برای شروع آموزش تری دی مکس چه نکاتی را یاد بگیریم ؟

برای آموزش هر نرم افزاری باید با خود صادق باشیم که آیا این نرم افزار برای کار ما مناسب میباشد ؟ آیا علاقه ای به یادگیری آن داریم ؟ باید دید هزینه ای که برای یادگیری آن نرم افزار انجام میدهیم برای ما مفید باشد و درآینده کاری ما بکار بیاید.

چند نکته مهم برای شروع آموزش تری دی مکس 

تری دی مکس یکی از این نرم افزارهای پردرآمد و محبوب در بین کاربران کامپیوتری میباشد. این نرم افزار محبوب در بین مهندسین عمران و معماران محبوبیت زیادی دارد.

برای شروع یادگیری هر نرم افزار باید به نکات اولیه آن توجه کرد. این نکات از تجربه چند ساله اساتید این نرم افزار ها بدست می آید. با یادگیری این نکات میتوانید آموزش لازم را هرچه سریعتر یادگرفته و از آنها در کار خود استفاده کنید.

آموزش تری دی مکس با فراموش کردن نرم افزارهای قبلی

این امکان وجود دارد که قبل از نصب و یادگیری تری دی مکس نرم افزار های مشابه همانند رویت ، اتوکد ، راینو و … را کار کرده و یا با آن و محیط کاری آنها آشنایی داشته باشید. برای شروع یادگیری نرم افزار تری دی مکس باید به این نکته توجه داشته باشید که محیط کاری ، کلید های ترکیبی و روش کاری این نرم افزار با سایر نرم افزار های مشابه کاملا متفاوت است. به همین دلیل باید نرم افزارهای دیگر را کاملا فراموش کرد تا خودمون رو بایک محیط جدید و روش کاری جدید تطبیق بدهیم.

آموزش تری دی مکس با پیش قدم شدن در تمرینات

شما وارد هر رشته و کاری که شوید با پشتکار و تمرین زیاد میتوانید در آن زمینه موفقیت زیادی بدست آورید. هر کسی با توجه به شناختی که از خودش داره میتونه راه های یادگیری بهتر رو برای خودش انتخاب کند. خیلی از افراد گزینه یادگیری آنلاین ، عده دیگری پکیج های آموزشی و عده دیگر شرکت در کلاس های حضوری را راه حل بهتری میدانند. بنابراین با هر روشی که انتخاب میکنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که پس از آموزش حتما خودتان هم تمرین انجام دهید. شروع آموزش ابزار ها در ابتدا بسیار ساده است اما بدانید همین ابزار ساده در آینده بسیار بکار شما خواهد آمد.

آموزش تری دی مکس با یادگیری ابزارهای مکس

یکی از نکات مهمی که کاربران تری دی مکس باید به آن توجه داشته باشند یادگیری تمامی ابزارهای تری دی مکس و محل قرار گرفتن این کلید ابزارها میباشد. سعی کنید زیاد به دستورات کلیدهای ترکیبی توجه نکنید و تمامی ابزار ها را یاد بگیرید. پس به این نکته توجه داشته باشید که بدون توجه به نرم افزارهای دیگر و محیط کاری آنها به آموزش تری دی مکس بپردازید.

شروع آموزش تری دی مکس

آموزش تری دی مکس با مدل کردن پروژه های انجام شده

یکی از نکاتی که باید به آن توجه ویژه داشت انجام پروژه های تری دی مکس و تمرین بعد از آن میباشد. شما میتوانید از کارهای ساده شروع کنید و با الگو برداری از آنها به تمرین پرداخته و آن را مدل سازی کنید. با تمرین زیاد و پیشرفت کارهای حرفه ای تر انجام دهید و به مدل سازی نمونه های حرفه ای تر بپردازید. همچنین پروژه ها و الگوهایی که توسط مدرسان خود میبیند را همان روز تمرین کرده و مدل سازی کنید.

آموزش تری دی مکس با فیلم های آموزشی

سعی کنید یک فیلم آموزشی را چندین بار نگاه کنید . گاهی ممکن است به دلیل خستگی ذهنی یا پرت شدن حواس برخی از مطالب مهم را یادنگرفته باشید که با تکرار دیدن فیلم آن را یاد بگیرید. این فیلم ها به شما کمک خواهد کرد تا هیچوقت مطالب از یادتان نرود.

سعی کنید تمامی موارد بالا را بکار ببرید و هرچه را که یادگرفتید بصورت ساده و عامیانه به دیگران آموزش دهید. این روش هم باعث یادگیری فرد دیگر و هم به یادگیری هرچه بیشتر شما کمک خواهد کرد.

تمامی این موارد باعث یادگیری هرچه سریعتر و بهتر تری دی مکس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا