بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

وردپرس یکی از قدرتمندترین ها برای ساخت انواع مختلف وب سایت می باشد و یکی از ویژگی های خوب وردپرس ، استفاده از آن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی است ، حتما می دانید که هسته اصلی وردپرس امکانات لازم برای ایجاد فروشگاه اینترنتی را ندارد ، ولی افزونه های وردپرس در این جا به کار می آیند و کاستی های وردپرس را پوشش می دهند .

در این قسمت از بین افزونه های بیشمار وردپرسی می خواهیم درباره بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم و آن هایی که بسیار باعث جذب کاربران به سمت خود شده اند را به شما عزیزان معرفی می کنیم .

 

معرفی بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

افزونه WooCommerce

افزونه ووکامرس شاید معروف ترین افزونه وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی باشد ، این افزونه کاربردی و محبوب ، رایگان و بسیار قدرتمند است و امکانات فراوانی دارد و به همین دلیل کاربران ایرانی بسیار از این افزونه استقبال کرده اند ، افزونه WooCommerce یکی از افزونه های ساده وردپرس است که هم برای مشتری ها و هم برای فروشندگان اینترنتی مفید می باشد.

بهترین و مهم ترین قابلیت ووکامرس این است که هر آنچه که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به آن احتیاج دارید را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد ، همچنین بیشتر افزونه ها و قالب های ووکامرس رایگان می باشند و بسیاری از نیازهای شما با این افزونه برآورده می شود ، اگر با وردپرس آشنایی داشته باشید ، حتی اگر یک کاربر تازه کار هم باشید ، با هر سطح دانشی می توانید از امکانات عالی این افزونه قدرتمند استفاده نمایید .

 

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

از ویژگی های این افزونه ، کنترل دقیق روی موجودی ، سیستم تخفیف قدرتمند ، مدیریت سفارشات ، گزارش فروش ، فروش محصولات دانلودی و مجازی ، محیط کاربری مشتریان ، کنترل کامل حمل و نقل و مالیات ، وجود درگاه های پرداخت فارسی و خارجی زیاد ، امکان تعریف کالاهی متغیر ، امکان فروش کالاهای گروهی ، امکان خرید بدون نیاز به عضویت ، سیستم نقد و بررسی کالاها توسط خریداران ، امکان استفاده به عنوان کاتالوگ محصولات ، امکان صدور فاکتور ، امکان افزایش قابلیت ها با نصب افزونه های جدید و فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران و بسیاری موارد دیگر می باشد که همین قابلیت ها این افزونه را نسبت به افزونه های فروشگاهی دیگر یک سرو گردن بالاتر نگه داشته است .

 

افزونه WP – e – Commerce

افزونه WP e – Commerce در واقع اولین افزونه فروشگاه اینترنتی وردپرس به شمار می رود و توانایی های زیادی دارد ، افزونه WP e-Commerce را هم مانند ووکامرس به صورت رایگان می توانید دانلود کنید ولی افزونه های مورد نیاز برای آن رایگان نیستند ، یکی از نقاط ضعف این افزونه ، وجود باگ های مختلف است و برای رهایی از آن ها باید دانش فنی مناسب در برنامه نویسی داشته باشید .

سیستم منعطف کوپن و تخفیف ، حمل و نقل رایگان ، ابزارک های متنوع ، سیستم پرداخت تک صفحه ای ، هماهنگی با وردپرس شبکه ، هماهنگی با سایر سیستم های فروشگاه ساز ، وجود درگاه های پرداخت متنوع خارجی از ویزگی های این افزونه خوب می باشد.

 

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

 

افزونه Jigoshop

اگر می خواهید سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه پویا تبدیل کنید ، از افزونه Jigoshop استفاهده نمایید ، این افزونه یکی از افزونه های بسیار خوب برای ساخت فروشگاه اینترنتی است ولی قالب ها و افزونه های رایگان آن در بازار کمیاب هستند و این باعث شده که کاربران به استفاده از آن خیلی راغب نباشند.

از جمله قابلیت های این افزونه می توان به ارائه گزارشات دقیق ، امکان فروش محصولات دانلودی ، امکان فروش محصولات متغیر ، ابزارک ها و کدهای کوتاه فراوان ، پرداخت تک صفحه ای ، مدیریت موجودی کالاها ، درون ریزی یا برون بری محصولات ، نمایش محصولات مرتبط اشاره کرد.

 

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

 

افزونه MarketPress

افزونه MarketPress یکی دیگر از افزونه های قدرتمند برای ساخت فروشگاه های اینترنتی بر پایه وردپرس می باشد ، توسعه دهنده این افزونه WPMU DEV می باشد که از جمله بهترین توسعه دهندگان وردپرس به شمار می رود ، طراحی مناسب ، راحتی در استفاده و شخصی سازی و امکانات زیاد از ویژگی های خوب این افزونه می باشد .

خوب است بدانید که افزونه MarketPress به صورت پیشفرض با افزونه های بادی پرس و وردپرس شبکه هماهنگی کامل دارد و بدین ترتیب با این افزونه قادر خواهید بود ، یک شبکه از فروشگاه های اینترنتی مختلف راه اندازی نمایید .

 

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

پشتیبانی از درگاه های پرداخت معروف ، امکان فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی ، امکان تعریف گزینه های معربوط به مالیات ، داشتن تنظیمات مربوط به حمل و نقل ، سیستم تخفیف و کوپن قدرتمند ، بی نهایت متغیر برا کالاها ، مدیریت کامل روی موجودی انبار ، داشتن کدهای کوتاه قدرتمند از قابلیت های خوب این افزونه می باشند .

 

افزونه Easy Digital Downloads

افزونه Easy Digital Downloads برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی که مخصوص فروش کالاهای دانلودی و مجازی هستند ، بسیار مناسب است ، یکی از خوبی های این افزونه این است که تنها روی قابلیت های کاربردی و سادگی استفاده از افزونه تمرکز دارد و امکان نمایش اطلاعات کامل در مورد تعداد فروش و میزان درآمد ، یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه می باشد.

افزونه EDD با استانداردهای برنامه نویسی وردپرس طراحی و ایجاد شده است و به همین دلیل یکی از بهترین افزونه ها در زمینه امکان شخصی سازی و ویرایش قسمت های مختلف آن به وسیله توسعه دهندگان به شمار می رود ، با این افزونه قدرتمند شما می توانید کارت شارژ ، جزوات و کتاب های الکترونیکی ، مقالات و بسیاری اقلام دیگر را به فروش برسانید .

 

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

از جمله قابلیت های این افزونه می توان به کدهای تخفیف ، گزارش فروش ، تاریخچه خرید کاربران ، ذخیره مشخصات دانلود ، درگاه های پرداخت ایرانی و خارجی فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران اشاره کرد ، همچنین این افزونه در ایران دارای درگاه های پرداخت متنوع می باشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا