهید وب سایت شما در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد باید به تمامی این موارد عمل کنید. جلوگیری از اسپم سئو باعث خواهد شد تا بازدید سایت شما افزایش یابد. امروزه توسعه بخش اینترنتی کسب و کار باعث سود آوری خوبی برای شما میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

دکمه بازگشت به بالا