آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس (قسمت اول)

آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

در این قسمت به معرفی آشنایی با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس می پردازیم ، می دانید که انتخاب یک قالب مناسب از جمله بزرگ ترین تصمیم هایی است که به هنگام ساخت یک سایت وردپرسی باید با آن مواجه شوید و باید معیارهای بسیاری را در نظر بگیرید ، برای مثال ، قالب انتخابی شما باید از قابلیت های مناسبی برخوردار باشد و طراحی آن با تکنولوژی های مدرن وب صورت گرفته باشد ، همچنین باید برای موتورهای جستجو بهینه شده و کدهای استانداردی را دارا باشد.

خوشبختانه هر روز قالب های رایگان و زیبایی برای وردپرس منتشر می گردد و بعضی از این قالب ها با امکانات خاصی که دارند به اندازه قالب های غیر رایگان کارایی دارند ، با ما همراه باشید تا با قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس آشنا شوید و بتوانید برای طراحی سایت وردپرسی خود یک قالب مناسب انتخاب کنید.

 

معرفی قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب وبلاگی و مینیمالیستی Casper

از زمانی که سرویس های جدید مانند Ghost و Medium در دو سال اخیر بر روی کار آمده اند ، بسیاری از مدیران وبلاگ های وردپرسی برای همرنگ شدن با طراحی این نوع سرویس ها اقداماتی را به انجام رسانده اند ، این قالب زیبا و بسیار سبک بدین منظور طراحی شده است و قالب پیش فرض سیستم Ghost را برای وردپرس شبیه سازی می نماید.

از جمله قابلیت های این قلب رایگان می توان به طراحی ساده تک ستونه ، قابلیت واکنش گرا بودن تصاویر مطالب ، ویژگی های زیاد برای شخصی سازی ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ ، پشتیبانی از قابلیت ترجمه ، تایپوگرافی جذاب و زیبا اشاره کرد و خوب است بدانید که اگر دارای وبلاگ شخصی هستید ، این قالب با طراحی به روز خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما به شمار رود.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب وبلاگی و نمونه کار Eighties

قالب Eighties یکی دیگر از قالب های رایگان وردپرس است که از قالب های مدرن و زیبا به شمار می رود ، این قالب با سربرگ زیبا و فونت های درشت بسیار در جلب توجه مخاطب به قسمت های پایین سایت موثر می باشد و تصویر زمینه قسمت سربرگ مخاطب را به دهه 80 میلادی می برد که می توانید این تصویر را با یک تصویر زیبا از دهه 60 ایران جایگزین نمایید.

منوهای این قالب هیچ مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کنند و تنها زمانی قابل نمایش هستند که کاربر خودش بخواهد ، از قابلیت های این قالب واکنش گرا بودن ، بخش نمونه کار ها ، پشتیبانی کامل از زبان های راست به چپ ، قابلیت ترجمه آسان ، تنظیمات قالب می باشد و همچنین این قالب از افزونه bbPress پشتیبانی می کند ، با نصب افزونه Eighties bbPress می توانید ، ظاهر افزونه بی بی پرس را به طور کامل تغییر دهید و زیبا کنبد ، یکی از نقاط ضعف این قلب این است که در دو سال اخیر ، به روز نشده است ولی جای نگرانی نیست چرا که این قالب با نسخه فعلی وردپرس کاملا هماهنگ است.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب چندمنظوره و سریع و بهینه شده GeneratePress

قالب چندمنظوره و سریع و بهینه شده GeneratePress قابلیت های بسیار زیادی دارد و تا به امروز بالغ بر 400 هزار بار دانلود شده و بیشتر از 30 هزار وب سایت از این قالب استفاده می کنند ، و بالاترین امتیاز را در سایت وردپرس دارد ، خوب است بدانید قالب GeneratePress حجمی کم تر از یک مگابایت دارد ومرتب به روزرسانی می شود و یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت شما است.

از قابلیت ها و امکانات GeneratePress ، واکنش گرا بودن کامل ، قابلیت ترجمه ، هماهنگی کامل با افزونه WPML برای ساخت وب سایت های چند زبانه ، هماهنگی کامل با افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، هماهنگی کامل با افزونه های bbPress و BuddyPress برای ساخت شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو ، قابلیت شخصی سازی آسان توسط بخش سفارشی سازی وردپرس ، بهینه شده برای موتورهای جستجو ، سرعت بسیار بالا می باشند.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب وبلاگی Twenty Sixteen

قالب Twenty Sixteen یکی از جدیدترین قالب های وردپرس می باشد که با انتشار نسخه های جدید وردپرس در اختیار کاربران آن قرار گرفته است ، این قالب ، یک قالب پیش فرض سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که در سال های اخیر از نظر طراحی و کارایی ، پیشرفت های بسیاری کرده ، خوب است بدانید که استفاده از قالب های پیش فرض وردپرس بالاترین کیفیت و بهترین کارایی را برای شما دارد.

لازم به ذکر است که این قالب به صورت پیش فرض با اکثر افزونه های بزرگ و کاربردی وردپرس هماهنگ است و باید بدانید که طراحی رسپانسیو این قالب ، باعث می شود تا سایت شما در تمامی دستگاه های ارتباطی مدرن از جمله موبایل های هوشمند و لپ تاپ ها ، کاملا خوانا و زیبا نمایش داده شود.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

قالب شرکتی و چند منظوره Sydney

قالب شرکتی و چند منظوره Sydney یکی دیگر از قالب های رایگان و شرکتی واکنش گرا ، سبک و زیبا برای وردپرس می باشد و برای طراحی سایت شرکت خود می توانید از این قالب استفاده کنید و خیلی سریع و به صورت زیبا و جذاب سایت را به وجود آورید.

از طریق پنل تنظیمات این قالب می توانید بلاک های محتوای خود را به راحتی ، مرتب کنید و چیدمان دلخواهی را به وجود آورید ، لازم به ذکر است که این قالب زیبا از پس زمینه های پارالاکس پشتیبانی می کند و همین باعث می شود که وب سایت شما بسیار زیباتر و شکیل تر به نظر برسد ، از جمله قابلیت های این قالب ، طراحی واکنش گرا ، کنترل کامل روی رنگ قسمت های مختلف ، امکان آپلود لوگو شخصی ، پشتیبانی کامل از فونت های گوگل ، منو چسبان می باشد.

 

قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای وردپرس

 

در قسمت های بعدی به معرفی قالب های رایگان ، زیبا و واکنش گرای بیشتری برای وردپرس می پردازیم ، با ما همراه باشید تا برای ساخت سایت خود بتوانید بهترین قالب را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا