آیا استفاده از هاست رایگان مفید میباشد ؟ مزایای هاست رایگان

امروزه تمامی برند ها و شرکت های مطرح برای دور نماندن از رقابت و تبلیغات باید حضوری مداوم در دنیای مجازی و دنیای وب داشته باشند. امروزه این حضور دیگر برتری نسبت به رقبا محسوب نمیشود بلکه امری ضروری و واجب است. اما یکی از موارد مهمی که حتما باید به آن توجه کرد بحث هاست میباشد.

سرویس هاست

همانطور که میدانید وقتی یک شرکتی بخواهد فعالیت رسمی خود را آغاز کند باید در ابتدا در دفاتر اسناد رسمی آن را ثبت کرد و سپس مکان مناسبی برای آن پیدا کرد. برای ایجاد وب سایت هم باید کارها طبق الویت انجام پذیرد. بدین صورت که پس از انتخاب نام دامنه و داشتن آدرس اینترنتی یک منبع برای نمایش اطلاعات نیاز خواهید داشت. به این منبع یا مکان هاست میگویند. اگر سایت شما فاقد هاستینگ باشد آدرس مورد نظر شما ثبت نخواهد شد و چیزی برای نمایش در مرورگر بالا نمی آید. هاستینگ بطور خلاصه مکانی برای میزبانی سایت خواهد بود که بوسیله آن میتوانید اطلاعات مد نظر خود را در یک صفحه به نمایش عموم بگذارید. شما بر اساس سایتی که طراحی میکنید و خدماتی که در آن ارائه میدهید میتوانید هاست مورد نظر خود که رایگان باشد یا پولی را انتخاب نمایید.

هاست رایگان 

این نوع از هاست همانند نسخه پولی یک فضا با مشخصات از قبل تعیین شده بر اساس میزان گیگابایت ، میزان مصرف پهنای باند ماهیانه ، نوع کنترل و … در اختیار کاربر قرار میدهد.برخی از این سرویس ها تبلیغاتی خواهند بود یعنی با استفاده از تبلیغات مختلفی که در سایت شما قرار میدهند هزینه های خود را تامین میکنند. برخی هم از این سرویسها حداقل امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهند تا بوسیله آن سایت را ایجاد کرده و برای ادامه طراحی برخی از سرویسها را خریداری کنید.

Free host

مزایای هاست رایگات

در ادامه به چند مورد از مزایای هاست رایگان اشاره خواهیم کرد :

ایجاد یک سایت قوی 

اگر به تازگی شروع به یادگیری طراحی سایت و ایجاد سایت کرده اید استفاده از هاست رایگان بهترین انتخاب ممکن است.خدمات این نوع از هاست به شما این امکان را خواهد داد تا به جستجو در سایت خود پرداخته و مواردی که مورد نیاز است را به خوبی حس کنید تا عملکرد و توانایی خوبی در مدیریت سایت خود پیدا نمایید.همچنین اگر هنوز به شرکت ارائه دهنده هاست و میزان سرویس دهی آن اطمینان ندارید میتوان از نسخه رایگان آن استفاده نمود و در صورت عملکرد خوب در پایان دوره به نسخه پولی ارتقا داد.

استفاده از برنامه های کاربردی 

امروزه اکثر شرکت های ارائه دهنده هاست رایگان ابزار ها و قابلیت های زیادی به سرویس خود اضافه کرده اند تا توسط آن از استخدام برنامه نویس خودداری کرده و برنامه های کاربردی آنلاین ، نظر سنجی ، خبرنامه آنلاین و … را استفاده نمایید.

صرفه اقتصادی 

فرض کنید شما هاست رایگان خود را خریداری نموده و با استفاده از آن سایت خود را ایجاد کرده اید و ابزار های موردنیاز خود که به زیابیی سایت منجر میشود به آن اضافه کرده اید. تمامی اینکارها بدون یک ریال خرج بدست آمده است. حالا با استفاده از سایت ایجاد شده تجارت آنلاین خود را آغاز نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا