معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس _ قسمت سوم

معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس

در این قسمت به ادامه بررسی ویژگی ها و قابلیت ها و معرفی افزونه BLOOM و مزایا در وردپرس می پردازیم ، با ما همراه باشید تا بیشتر با این افزونه محبوب آشنا شویم.

 

افزونه BLOOM با 12 سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ هماهنگ است

افزونه BLOOM و مزایا ی آن بسیار برای کاربران جذاب است و یک ویژگی بسیار عالی دارد و آن هم هماهنگی با 12 ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ و ارسال خبرنامه می باشد ، اگر سرویس شما در لیست قرار ندارد مشکلی نیست چرا که به راحتی با این افزونه امکان اضافه کردن هر نوع سیستمی وجود دارد ، همچنین افزونه Bloom گزینه ای دارد که با آن می تواند ایمیل ها برای خبرنامه فیدبرنر را دریافت نماید.

 

با افزونه BLOOM فرم های عضویت را زیبا کنید

یکی از نکاتی که باعث جذب بیشتر کاربران برای پر کردن فرم عضویت می شود ، شکل ظاهری و این که چگونه طراحی شده ، هماهنگی فرم با ظاهر سایت بسیار تعیین کننده خواهد بود ، برای این که بتوانید فرم عضویت بسیار شیک و قدرتمندی در جهت جذب کاربران طراحی کنید به سراغ افزونه Bloom بروید و به وسیله تنظیمات عالی و ساده آن ، یک فرم عضویت بسیار عالی که با ظاهر سایت شما همخوانی دارد ، بسازید.

 

تعدد زیاد قالب در افزونه BLOOM

یکی دیگر از دلایل محبوبیت افزونه Bloom در وردپرس ، تعداد زیادی از قالب ها است ، در این افزونه 155 قالب که کاملا آماده هستند به کاربران ارائه شده و از طریق این قالب ها می توانید به سرعت و راحت فرمی که مد نظرتان است را بسازید و در وب سایت بگذارید ، در این قالب ها نیازی به کد نویسی نیست.

 

افزونه BLOOM و نمایش فیلد ها در 3 مکان

با این افزونه می توانید فیلدها را در 3 مکان مختلف نمایش دهید ، البته باید این کار را با توجه به نوع فرم عضویت انجام دهید ، فیلد های مربوط به اطلاعات کاربر در سه مکان مختلف شامل پایین ، راست و چپ می تواند قرار گیرد ، تنها کاری که شما انجام می دهید این مکان ها را انتخاب می کنید ، بعد از آن دیگر همه چز را به افزونه Bloom بسپارید.

 

شخصی سازی با BLOOM

با استفاده از این افزونه رنگ و استایل هر یک از لبه ها و کادرهای فرم را می توانید به راحتی ویرایش کنید و به شکلی که می خواهید در بیاورید ، فاصله بین توضیحات و فیلد ها را نیز می توانید با اشکال مختلف و زیبا تزیین کنید و جلب توجه بیشتری نمایید.

 

با افزونه BLOOM مکان نمایش تصویر را تنظیم کنید

اگر می خواهید که فرم های عضویت در سایت شما بیشتر جلب توجه کند ، خوب است که تصویری به آن ها اضافه کنید ، بعد از این که تصویر را اضافه کردید می توانید از طریق این افزونه مکان نمایش تصویر را در سمت راست ، چپ ، بالا یا پایین تعیین و انتخاب کنید.

 

رنگ بندی های زیاد از خاصیت بلوم است

افزونه بلوم این امکان را به شما می دهد که رنگ کادر ها ، متن ها و متن فیلد ها و همچنین رنگ تک تک قسمت های هر فرم را با توجه به سلیقه و نیاز خود ویرایش نمایید و از این طریق می توانید ظاهر سایت را با فرم های عضویت به هماهنگی بیشتری برسانید.

 

هدفمند کردن نمایش فرم ها

برای این کار به افزونه بلوم رجوع کنید و با تنظیمات نمایش ، مکان و زمان نمایش هر فرم را برای حداکثر تاثیر روی مخاطب ، تعیین نمایید ، مثلا می توانید مشخص کنید که یک فرم فقط در یک دسته خاص به نمایش گذاشته شود و یا فرم دیگر تنها در صفحه اصلی و به همین صورت برای فرم های دیگر ، لازم به ذکر است که تعداد فرم های عضویت محدودیتی ندارد و با تنظیمات دلخواه شما صورت می گیرد که می توانید آن را ها در برگه ها ، زمان و مکان دلخواه به کار برید.

 

وجود فعال گرهای خودکار

اگر به بخش تنظیمات افزونه بروید ، می توانید فعال گرهایی را برای نمایش فرم های عضویت تعیین کنید و زمانی که شرایط کاربر با شرایط تعریف شده همخوانی داشته باشد ، فرم نمایش داده می شود.

 

هدفمندسازی نمایش پست های سفارشی

وقتی به قسمت تنظیمات نمایش افزونه Bloom می روید ، امکان این که مثلا تعیین کنید یک فرم تنها در مطالب دسته یک نمایش داده شود را دارید ، همین طور برای تعریف نمایش در صفحه های مربوط به پست های سفارشی هم می توانید این کار را انجام دهید.

 

به وجود آوردن محدودیت نمایش در مطالب

از جمله قابلیت های بسیار خوب افزونه Bloom ، غیر فعال سازی افزونه برای مطالب و یا برگه هایی است که تعیین می کنید ، مثلا در یک مطلب از کد کوتاه برای نمایش فرم استفاده کرده اید و نمی خواهید که پاپ آپ هم در آن نمایش داده شود ، در این جا می توانید از این امکان استفاده کنید ، با BLOOM و مزایا ی آن در وردپرس آشنا شدید و می توانید به بهترین شکل از این افزونه محبوب بهره بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا