آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس (قسمت چهارم)

آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

در 3 قسمت قبلی به معرفی قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس پرداختیم ، با ما همراه باشید با ادامه این قالب های زیبا و دوست داشتنی.

 

معرفی قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب تک صفحه ای و چند منظوره Zerif Lite

قالب تک صفحه ای و چند منظوره Zerif Lite یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس می باشد و تا به امروز بالغ بر 80 هزار بار دانلود و نصب شده است ، این قالب زیبا با فریم ورک Bootstrap طراحی و ساخته شده است و کاملا با افزونه های ووکامرس و WPML هماهنگ می باشد.

این قالب به صورت تک صفحه ای طراحی شده و امکاناتی مانند پشتیبانی از پس زمینه های پارالاکس ، طراحی مدرن و واکنش گرا ، پشتیبانی از ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، بهینه شده برای موتورهای جستجو ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ دارد و برای راه اندازی وب سایت های شخصی ، شرکتی ، فتوبلاگ  بسیار مناسب است ، لازم به ذکر است این قالب محبوب ، چندین قالب فرزند نیز دارد که از طریق آن ها قادر خواهید بود ظاهر قالب را تغییر دهید .

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

قالب وبلاگی و چند منظوره Unite

قالب وبلاگی و چند منظوره Unite یکی از بهترین قالب های واکنش گرا برای وردپرس به شمار می رود که برای راه اندازی وب سایت ازدواج طراحی شده ، لازم به ذکر است این دسته از وب سایت ها مخصوص خارج از ایران هستند ، ولی با استفاده از این قالب زیبا می توانید وب سایت های شخصی و فروشگاهی هم راه اندازی کنید.

از جمله بهترین قابلیت های این قالب زیبا ، هماهنگی با افزونه های محبوب مثل فرم تماس ۷ و ووکامرس ، طراحی زیبا و واکنش گرا ، قابلیت تغییر رنگ بخش های مختلف ، پنل تنظیمات ، نوشته شده بر اساس فریم ورک Bootstrap 3 ، پشتیبانی از قابلیت پیش نمایش بی نهایت با استفاده از افزونه Jetpack ، صفحه گالری ، اسلایدر صفحه اصلی ، دارای آیکون شبکه های اجتماعی ، صفحه اصلی ابزارک پذیر ، ابزارک های اختصاصی می باشند.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

قالب وبلاگی و شخصی Sueva

قالب وبلاگی و شخصی Sueva یک قالب واکنش گرا با طراحی مدرن برای وردپرس محسوب می گردد و با HTML5 و CSS3 طراحی و نوشته شده است و ظاهر بسیار جذابی دارد و هر کاربر و بازدیدکننده ای را به سایت جذب می کند ، لازم به ذکر است این قالب زیبا در تمامی مرورگرها بسیار خوب نمایش داده می شود .

از جمله قابلیت های مهم این قالب طراحی واکنش گرا و استاندارد ، پشتیبانی کامل از ابزارک همراه با سایدبار های ابزارک پذیر ، پشتیبانی از ۶ فرمت متداول برای مطالب ، پنل تنظیمات قدرتمند می باشد ، برای راه اندازی یک وب سایت شخصی برای نمایش دادن نمونه کارها و مطالب خود در قالبی زیبا ، ما به شما قالب Sueva را پیشنهاد می کنیم.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

قالب چند منظوره Point

قالب چند منظوره point دارای پنل تنظیمات قدرتمند است که این قابلیت مهم ، لذت استفاده از یک قالب پرمیوم را به صورت رایگان برای شما فراهم می سازد ، در پنل تنظیمات قالب Point می توانید چیدمان های مختلف ، رنگ بندی ها و تصاویر پس زمینه مختلف را تست کنید و هر کدام را که می خواهید انتخاب و سایت را بر طبق سلیقه خود به وجود آورید.

امکانات و قابلیت های این قالب طراحی کاملا واکنش گرا ، چیدمان های دوست داشتنی و کاربرپسند ، پنل تنظیمات حرفه ای ، کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجو ، داشتن بیش از ۸ ابزارک اختصاصی و حرفه ای ، انتخاب بی نهایت تصویر پس زمینه برای بخش ها مختلف ، بی نهایت رنگ بندی ، نوشته شده با HTML5 و CSS3 ، نمایش مطالب مرتبط بدون افزونه ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ هستند.

یکی از قابلیت های این قالب که در قالب های رایگان دیگر وجود ندارد ، توانایی مدیریت تبلیغات در پنل تنظیمات است و تنها باید کد تبلیغاتی مورد نظر خود را در مکان دلخواه وارد نمایید و سپس تنظیمات را ذخیره کنید.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

قالب شخصی و چند منظوره Sparkling

قالب شخصی و چند منظوره Sparkling یک قالب بر اساس طراحی متریال گوگل می باشد و با طراحی خاصی که دارد سرعت لود بسیار بالایی دارد و بسیار جذب کننده است.

از جمله بهترین امکانتی که این قالب دارد می توان به طراحی فلت و به روز ، پشتیبانی از افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، اسلایدر تمام صفحه ، آیکون شبکه های اجتماعی ، زندگی نامه نویسندگان ، ابزارک مطالب محبوب ، طراحی کاملا واکنش گرا ، بهینه شده برای سئو ، پشتیبانی از زبان فارسی ، هماهنگی کامل با افزونه های محبوب bbPress ، Contact Form 7، Jetpack اشاره کرد.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

قالب فروشگاهی Storefront

قالب فروشگاهی Storefront یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاهی است و قالبی زیبا ، رایگان و حرفه ای برای ووکامرس و راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد ، جالب است بدانید که این قالب را ” ووتمز ” ، توسعه دهنده اصلی ووکامرس طراحی و ساخته است و هماهنگی کامل با افزونه محبوب ووکارس دارد.

لازم به ذکر است قالب Storefront را بر پایه قالب Underscores که محصولی از توسعه دهندگان وردپرس می باشد ، ساخته اند ، بدین ترتیب بیشترین بازدهی را روی وردپرس خواهد داشت و با توابع هماهنگی کامل دارد.

از جمله قابلیت های خوب این قالب وجود تعداد زیادی کد کوتاه ، طراحی واکنش گرا ، اسلایدر ، کم حجم بودن ، سازنده برگه ، چیدمان های مختلف ، قابلیت ویرایش رنگ بندی قالب ، بهینه شده از نظر سئو ، سرعت بارگزاری بالا ، آپدیت منظم می باشند.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

امیدواریم که در این مطالب توانسته باشیم شما عزیزان را به یک تصمیم مناسب برای انتخاب قالب خوب هدایت کرده باشیم ، باشد که با یک تصمیم عالی یک وب سایت وردپرسی زیبا ، محبوب و رو به رشد راه اندازی نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا