معرفی نکات مهم برای مدیریت کامنت های وردپرس ( قسمت اول )

یکی از قسمت هایی که باعث میشود تا بازدیدکنندگان و صاحبان وبسایت راه ارتباطی با یکدیگر داشته باشند وجود قسمت کامنت یا نظرات در پایین هر مقاله میباشد. این ویژگی باعث ارتباط مستمر بین صاحبان وبلاگ و خوانندگان مطلب است. این ویژگی در وردپرس هم مد نظر قرار گرفته شده و به آن اهمیت داده شده است. قسمت نظر سنجی که در دیدگاه ها قرار داده میشه یکی از مهمترین قسمت ها برای ایجاد یک گفتگوی امن است. نحوه مدیریت کامنت های وردپرس از جمله مواردی است که باید به آن اهمیت زیاد داده شود تا وقتی بازدید کننده مطلب شما را مطالعه و برای آن کامنت میگذارد احساس امنیت داشته باشد.

Manage WordPress comments

نحوه مدیریت کامنت وردپرس

بدین منظور ابتدا باید وارد بخش مدیریت سایت وردپرس شده و سپس بخش تنظیمات را پیدا کرده و وارد آن شویم. در بخش تنظیمات قسمت گفتگو را پیدا کرده و با کلیک بر روی اسن قسمت یک صفحه در جلوی ما نمایش داده خواهد شد که در ادامه قصد داریم این صفحه را بطور جامع برای شما شرح دهیم.

Manage WordPress comments

قسمت گزینه های پیش فرض نوشته در مدیریت کامنت وردپرس

گزینه هایی که در این قسمت قرار دارند مربوط به نحوه اطلاع رسانی مربوط به سایت یا وبلاگ است.یعنی بدین صورت که اگر دیدگاهی در سایت شما قرار داده شود به شما اطلاع داده میشود. این قسمت دارای زیر مجموعه هایی است که بطور پیش فرض همگی دارای تیک هستند.

کوشش برای آگاه کردن همه ی وبلاگ هایی که پیوندشان در این نوشته است

اگر تیک این قسمت فعال شود در صورتی که نوشته شما دارای لینک از سایر سایت ها باشد صاحبان آن سایت از استفاده شما از لینک آنها با خبر خواهند شد و در صورتی که تیک این قسمت غیر فعال باشد آنها اطلاعی پیدا نخواهند کرد.

اجازه دادن به دیگر سایت ها برای فرستادن بازتاب در نوشته های شما

با فعال بودن تیک این قسمت اگر سایت دیگری لینکی از مطلب و سایت شما در سایت خود قرار دهد شما متجه استفاده آن سایت از لینک خود میشوید و در صورت غیر فعال بودن اطلاعی نخواهید داشت.

اجازه گذاشتن دیدگاه برای نوشته های جدید

اگر تیک این قسمت فعال باشد بازدیدکنندگان مطالب شما میتوانند در قسمت پایین مطلب نظرات خود را بیان کنند. چون اخیرا سو استفاده های تبلیغاتی زیادی از قسمت کامنت و نظرات میشود بسیاری از صاحبان سایت فقط در مطالب خاص که بدنبال نظر سنجی هستند تیک این قسمت را فعال خواهند کرد.

Manage WordPress comments

دیگر تنظیمات دیدگاه ها 

این قسمت دارای زیر مجموعه هایی هست که بطور کل در مورد نحوه نمایش کمانت ها در وردپرس نوع کامنت ها و محدودیت هایی که میتوانید اعمال کنید صحبت میکند.

نوشتن نام و نشانی ایمیل

یکی از قسمت های محدود کننده و مدیریت کامنت در وردپرس که بازدید کننده را مجبور خواهد کرد تا تنها در صورتی که نام و نشانی ایمیل خود را وارد کرده باشد بتواند نظر خود را ثبت نماید.

نام نویسی کاربران

یکی دیگر از قسمت های محدود کننده در مدیریت کامنت در وردپرس نام نویسی کاربران برای ثبت نظرات خود میباشد.

بستن دیدگاه های قدیمی تر

با فعال کردن تیک این قسمت میتوان مشخص نمود بعد از گذشتن چند روز دیدگاه ها در مطالب قدیمی تر بسته شود. از این قسمت در محدود کردن کامنت ها در مطالب قدیمی خبر میتوان استفاده نمود.

دیدگاه های تو در تو

بطور مثال فرض کنید کسی برای مطلب شما دیدگاهی قرار داده و حالا برای پاسخ به دیدگاه او شخص دیگری نظر قرار میدهد و این مسئله ممکن است همینطور ادامه یابد. بدین منظور ورد پرس از این قسمت برای فعال نمودن دیدگاه های تو در تو استفاده می نماید. این تنظیمات بطور پیش فرض برای ۵ کامنت تو در تو در نظر گرفته شده است.

تعداد دیدگاه ها در هر صفحه

با فعال نمودن تیک ای قسمت میتوان مشخص نمود که در هر صفحه چه تعداد کامنتی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین این قسمت مشخص میکند که آخرین صفحه نمایش داده شود یا اولین صفحه

نمایش دیدگاه ها

این قسمت مشخص خواهد کرد که دیدگاه های قدیمی تر نمایش داده شود یا دیدگاه های جدید تر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا