قالب های کاربردی وردپرس

قالب های کاربردی وردپرس

در این مبحث به قالب های کاربردی وردپرس می پردازیم و با کیفیت ترین های آن ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم ، با این قالب ها قادر خواهید بود وب سایت خود را در زمان کمی راه اندازی کنید و یا ظاهر جدیدی به سایت خود بدهید ، این قالب های با کیفیت این امکان را به شما می دهد تا انواع سایت های شرکتی ، خبری ، مجله ای ، فروشگاهی ، شخصی را مانند آب خوردن بسازید .

 

قالب ایمپرزا

قالب ایمپرزا یکی از بهترین قالب های وردپرس است که بسیار حرفه ای و همچنین چند منظوره می باشد و فراتر از یک قالب ساده برای وردپرس است ، می توان گفت این قالب یک فریم ورک به شمار می رود که از طریق آن انواع وب سایت را می توان راه اندازی کرد و این کار را در زمان بسیار کمی در حد چند ثانیه .

 

از جمله قابلیت های خوب این قالب می توان به طراحی کاملا واکنش گرا و مدرن ، پنل تنظیمات فارسی به همراه ۴۰ فونت استاندارد وب ، ساخت وب سایت بدون حتی یک خط کدنویسی، پشتیبانی کامل از افزونه ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، انیمیشن های جذاب و زیبا ، پشتیبانی رایگان و اختصاصی اشاره کرد که تنها تعداد کمی از ویژگی های آن است .

 

قالب های کاربردی وردپرس

 

قالب وویس

قالب وویس یکی از قالب های مجله ای و خبری وردپرس می باشد که به صورت ویژه برای وب سایت های خبری و مجله های اینترنتی طراحی و ساخته شده و می توانید از این قالب حرفه ای و بسیار زیبا به عنوان یک وبلاگ شخصی هم استفاده کنید .

 

امکانات بسیار خوب قالب Voice این امکان را به شما می دهد که تمامی قسمت های آن را به راحتی ویرایش کنید و با سلیقه خود آن را شخصی سازی نمایید ، این قالب را می توان یکی از بهترین قالب های ورد پرس نامید که طراحی بسیار مدرن و واکنش گرایی دارد .

 

تایپوگرافی جذاب و تمرکز روی تاثیر مطلوب بر بازدیدکننده از جمله ویژگی های این قالب محبوب است و می تواند بسیار در موفقیت سایت تاثیر بگذارد ، این قالب تمامی استانداردهای لازم را دارد ، سرعت بالا ، بهینه شدن برای موتور های جستجوو بسیاری موارد دیگر .

 

 

قالب های کاربردی وردپرس

 

قالب زفیر

قالب زفیر یکی دیگر از قالب های وردپرس است که طراحی آن کاملا مطابق با استاندارد متریال گوگل می باشد و از جمله بهترین قالب های چند منظوره برای وردپرس به شمار می رود ، لازم به ذکر است این قالب دارای امکانات و ظاهر بی نظیری می باشد و امکان ساخت انواع وب سایت را به شما عزیزان می دهد .

 

از جمله امکانات و قابلیت های این قالب ، طراحی کاملا واکنش گرا ، پشتیبانی کامل از ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، پنل تنظیمات فارسی به همراه 40 فونت استاندارد ، ساخت برگه ها با کشیدن و رها کردن و بسیاری موارد دیگر می باشد ، با این قالب می توانید وب سایت شرکتی ، شخصی ، فروشگاهی خود را به راحتی و بسیار آسان و در زمان کم بسازید .

 

قالب های کاربردی وردپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا