پلاگین های کاربردی و مهم نرم افزار افترافکت ( قسمت اول )

افترافکت نرم افزاری قدرتمند با امکاناتی گسترده و متعدد است که بسیار از افرادی که با تدوین و ویرایش فیلم و جلوه های ویژه سر و کار دارند با این نرم افزار و قابلیت های ان آشنا هستند. افتر افکت یک نرم افزار استاندارد با قبالیت های گسترده در زمینه ساخت موشن گرافیک و جلوه های ویژه است. ادوبی تولید کننده نرم افزار های قدرتمند طراحی و انیمیشن سازنده افتر افکت است. اکثر متخصصان حرفه ای برای اضافه نمودن جلوه های جذاب و خیره کننده به فیلم و انیمیشن خود از افتر افکت استفاده میکنند. این نرم افزار دارای پلاگین های زیادی است که با استفاده از انها میتوان کیفیت کاری خود را ارتقا داد.

پلاگین افتر افکت

افتر افکت دارای پلاگین های کاربردی بسیار زیادی است. این افزونه ها و پلاگین ها باعث خواهند تا گیفیت کار شما در انجام پروژه بالاتر برود. پلاگین های کاربردی باعث خواهند شد تا قابلیت جدید اضافه شود و به شما در جهت گردش کار پروژه کمک خواهد کرد. با افزودن پلاگین ها و ترکیب آنها میتوان سطح کیفی کار در انجام پروژه های سه بعدی را بسیار بالا برد.

پلاگین های کاربردی افترافکت

در ادامه به معرفی برخی از پلاگین های معتبر و کاربردی نرم افزار افترافکت میپردازیم.

پلاگین Element 3D V2.2 افترافکت

یک ابزار که به شما کمک میکند تا با روشی آسان از مدل های سه بعدی بصورت مستقیم در پروژه ها خود در افتر افکت استفاده نمایید. با استفاده از این پلاگین به راحتی میتوان اشیا OBJ و C4D را بطور کامل با استفاده از Texture به پروژه خود در نرم افزار اضافه نمود. این پلاگین همچنین دارای قابلیت های همانند ساخت ذرات با پراکندگی زیر سطحی ، ایجاد سایه ، انعکاس و محیط چندوجهی میباشد که بوسیله آنها میتوان انیمیشن ترکیبی ایجاد کرد.

After Effects Plugin

Twitch

Twitch این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا افکت و جلوه های مختلف را با استفاده از این پلاگین ایجاد نمایید. تغییرات بوجود امده در نرم افزار را میتوان بصورت خودکار مشاهده نمود. این پلاگین توسط شرکت ویدئو کوپایلت ساخته شده است. قابلیت های بکار برده شده در آن باعث شده است تا در صورت لزوم در زمان های ضروری  از این پلاگین در پروژه خود استفاده کنید تا بتوانید جلوه ویژه بیشتری به محیط خود بدهید. با استفاده از این پلاگین میتوان میزان تار یا شفاف بودن ، رنگ ، مقیاس ، روشنایی و زمان را ویرایش نمایید. این پلاگین باعث خواهد شد تا قابلیت هایی هچون تاری لنز، ترکیب RGB و حالت محوشدگی (Blur) به نرم افزار اضافه نمایید.

After Effects Plugin

Plexus 3

با استفاده از این پلاگین میتوان بر اساس نقاط و خطوط طراحی را انجام داد. محیط کار Plexus 3 دارای ساختار درختی است. این پلاگین برای مدیریت چند عنصر در لایه مناسب خواهد بود. با استفاده از این پنل میتوان امکان جابجایی عناصر و مدیریت اشیا در افتر افکت را داشت. Plexus 3 با قابلیت های خود باعث میشود تا کار کردن با اشیا مختلف در افتر افکت راحت تر شود.

After Effects Plugin

PQ FUI Toys 2 پلاگین افترافکت

این ابزار زمانی استفاده خواهد شد که فرصت کمی برای طراحی گرافیکی واسط کاربری بوجود آمده است. برای شما پیش آمده است که نیاز به طراحی واسط گرافیکی فانتزی دارید اما زمان کافی برای طراحی وجود ندارد . با استفاده از این ابزار میتوان در کمترین زمان ممکن اشیاء گرافیکی متحرک را بوجود اورد. سرعت کار شما با استفاده از کامپوننت های پیش فرض چندین برابر خواهد شد. این پلاگین دارای کامپوننت های آماده میباشد که در طراحی واسط کاربری به شما کمک خواهد کرد.

After Effects Plugin

Motion نسخه 2

یکی از بهترین پلاگین های افتر افکت که مجموعه کامل از ویژگی های محیط بزرگ را در ابعاد کوچک دارا میباشد. این پلاگین به شما این اجازه را میدهد که تمامی اجزای محیط کار راتنظیم کرده و در چند پوشه پروژه ها را دسته بندی کرده و خطوط بین لایه های انیمیشن را مدیریت کنید. همچنین امکان دسته بندی لایه ها بر اساس نال ها برای نگهداری ویژگی اشیا فراهم میشود.

After Effects Plugin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نه =

دکمه بازگشت به بالا