نحوه تاثر بنر تبلیغاتی در سایت و سئو سایت چگونه است ؟

هنگامی که در حال انجام چالش کمپین تبلیغاتی آنلاین هستید شاهد خواهید بود که مردم علاقه چندانی به این چالش و کلیک کردن به تبلیغات ندارند. دلیل این امر هر قضیه ای میتواند باشد شاید عوامل بیرونی یکی از مهمترین دلای آن باشد. بنابراین اینجا خلاقیت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و طراحان سایت برای جلب اعتماد کاربران و جذب آنها باید کمی خلاقیت در بنر های تبلیغاتی خود بکار گیرند.بنابراین برای هدفمند سازی تبلیغات  افزایش سود دهی تبلیغات باید یک سری از نکات مهم را در نظر گرفت و به آنها توجه ویژه داشت.

تاثیر بنر تبلیغاتی در سایت

تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین تبلیغاتی است که امروزه توسط طراحان سایت بکار گرفته میشود  تا بهره خوبی در سئو سایت از آن گرفته و چالش مهمی در بازاریابی دنیای آنلاین به حساب می آید. این نوع تجارت یک رسانه تاثیر گذار و مقرون به صرفه برای تمامی برندها محسوب میشود. حال برای انکه این تاثیر گذاری دو چندان شود باید به یک سری نکات توجه ویژه داشت در ادامه با این نکات بیشتر آشنا خواهیم شد.

Site advertisement Baner

بنر تبلیغاتی استاندارد

بنر های تبلیغاتی بستگی به استفاده شما در جاهای مختلف دارای اندازه های مختلف هستند و همگی از اصول استانداردی بهره میبرند. گوگل ادسنس یکی از سایت های مرجعی است که میتوانید از طریق آن با توجه به اهداف خود از اندازه های مختلفی که در آن وجود دارد استفاده نمایید. برخی از بنرها به این نیاز خواهند داشت که اندازه افقی بیشتری داشته باشند و بنر دیگر نیاز دارد اندازه عمودی بیشتری داشته باشد. باید توجه داشته باشید که بنر تبلیغاتی شما باید در جای مناسب و نزدیک محتوای اصلی قرار گیرد.

حفظ سلسله مراتب

تبلیغات بنری که بازدید بالایی داشته باشد معمولا برای افزایش آگاهی از برند ایجاد میشود تا بتواند ترافیک را به سمت وبسایت شما بکشاند. این عوامل سه جز اساسی را دربر خواهند گرفت که از جمله آنها میتوان به لوگوی شرکت ، مفهوم ارزش پیشنهادی و call to action را نامید. باید دقت داشت که محتوا و تصویر به سادگی ایجاد شوند زیرا مدت زمانی که کاربر به بنر شما توجه میکند یک ثانیه خواهد بود.

استفاده از فریم مناسب

از نظر روانشناسی افرادی که به یک سایت ورود میکنند چشمانشان بطور طبیعی به موضوعی که در داخل قاب وجود دارد کشیده خواهد شد. بنر های تبلیغاتی که دارای بازده بالایی هستند دارای یک فریم قابل درک که دارای گرافیک های ادامه دار به لب جعبه میباشد. اگر میبینید تبلیغ شما دارای رنگ سفید است پیکسل حاشیه خاکستری در اطراف تبلیغ ایجاد نمایید.

استفاده از انیمیشن

یکی از مهمترین عوامل که میتواند در طرح ترافیک شما هم مفید واقع شود استفاده از بنرهای تبلیغاتی متحرک بجای بنر ثابت است. این بنر ها تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب برای توجه میباشد. استفاده از انیمیشن های ساده بیشتر از ۱۵ ثانیه طول نخواهد کشید.

Site advertisement Baner

تاثر بنر تبلیغاتی در سئو سایت

پس از انکه متوجه شدیم استفاده از بنرهای تبلیغاتی خوب میتواند تاثیر بالایی در میزان کلیک و افزایش ترافیک سایت داشته باشد باید دید این تاثیر چگونه میتواند بر روی رتبه وب اسیت در موتورهای جستجو اثر گذار باشد. گوگل خود متوجه این موضوع است که سایت ها برای پایداری در دنیای نت نیازمند به درآمد زایی از روش های تبلیغاتی هستند. گوگل خود از بزرگترین فراهم کنندگان تبلیغات در دنیاست.

محتوای بنر تبلیغاتی صفحه در سئو سایت

باید توجه داشت که گوگل علاقه ای به تبلیغات فراوان در سایت ندارد و وجود یک یا دو بنر تبلیغاتی در کنار محتوای اصلی سایت را کافی میداند. بعضی از تبلیغات به قدری برجسته هستند که کاربر در خواندن آن به مشکل برخواهد خورد. پیشنهادی که ما داریم استفاده از ۲۰ درصد سطح قابل مشاهده صفحه برای تبلیغات بنری برای بهره بردن از سئو سایت است. طبق پیشنها گوگل بخش تبلیغاتی سایت با لیبل از مابقی جدا شود و تاحدی ساده نگه داشته شود.

پاپ آپ 

استفاده از پنجره های پاپ آپ برای محدود کردن دسترسی کاربران مشکلاتی را در سئو سایت بنر های تبلیغاتی برای شما به همراه خواهد داشت. دو نوع از پاپ هایی که گوگل علاقه ای به آنها ندارد عبارتند از پاپ آپ کلیک بر روی گزینه مدنظر خیر یا بله و درخواست دانلود اپ سایت از جمله مهمترین آنها هستند. اگر میخواهید از پاپ آپ استفاده نمایید بهتر میباشد پاپ آپ های مجاز را پس از اسکرول کاربر در نقطه خاصی بر روی لینک خاصی موکول نمایید. همچنین باید پنجره آن به راحتی قابل بستن باشد و کل محتوای صفحه را در بر نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا