معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس _ قسمت دوم

معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس

در مطلب قبل به معرفی افزونه BLOOM و مزایای آن در وردپرس پرداختیم و امکانات قابلیت های این افزونه قدرتمند را برای شما عزیزان وردپرسی برشمردیم ، با این مطلب همراه باشید تا در ادامه ، با کاربردها و امکانات بیشتری از این افزونه دوست داشتنی وردپرس آشنا شویم.

 

افزونه BLOOM و فعال گرهای پاپ آپ و چسبان

در این افزونه که از بهترین افزونه های وردپرس است ، فعال گرهای خودکاری برای پاپ و چسبان وجود دارد و این یکی از مزیت های این افزونه است ، همان طور که می دانید در وب سایت ها ، برگه ها و مطالب مختلف ، فرم های عضویت با طراحی های مختلف یکی از ارکان اصلی می باشند.

در بیشتر وقت ها ، فرم های عضویت باید در زمان و مکان خاصی برای این که بیشترین تاثیر را روی کاربر داشته باشد ، به نمایش گذاشته شوند ، در این جا ، فعال گرها این امکان را برای شما فراهم می کنند.

 

انواع فعال گرهای خودکار در افزونه بلوم !

از جمله فعال گرهای خودکار که این امکان را به شما می دهند ، وقفه زمانی است که در واقع از طریق آن می توانید یک وقفه زمانی را قبل از نمایش فرم ها معلوم نمایید ، این برای این است که کاربر مدت زمان بیشتری روی سایت شما بماند و حضور داشته باشد و مثلا فرم عضویت بعد از 30 ثانیه یا هر چند ثانیه ای که شما تعیین کرده اید ، برای کاربر باز گردد.

 

فعال گر پایین مطلب

فعال گر پایین مطلب یکی دیگر از فعال گرهای خوب Bloom می باشد و از طریق این ، افزونه بلوم به صورت خودکار کاربر را به آخر مطلب و یا برگه می کشاند و فرم عضویت را به کاربر نمایش می دهد و بعد از آن خوب است که با استفاده از این فعال گر به کاربران ، پیشنهادی گرم و دوستانه بدهید تا آن ها را جذب کنید.

 

فعال گر بعد از پیمایش

با استفاده از فعال گر بعد از پیمایش که بسیار هم هوشمند است ، می توانید فرم عضویت را تنها پس از پیمایش یا همان اسکرول صفحه به مقدار دلخواهی که خودتان صلاح می دانید که به وسیله کاربر صورت می گیرد ، بر او آشکار کنید.

 

فعال گر بعد از ارسال دیدگاه

بعد از ارسال دیدگاه نیز یکی دیگر از فعال گرهای این افزونه است که به صورت خودکار فرم عضویت در خبرنامه بعد از ارسال دیدگاه توسط کاربر را نمایش می دهد که این کار در افزایش تعداد اعضای خبرنامه بسیار موثر است و زمان بسیاری را برای شما م خرد.

 

فعال گر بعد از خرید

یکی دیگر از فعال گرهای خوب بلوم ، بعد از خرید است که از طریق این فعال گر ، فرم عضویت در خبرنامه ، به طور خودکار بعد از هر خرید موفق محصولات ، به کاربر نمایش داده می شود و این را بدانید که بعد از خرید ، افرادی که خرید کرده اند احتمال عضویت بیشتری نسبت به بازدید کنندگان دیگر دارند.

 

فعال گر بعد از عدم فعالیت

بعد از عدم فعالیت یکی دیگر از فعال گرهای به درد بخور بلوم است که در صورتی که کاربری روی سایت شما برای مدت طولانی غیر فعال بوده باشد ، کار این فعال گر ، نمایش فرم عضویت به کاربر می باشد که بسیار جلب توجه می کند و کاربر را تشویق به پر کردن فرم می نماید.

برای این که کاربر بیشتر وسوسه شود و نظر او را بیشتر جلب کنید باید از کلمات و جملاتی وسوسه انگیز مثل برای مدتی محدود ، رایگان ، تخفیف ویژه و موارد دیگر استفاده کنید ، در غیر این صورت کاربر توجهی به فرم نخواهد کرد.

 

امیدواریم که تا به این جا از مطالب راضی باشید و به صورت کاربردی بتوانید از آن ها استفاده نمایید ، در آینده به  بررسی بیشتر ویژگی های افزونه بلوم خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + ده =

دکمه بازگشت به بالا