معرفی پلاگین های مهم ارسال مطلب وردپرس

ارسال مطلب وردپرس

افرادی که به تازگی میخواهند کار طراحی سایت را آغاز کنند و به دنبال یادگیری طراحی سایت هستند بدون شک نام وردپرس را شنیده اند. شما میخواهید یک سایت شخصی یا سایت کسب و کار بوسیله وردپرس راه اندازی کنید اما نمیدانید باید از کجا شروع کنید و وردپرس چه نقشی در طراحی سایت شما خواهد داشت. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از وردپرس داشته باشیم میتوان آن را یک نرم افزار اوپن سورس دانست که بوسیله آن بتوان وبسایت ، وبلاگ یا اپلیکیشن راه اندازی کرد. بنابراین وردپرس یک سیستم ایجاد کننده سایت و پکیجی برای راه اندازی وب سایت ، فروشگاه اینترنتی است.

یکی از امکانات مهمی که میتوان در سایت ایجاد نمود ایجاد قابلیت ارسال پست توسط کاربران یا بازدیدکنندگان بصورت پست مهمان است. این قابلیت در وردپرس بوجود آمده است و با استفاده از افزونه های مخصوص وردپرس امکان ارسال نوشته برای کاربران در محیط گرافیکی بوجود امده است. در ادامه پلاگین های مهم و مخصوص برای ارسال مطلب توسط کاربران که به عنوان افزونه پست مهمان در وردپرس شناخته میشود را بیان کنیم.

پلاگین های ارسال مطلب وردپرس

از جمله پلاگین های مطرحی که میتوان به عنوان افزونه ارسال پست مهمان در وردپرس نصب کرد میتوان به WP User Frontend و User Submitted Posts و Access Press Anonymous Post اشاره نمود. در ادامه با برخی از قابلیت های این افزونه ها آشنا خواهیم شد.

submit WordPress Content

افزونه ارسال مطلب وردپرس WP User Frontend

بهترین افزونه ای که میتوان برای ارسال پست مهمان در وردپرس در نظر گرفت WP User Frontend میباشد. این پلاگین دارای قابلیت های متعددی است که از جمله آنها میتوان به ارسال مطلب توسط کاربر ایجاد قابلیت پرداخت پول در ازای منتشر کردن مطلب توسط کاربر اشاره نمود. کاربران ایرانی برای استفاده از قابلیت پرداخت وجه میتوانند از افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای وی پی یوزر فرانت اند Front end استفاده نمایند. از مزایای استفاده از افزونه WP User Frontend میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

با استفاده از این افزونه نویسنده یا مدیر میتواند پست ارسالی را منتشر یا حذف نماید. این افزونه دارای پنل کاربری پیشرفته با امکانات ویرایش نمودن پروفایل دارد. میتوان برای آن تصویر شاخص تعریف نمود. همچنین مدیریت میتواند با قابلیت تایید قبل  وپس از انتشار مطلب آن را حذف یا ویرایش کند. این افزونه دارای قابلیت سازگاری با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس است. همچنین قابلیت ثبت فیلد های دلخواه برای ارسال نوشته وجود خواهد داشت.

افزونه User Submitted Posts

یکی از بهترین افزونه هایی که بصورت رایگان و متن بازبرای ارسال پست مهمان وجود دارد افزونه User Submitted Posts خواهد بود. این افزونه دارای امکانات کاملی است که بر اساس انها میتواند نیاز کاربران برای نوشتن مطلب و ارسال کردن مطالب را برطرف نماید. این افزونه دارای مزایایی است که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

افزونه User Submitted Posts از api های وردپرس استفاده میکند که باعث میشود دارای کد نویسی و برنامه نویسی تمیز باشد. این افزونه دارای امکانات تنظیم سطح دسترسی برای کاربران ، تنظیم فیلد ضروری و غیر ضروری ، تنظیم تعداد تصاویر ، تنظیم وضعیت نوشته به شکل پیشنویس و … میباشد. همچنین با استفاده از این افزونه قابلیت مشاهده نوشته کاربر در ابتدای لیست مطالب صفحه اصلی و قابلیت تنظیم وضعیت نوشته را خواهید داشت.

submit WordPress Content

افزونه Access Press Anonymous Post

پلاگین Frontend Post WordPress Plugin – AccessPress Anonymous Post یکی دیگر از رایجترین و مهمترین افزونه های ارسال مطالب وردپرس است.در این افزونه ارسال نوشته پست مهمان نیازی به ورود به وردپرس ندارد و برای اراسل نوشته میتوان از طریق رابط کاربری سایت استفاده نمود. برخی از مزایای این افزونه عبارت میباشد از :

از مزایای مهم این افزونه میتوان به انتشار پست مهمان بدون نیاز به ورود به وردپرس و ارسال ایمیل به مدیر بعد از انتشار پست کاربران دانست. همچنین از قابلیت های دیگر افزونه به ارسال تصویر، موسیقی ، فیلم از طرف کاربران ، پشتیبانی از پست تایپ و دسته بندی شخصی ، پشتیبانی آنلاین افزونه ، تنظیم تصویر شاخص و … نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 5 =

دکمه بازگشت به بالا