چگونه بازخورد سریع از کاربران را در وردپرس دریافت کنیم ؟

چگونه بازخورد سریع از کاربران را در وردپرس دریافت کنیم ؟

اگر با وردپرس کار می کنید حتما می دانید که دیدگاه های وردپرس از جمله بهترین راه های دریافت بازخورد سریع از کاربران درباره مطالب و محتوای سایت می باشد ، ولی اگر کمی واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم ، می بینیم که درصد کمی از بازدیدکنندگان شما درباره مطالب سایت ، دیدگاه و نظر خود را اعلام می کنند ، این جای تاسف دارد که بیشتر کاربران ، وقتی برای تایپ دیدگاه خود درباره مطالب نمی گذارند ، پس باید به دنبال راهی بود که در کنار بخش دیدگاه ها یک سیستم راحت و تنبل جذب کن برای این دسته از کاربران بتوان ایجاد کرد ، با این روش ضریب مشارکت کاربران سایت به صورت تصاعدی بالا می رود.

در این قسمت می خواهیم یک افزونه خوب و محبوب را به شما عزیزان معرفی کنیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید از کاربران سایت خود بازخوردهای سریعی دریافت نمایید و همچنین درصد موفقیت محتوای خود را مورد بررسی قرار دهید.

 

بررسی درصد مشارکت کاربران و موفقیت محتوای سایت شما

برای این کار یکی از روش ها ، مورد بررسی قرار دادن نحوه مشارکت و واکنش کاربران درباره آن مطلب یا موضوع می باشد ، لازم به ذکر است برای اکثر وبلاگ ها ، مشارکت کاربران با تعداد دیدگاه های مطلب و تعداد انتشار آن در شبکه های اجتماعی مورد اندازه گیری قرار می گیرد ولی متاسفانه همان طور که در بالا گفتیم بیشتر کاربران علاقه ای به انتشار مطلب و یا گذاشتن دیدگاه خود نشان نمی دهند.

البته باید گفت برای افزایش درصد مشارکت کاربران با محتوای سایت ، روش های بسیاری از جمله سیستم امتیازدهی به مطالب ، سیستم لایک و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد که در این مطلب نحوه اضافه کردن دکمه ای برای دریافت سریع بازخورد تنها با یک کلیک را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

چگونگی عملکرد سیستم دریافت سریع بازخورد کاربران سایت

خیلی راحت است ، زمانی که کابر وارد یک مطلب از سایت شما می شود ، دو دکمه در جلوی چشم او ظاهر می شود که یکی از این دکمه ها برای پسندیدن مطلب و دیگری برای نپسندیدن آن است ، اگر کاربر بر روی دکمه پسندیدن کلیک کند یک کال تو اکشن برای او به نمایش گذاشته می شود تا او را برای انتشار مطلب شما در شبکه های اجتماعی تشویق نماید ، ولی اگر کاربر مطلب را نپسندد ، فرمی برای او ظاهر می گردد و از او خواسته می شود که دلیل نپسندیدن خود را بنویسد و برای شما ارسال نماید.

 

 

چگونه بازخورد سریع از کاربران را در وردپرس دریافت کنیم

 

چگونه سیستم بازخورد سریع کاربران به وردپرس را اضافه کنیم ؟

افزونه Article Feedback به این منظور طراحی شده است و با نصب این افزونه بر روی وردپرس و فعال کردن آن باید وارد تنظیمات Article Feedback شوید ، شما می توانید در این صفحه مکان نمایش دکمه های دریافت بازخورد را معین کنید ، این افزونه خوب می تواند به صورت خودکار ، دکمه ها را قبل از محتوا ، بعد از محتوا و یا هر دو به نمایش بگذارد ، اگر می خواهید دکمه ها را در جای دلخواه خود نمایش دهید ، باید تیک گزینه ها را غیرفعال و از کد کوتاه[feedback_prompt] برای نمایش در مکان دلخواه استفاده نمایید .

 

چگونه بازخورد سریع از کاربران را در وردپرس دریافت کنیم

پس از تعیین مکان نمایش دکمه ها ، قادر خواهید بود محتوای دلخواه خود را برای نمایش انتخاب نمایید ، همچنین می توانید دکمه ها را در صفحه اصلی ، مطالب ، برگه ها و صفحات بایگانی به نمایش بگذارید ، مکان مناسب برای نمایش این دکمه ها ، برگه ها و مطالب هستند.

البته شما می توانید مطالب و برگه هایی را که نمی خواهید دکمه ها در آن ها نمایش داده شود را معین نمایید و برای این کار ، شناسه مطلب و یا برگه ها را باید در قسمت Exclude on اضافه نمایید.

در نهایت ایمیلی برای دریافت بازخوردهای کاربران خود وارد کنید ، لازم به ذکر است اگر این قسمت را خالی بگذارید ، بازخوردها به ایمیل نویسنده مطلب ارسال می شوند ، در آخر باید تنظیمات را ذخیره کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =

دکمه بازگشت به بالا