علت ناموفق بودن برخی از کاربران تری دی مکس چیست ؟

3dmax یکی از قدیمی ترین نرم افزار های موجود در بازار است که کاربران آن میتواننند با استفاده از این نرم افزار در سه زمینه مادلینگ ، رندرینگ و انیمیشن به فعالیت بپردازند.  هدف اولیه از روانه کردن این نرم افزار به بازار ایجاد بازی و انیمیشن بوده است. اما پس از گذشت زمانی این نرم افزار مورد پسند تمامی صنعت کاران قرار گرفت . با وجود اینکه امروزه نرم افزار های متعدد سه یعدی در هر رشته و زمینه ای بودجود آمده است اما همچنین تری دی مکس محبوبیت و جایگاه خاصی بین صنعت کاران دارا است.

کاربران تری دی مکس 

این نرم افزار بطور گسترده در زمینه های مختلف کاربرد دارد. زمینه هایی همچون بازی های تعاملی ، جلوه های بصری ، مدل های طراحی صنعتی از جمله موارد مهم استفاده از تری دی مکس میباشد. کاربران تری دی مکس با استفاده از قابلیت های این نرم افزار میتوانند با استفاده از ابزارهایی همچون shape ها میتوانند انواع اشکال دو بعدی را ایجاد کرد و آنرا به مقطع عرضی مدل های سه بعدی ایجاد کرد. کاربران با استفاده از ماژول انیمیشن میتوانند انیمیشن های سه بعدی حرفه ای را ایجاد کنند. تری دی مکس قابلیت هایی متعددی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا بوسیله آنها بتوانند کیفیت کار خود را در انجام پروژه ببرند.  اما گاهی از کاربران مختلف در مورد ناموفق بودن کار خود با تری دی مکس شنیده ایم.

اینکه چرا این افراد ، موفق به کار با تری دی مکس نشده اند و دلایل این عدم موفقیت چیست را در چند عامل مهم دسته بندی کرده ایم . در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد ؟

پایین بودن سطح کار کاربران تری دی مکس

گاهی افراد از پایی نبودن سطح کار گله دارند. در این مورد باید گفت این افراد میباشند که باید سطح کار خود را بالا بیاورند تا قادر باشند پروژه های خوب و پروژه های سطح بالا دریافت کنند.  افراد باید بتوانند توانایی یادگیری خود را بالا برده و قابلیت های تری دی مکس را شناخته و از این موضوع در پروژه های خود استفاده کنند. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید تا زمانی که پروژه های متوسط و سطح پایین انجام دهید هرگز موفقیت بزرگی بدست نخواهید آورد.

3dmax users

ارتباط با افراد موفق

وقتی شما تصمیم به شروع کار حرفه ای در نرم افزار یا پروژه ای میگیرید لازمه آن ارتباط با افراد حرفه ای و قوی در آن کار میباشد.این ارتباط باعث پیشرفت در کار و افزایش دانش علمی افراد خواهد شد. با پیشرفت در کار شما میتوانید پروژه های خوب و مهمی دریافت کنید. هماکری با افراد حرفه ای در یک پروژه به عنوان همکار باعث خواهد شد تا یادگیری خود را بالا برده و باعث ارتقای علمی شما شود. بنابراین یکی از دلایل عدم موفق افراد در یک نرم افزار عدم ارتباط آنها با افراد قوی است.

مستند سازی ضعیف از پروژه

هنگامی که یک پروژه را انجام میدهید و آنرا به مرحله اتمام میرسانید باید بتوانید آثار خود را به خوبی نشر و ارائه کنید. نحوه ارائه بسیار مهم و حائز اهمیت است. در ارائه خود باید به مسئله گرافیک قوی توجه ویژه داشته باشید. گرافیک قوی باعث خواهد شد تا اثر شما بخوبی شاخص شود و روی مخاطب تاثیر گذار باشد. یکی از دلایل عدم موفق تری دی مکس کاران عدم ارائه پروژه خود میباشد در حالیکه توانسته اند یک پروژه قوی را انجام دهند.  این عدم ارائه نقطه ضعف مهمی برای انها خواهد بود. بنابراین حتی اگر پروژه قوی در دست ندارید سعی کنید با یک ارائه خوب آن را مهم و حرفه ای جلوه دهید.

3dmax users

استفاده از سیستم های قدیمی

یکی دیگر از مشکلات تری دی مکس کاران استفاده از سیستم های قدیمی است. این سیستم ها قابلیت انجام کارهایی با سطح بالا را نخواهند داشت. این موارد باعث خواهد شد تا رندر شما ضعیف شود و در طی سالهای متوالی رندر با کیفیت یکسان داشته باشید. ارتقای سیستم سخت افزاری قوی نکته ای است که باید توجه ویژه به آن داشت و هر چند سال آن را تغییر داد. توجه داشته باشید که رندر های قوی و با کیفیت باعث خواهند شد تا پروژه های جدید کیفیتی بگیرید.

توجه به این نکات باعث خواهد شد تا کاربران تری دی مکس بتوانند حرفه ای تر بحث یادگیری را دنبال کرده و در انجام پروژه های خود موفق باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

دکمه بازگشت به بالا