جلوگیری از نمایش تصاویر شاخص در مطالب وردپرس

جلوگیری از نمایش تصاویر شاخص در مطالب وردپرس

در بعضی مواقع در مطالبی از وب سایت وردپرسی نیازی به نمایش تصویر شاخص وجود ندارد ، برای این منظور اکثر قالب های تجاری و حرفه ای وردپرس این قابلیت را دارند تا به شما این امکان را بدهند که تصویر شاخص را در مطالب خود غیر فعال نمایید.

ر مطالبی که نیازی به نمایش دادن تصویر شاخص وجود ندارد می توانید به راحتی یک گزینه را فعال کنید و از این طریق مانع از نمایش تصویر شاخص در ادامه مطلب شوید ، خوب است بدانید که این به این معنا نیست که مطلب شما دارای تصویر شاخص نیست ، تصویر شاخص وجود دارد ولی در ادامه مطلب نمایش داده نمی شود .

 

روش های جلوگیری از نمایش تصاویر شاخص در مطالب وردپرس

روش های مختلفی برای جلوگیری از نمایش تصاویر شاخص در مطالب وردپرس وجود دارد که در این مطلب با چندتایی از آن ها آشنا می شوید که یکی از این روش ها دستکاری کدهای قالب می باشد.

همچنین برای این کار از افزونه های وردپرس می توانید استفاده کنید ، افزونه ای وجود دارد که می توانید با استفاده از این افزونه خیلی راحت این کار را انجام دهید و مانع از نمایش تصویر شاخص در ادامه مطالب وردپرس شوید ، با ما همراه باشید تا به معرفی این افزونه بپردازیم تا با استفاده از آن به راحتی بتوانید تصویر شاخص را در برخی از مطالب به انتخاب خود غیر فعال نمایید.

 

جلوگیری از نمایش تصاویر شاخص در مطالب وردپرس

 

معرفی افزونه Hide Featured Image

در این جا به معرفی افزونه Hide Featured Image برای مخفی کردن تصویر شاخص در ادامه مطلب برخی مطالب در وردپرس می پردازیم ، استفاده از این افزونه راحت ترین راه برای این کار می باشد.

خوب است بدانید که این افزونه بسیار ساده و بدون هیچ تنظیماتی کار می کند و تنها کاری که باید کنید ، فعال کردن آن است ، بدین ترتیب که افزونه را نصب و فعال می کنید ، خیلی راحت و آسان ، سپس به صفحه ارسال مطلب جدید در وردپرس بروید و در این صفحه کمی به سمت پایین بروید و باکس Show/Hide Featured Image را پیدا کنید.

برای جلوگیری از نمایش تصویر شاخص در مطالبی که می خواهید ، باید تیک گزینه Hide Featured Image را فعال و صفحه را ذخیره نمایید ، در این صورت تصویر شاخص تنها در صفحه ادامه مطلب نمایش داده نمی شود و در قسمت های دیگر سایت نمایش داده می شود.

همان طور که گفته شد این افزونه برای حذف یا تعویض تصویر شاخص نیست و تنها از نمایش آن در ادامه مطلب جلوگیری می کند ، در صورتی که می خواهید تصویر شاخص دوباره نمایش داده شود باید به صفحه ویرایش مطلب بروید و همان طور که تیک را گذاشتید ، تیک گزینه Hide Featured Image را بردارید و صفحه را ذخیره کنید .

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

دکمه بازگشت به بالا