معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس _ قسمت چهارم

معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس

همان طور که قول داده بودیم در این مطلب به بررسی بیشتر و ادامه معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس می پردازیم ، امیدواریم که توانسته باشیم تا به این جا در معرفی این افزونه موفق باشیم.

 

چگونگی پیشخوان افزونه Bloom

افزونه Bloom یک پنل تنظیمات حرفه ای دارد که کاملا فارسی است و کار با آن بسیار ساده است ، این پنل امکان مدیریت همه بخش ها را به شما می دهد و وقتی با این پنل تنظیمات کار می کنید برای شما بسیار لذت بخش خواهد شد و این به دلیل راحت بودن کار با آن است ، در قسمت ” آمار و اطلاعات ” پنل می توانید اطلاعات دقیق تعداد نمایش هر فرم و تعداد افراد عضو شده را ببینید.

 

امکان افزایش ضریب عضویت کاربران

تست A/B یکی از قابلیت های این افزونه است که می توانید از طریق آن یک فرم را برای پیدا کردن بهترین حالت ، آزمایش کنید ، مثلا از یک فرم چند کپی تهیه می کنید و با تغییر دادن متن و رنگ های هر کدام از کپی ها به رنگ ها و متن های مختلف ، بهترین حالتی که کاربران بیشتری به آن جذب شده اند ، انتخاب می کنید ، برای این مورد نیازی نیست شما کاری انجام دهید ، تنها مدیریت و نظارت بر عهده شماست.

 

امکان آمارگیری دقیق از تعداد نمایش

در قسمت مدیریت افزونه بلوم می توانید به آمار و اطلاعات دقیقی از تعداد نمایش هر فرم و تعداد عضویت کاربران در بازه های زمانی متفاوت دست یابید و این بسیار در افزایش کارایی سایت و بهینه سازی آن به شما کمک می کند.

 

افزونه بلوم 42 فونت فارسی و استاندارد دارد

این افزونه اولین افزونه ای است که بیشتر از 40 فونت فارسی استاندارد دارد و جالب این است که فونت ها نیازی به کدنویسی ندارند و از آن ها برای همه قسمت های فرم می توانید استفاده کنید ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نوع فونت را انتخاب نمایید ، بعد از آن افزونه کار را بر شما تمام خواهد کرد.

 

بک آپ گرفتن از اطلاعات افزونه

یکی از بهترین قابلیت های این افزونه بک آپ گرفتن از اطلاعات افزونه است ، به وسیله این ویژگی می توانید از تنظیمات فعلی و اطلاعات خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز بازیابی نمایید ، برای انتقال تنظیمات به سایتی دیگر نیز این ویژگی کارایی دارد.

 

افزونه بلوم و طراحی کاملا واکنش گرا (Responsive)

در هنگام طراحی این افزونه ، تمامی نیازهای کاربران برای نمایش فرم های عضویت در همه دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است ، به همین دلیل فرم های عضویت افزونه Bloom و پیشخوان آن طوری طراحی شده اند که کاملا واکنش گرا هستند و لازم به ذکر است که در تمامی دستگاه های ارتباطی به وضوح به نمایش گذاشته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا