آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس (قسمت دوم)

آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

در قسمت قبل به معرفی قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس پرداختیم در این بخش به ادامه معرفی این قالب ها می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهتر برای طراحی وب سایت وردپرسی خود تصمیم بگیرید.

 

قالب شرکت های حقوقی Quill

قالب Quill یکی دیگر از قالب های رایگان وردپرس که بسیار زیبا و منحصر به فرد است و برای وب سایت شرکت های حقوقی طراحی و اجرا شده و کاملا واکنش گرا است و سرعت لود بالایی دارد ، از قابلیت های این قالب اسلایدر تمام صفحه ، بلاک ها برای مدیریت محتوا در صفحه اصلی ، شبکه های اجتماعی ، هدر سفارشی ، قابلیت ترجمه ، پنل تنظیمات قالب ، پشتیبانی از انیمیشن های CSS3 ، ابزارک های اختصاصی ، بی نهایت رنگ بندی می باشد ، این قالب برای افزونه فرم تماس 7 بهینه شده است و فرم های این افزونه را به زیبایی نمایش می دهد ، این قالب همچنین افزونه پشتیبانی از پس زمینه های پارالاکس را دارد.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب نقد و بررسی آنلاین aReview

قالب نقد و بررسی آنلاین aReview یکی از قالب های بسیار زیبا و کار آمد برای وب سایت های نقد و بررسی محصولات ، خدمات وردپرسی است که با هدف جلب نظر بازدید کنندگان و تبدیل آن ها به مشتری های ثابت برای خرید محصولات ، طراحی شده و از این قالب می توانید در جهت نقد و امتیاز دادن به محصولات و خدمات متفاوت استفاده نمایید.

از دیگر امکانات این قالب می توان به شتیبانی از ابزارک های سفارشی ، کنترل کامل روی رنگ های وب سایت ، طراحی کاملا واکنش گرا ، آیکون های زیبا ، پشتیبانی از فونت های گوگل ، قابلیت آپلود لوگو اشاره کرد ، این قالب متاسفانه به روز نمی شود ولی جای نگرانی نیست چرا که با ورژن جدید وردپرس هماهنگی کامل دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب شرکتی و چند منظوره Intro

قالب شرکتی و چند منظوره Intro هم از قالب های رایگان وردپرس و حرفه ای با قابلیت های فراوان می باشد و از این قالب می توانید م توانید برای راه اندازی وب سایت شرکتی خود بهره بگیرید.

این قالب ، متن هدر متحرک را پشتیبانی می کند و باعث جلب توجه کاربر شده و او را به دیدن همه محتوای سایت تشویق می کند ، پس زمینه هدر پارالاکس ، ساخت راحت چیدمان صفحه نخست با استفاده از بلاک ها ، پشتیبانی از فونت های گوگل ، ابزارک های از پیش ساخته شده از قابلیت های خوب این قالب به شمار می روند.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب آشپزی و رستوران Perfetta

قالب آشپزی و رستوران Perfettaیکی از بهترین و زیباترین قالب های رایگان ورپرس برای وب سایت های وردپرسی با موضوع آشپزی و رستوران می باشد که با استفاده از این قالب قادر هستید یک وب سایت ساده و بسیار شیک برای کافه ، رستوران و یا سایت آموزش آشپزی راه اندازی نمایید.

لازم به ذکر است که بیشتر قسمت های این قالب را می توانید با شخصی ساز وردپرس ویرایش کنید ، از جمله امکانات و قابلیت های این قالب چیدمان تک ستونه ، طراحی واکنش گرا ، قابلیت ترجمه ، تمرکز روی محتوا و تصویر شاخص مطالب هستند ، پس اگر می خواهید یک وب سایت شخصی با موضوع آشپزی را راه اندازی کنید و یا یک وب سایت زیبا برای رستوران خود می خواهید بسازید ، قالب Perfetta می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب نمونه کار و مینیمالیسی Illustratr

قالب نمونه کار و مینیمالیسی Illustratr یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت های ارائه نمونه کار به شمار می رود ، این قالب با سبک مینیمالیستی خود ، زیبایی خاصی به وب سایت شما می دهد و می توانید برای نمایش نمونه کارهای خود در زمینه عکاسی ، طراحی وب و بسیاری موارد دیگر از این قالب استفاده نمایید ، خوب است بدانید که این قالب با پست تایپ سفارشی نمونه کار ارائه می گردد و بدین ترتیب می توانید به راحتی نمونه کارهای خود را ویرایش نمایید.

قابلیت های این قالب طراحی واکنش گرا ، پشتیبانی از زبان های راست به چپ ، هدر منعطف ، پشتیبانی از مطالب چسبان ، پنل تنظیمات ، پشتیبانی از تعداد زیادی آیکوت شبکه های اجتماعی می باشد.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب وبلاگی Baskerville

قالب وبلاگی Baskerville هم یکی دیگر از قالب های زیبا و واکنش گرا برای وردپرس می باشد و قابلیت های خاصی دارد که ، وبلاگ نویسی را بسیار زیبا و لذت بخش می کند ، لازم به ذکر است این قالب برای نمایش مطالب از حالت masonry استفاده می کند و کاملا با دستگاه های رتینا هماهنگ است.

پشتیبانی از 9 فرمت مختلف برای مطالب ، طراحی کاملا واکنش گرا ، تصویر هدر تمام عرض ، قابلیت آپلود لوگو شخصی ، پشتیبانی از چند ابزارک اختصاصی ، 4 قالب برای برگه ها ، پشتیبانی از افزونه لایک مطالب از جمله امکانات و قابلیت های خوب این قالب می باشند.

 

 قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

 

قالب وبلاگی Garfunkel

قالب وبلاگی Garfunkel یکی دیگر از قالب های رایگان وردپرس به شمار می رود ، این قالب از نحوه طراحی سایت پینترست الهام گرفته ، پس بنابراین اگر طراحی سایت پینترست و نحوه نمایش تصاویر در آن را دوست دارید و مورد پسندتان است ، می توانید برای تبدیل وبلاگ خود به سایتی شبیه آن از این قالب واکنش گرا و زیبا بهره ببرید.

از جمله بهترین قابلیت های این قالب می توان به طراحی واکنش گرا ، پشتیبانی از نمایش گرهای رتینا ، پشتیبانی از 6 فرمت متفاوت برای مطالب ، داشتن 6 ابزارک اختصاصی ، پشتیبانی از حالت پیمایش نامحدود با استفاده از افزونه Jetpack ، قابلیت ترجمه اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا