بررسی مزایا و معایب خرید سایت فروشگاهی وردپرس

اگر به دنبال یک راه ساده و ارزان و در عین حال حرفه ای برای ایجاد یک وبسایت خوب و حرفه ای هستید سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک پیشنهاد خوب و عالی برای شماست. این سیستم در ایران محبوبیت زیادی بین کاربران و طراحان سایت است. وردپرس برای کاربران تازه کار که آشنایی زیادی به مدیریت سایت ندارند بسیار انتخاب خوبی است. این سیستم مدیریت محتوا علاوه بر سادگی و انعطاف پذیری که در کار خود دارد نکات مربوط به سئو را به خوبی رعایت کرده است. این در حالی است که اکثر سیستم های مدیریت محتوای کد باز با این مشکل روبرو هستند.

سیستم وردپرس با توجه به امکانات خوبی که دارا میباشد میتواند نیاز طراحان برای نوشتن سایت یا ویلاگ شخصی را بخوبی رفع کند. اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که بدانیم وردپرس هم همانند سیستم های مدیریت محتوای دیگر برای هرگونه سایتی بهترین انتخاب نیست . بدین منظور لازم است که حتما با مزایا و معایب سیستم های مدیریت محتوا آشنایی داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت فروشگاهی

با فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و علاقه مردم به این روش برای خرید کردن روز به روز شاهد افزایش سایت های فروشگاهی هستیم. این سایت ها یک روش عالی برای توسعه کسب و کار و کسب درآمد اینترنتی است. از بین بردن محدودیت های مکانی و از بین بردن محدودیت زمانی را شاید بتوان از بهترین مزایای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دانست. مشتریان شما از هر مکانی که هستند در طول شبانه روز قادر به خرید از سایت فروشگاهی شما خواهند بود.

سایت فروشگاهی وردپرس

با توجه به افزایش استفاده از سایت های فروشگاهی و رونق این کسب و کار و علاقه به کسب درآمد اینترنتی خیلی از کاربران علاقه مند به ایجاد یک سایت فروشگاهی به جای وبلاگ شخصی یا وب سایت شخصی میباشند. برای اینکار بهترین گزینه را سایت فروشگاهی وردپرس میدانند. یکی از این دلایل صرفه جویی در وقت و نیاز نداشتن به تنظیمات اولیه وب سایت مورد نظر خواهد بود.

WordPress Store Site

مزایای سایت فروشگاهی وردپرس

  • نصب ساده و استفاده رایگان از آن
  • قابلیت استفاده آسان و مدریت ساده محتوا
  • وردپرس دارای سئو بسیار قوی نسبت به سایر اسکریپت های حاضر و آماده هستش.
  • دارای محیط کاربری ساده و قابل دسترس
  • انعطاف پذیری بالا
  • وجود قالب و افزونه های متعدد و کارآمد بسیار بالا برای اضافه کردن امانات جدید که بسیار از آنها رایگان است.
  • قابلیت ساخت راحت پوسته و قالب جدید
  • قابلیت به روز شدن و دریافت آخرین نسخه ها برای افزودن امکانات جدید و جلوگیری از مشکلات امنیتی
  • برای هر کاربردی تعداد زیادی افزونه ایجاد شده است که میتوانید از تمامی آنها بهره ببرید.
  • دارای زبان کد نویسی php و امکان توسعه برنامه و کد نویسی با ابن زبان

از موارد دیگری که در بحث ایجاد فروشگاه اینترنتی باید توجه ویژه به آن داشت بحث سئو سایت و رعایت آن است. برای ایجاد هر سایتی چه خبری چه شخصی و یا فروشگاهی باید به این نکته توجه داشت که اگر جایگاه مناسبی در موتورهای جست و جو بخصوص گوگل نداشته باشیم تام تلاش ما بدون نتیجه خواهد ماند. پس برای انکه فروشگاه اینترنتی ما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو گر برای جذب مشتری بیشتر داشته باشد رعایت سئو بسیار مهم خواهد بود. بنابراین تمرکز بیشتر کاربران روی گوگل و صفحه اول آن خواهد بود.

مشکلات سایت فروشگاهی وردپرس

  • در مطالب قدیمی وردپرس در باره امنیت و جلوگیری از هک شدن وردپرس صحبت کردیم و همانطور که آنجا بیان شد یکی از مشکلات عمده وردپرس در طراحی هر سایتی در معرض خطر بودن امنیتی به دلیل باز بودن و پرکاربرد بودن آن است.
  • با وجود آنکه دارای انعطاف پذیری بالا است اما قابلیت انجام همه کارها را ندارد بخصوص طراحی سایت هایی با ویژگی های زیاد.
  • برای ایجاد سایت های بزرگ تجاری گزینه مناسبی به شمار نمی آید.

با توجه به تمامی مزایا و معایبی که گفته شد بنظر بهترین کار برای ایجاد سایت فروشگاهی لیست کردن نیاز های خود میباشد. نیازهایتان را فهرست بندی کرده و هدف خود را بصورت کوتاه مدت و دراز مدت مشخص کنید. پس از اینکارها با توجه به امکانات و شرایط وردپرس بهترین روش را برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا