معرفی برترین افزونه های وردپرس _ قسمت چهارم

معرفی برترین افزونه های وردپرس

افزونه Yet Another Related Posts Plugin

افزونه Yet Another Related Posts Plugin یکی از برترین و مهم ترین افزونه های وردپرس است که برای نمایش دادن مطالب مرتبط که باعث افزایش بازدید و ماندن بیشتر کاربر در وب سایت می شود ، کاربرد دارد ، این افزونه یکی از بهترین روش ها برای بالا رفتن سریع سایت شما در گوگل است ، علامت اختصاری این افزونه YARPP می باشد و از جمله محبوب ترین افزونه ها در بین کاربران وردپرس می باشد.

برای این کار با این افزونه باید یک کد کوتاه در قالب قرار داده شود و بدین ترتیب مطالب مرتبط با موضوع به صورت لیست و یا همراه با تصویر شاخص برای کاربر نمایان می گردد ، از قابلیت ها و ت.انایی های این افزونه ،نمایش به دو شیوه متفاوت ، امکان تغییر استایل نمایش ، الگوریتم محاسبه پیشرفته و نمایش مطالب مرتبط در فید RSS می باشد.

افزونه BuddyPress

با افزونه BuddyPress که از مهم ترین افزونه های وردپرس است ، می توانید وب سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک شبکه اجتماعی بسیار عالی و پیشرفته کنید ، این افزونه به شما این امکان را می دهد که شبکه ای اجتماعی با امکاناتی مانند پیام خصوصی ، ساخت پروفایل ، دوست یابی ، ساخت گروه ، عضویت در گروه ها بسازید و سایت خود را وارد مرحله جدیدی از شکوفایی کنید ، لازم به ذکر است که این افزونه از جمله افزونه های اصلی وردپرس به شمار می رود.

افزونه SI CAPTCHA Anti-Spam

این افزونه یکی از افزونه های بسیار مفید وردپرس است که تنها با افزودن یک تصویر کپچا به فرم های مختلف ، تعداد پیغام های به درد نخور را کاهش می دهد ، لازم به ذکر است که تصویر امنیتی اضافه شده اتوماتیک وار به فرم ارسال دیدگاه ، فرم عضویت ، فرم ورود اضافه می گردد ، این افزونه بسیار خوب قابلیت هایی نظیر تنظیمات پیشرفته ، کد HTML صحیح ، مخفی کردن فرم برای کاربران وارد شده را دارد.

افزونه Broken Link Checker

اگر یک حرفه ای باشید به این موضوع واقف هستید که لینک ها و سلامتی آن ها در SEO سایت از اهمیت زیادی برخوردارند و اگر در بین لینک هایی که در سایت شما وجود دارند ، تعدادی لینک منقضی شده وجود داشته باشد ، گوگل به طور خودکار رتبه سایت شما را کاهش می دهد.

بنابر این برای پیشگیری از این اتفاقات از این افزونه کاربردی و مفید استفاده می کنیم که با نصب آن تمامی مطالب ، برگه ها ، دیدگاه ها برای لینک های خراب جستجو می شوند و اگر لینک خرابی در آن ها باشد ، شما را از طریق ایکیل یا نوار مطلع می کند.

افزونه TablePress

افزونه TablePressهم یکی دیگر از افزونه های خوب وردپرس است که با آن می توانید جدول ها را بدون نیاز به دانستن HTML ایجاد کنید ،این افزونه ساده به شما این امکان را می دهد هر نوع جدول از جمله لیست قیمت ها ، برنامه ها را به راحتی بسازید.

از طریق این افزونه می توانید از نرم افزار EXEL جداول را وارد کنید که یک قابلیت بسیار عالی این افزونه است ، این افزونه به گونه ای طراحی شده که می توانید جداول ساخته شده با فرمت های گوناگون را نیز صادر کنید.

افزونه Jetpack by WordPress.com

افزونه JETPACK را اگر فعال کنید ، می توانید امکاناتی مانند آمار ، خبرنامه ، تنظیمات شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید ، لازم به ذکر است این امکانات قبلا تنها برای کاربران سایتwordpress.com قابل استفاده بود ، ناگفته نماند در حال حاضر هم تمامی قابلیت های جدید روی سرور سایت wordpress.com میزبانی می گردد.

افزونه Google Analyticator

از طریق این افزونه کدهای Google Analytics به طور خودکار به قالب شما اضافه می شود و مهم تر این که نمایش آمار در داشبورد وردپرس ، رنج کار با این کدها را به کم ترین مقدار می رساند.

این افزونه چند ابزارک سفارشی دارد و به وسیله آن ها می توانید آمار را در وب سایت خود نمایش دهید ، از قابلیت های این افزونه پشتیبانی از شمارش گر تعداد دانلود ، نصب آسان می باشد.

افزونه Smart YouTube PRO

افزونه Smart YouTube PROبرای اضافه کردن ویدئو های سایت های مختلف به مطالبتان طراحی شده ، سایت هایی مانند youtube ، Vimeo ، Metacafe ، liveleak ، از ویژگی های این افزونه نمایش ویدئو ها روی آیفون و آندروید ، افزودن لیست پخش ، ساخت خودکار تصاویر بند انگشتی ، ابزارک کاربردی ، نمایش خودکار ویدئو ها ، تولید کد xHTML استاندارد است.

افزونه MapPress Easy Google Maps

افزونه MapPress قسمت جدیدی به ویرایشگر متن اضافه می کند و با این کار می توانید نقشه گوگل را در سایت خود درج کنید ، بدین ترتیب که در زمانی که در حال ساخت مطلب و یا برگه هستید ، آدرس منطقه مورد نظر را وارد کنید تا نقشه گوگل آن را دریافت نمایید.

از مهم ترین قابلیت های افزونه ساخته شده بر اساس آخرین ورژن API گوگل ، قابل استفاده در وردپرس چند سایت ، پشتیبانی از پست های دلخواه ، ساخت آسان نقشه ها در خود ویرایشگر ، قابلیت افزودن نشانه روی نقشه ، افزودن متن و تصویر دلخواه روی نقشه ، پشتیبانی از قابلیت Street view ، نمایش ترافیک ، امکان ثبت چند نقشه در یک صفحه می باشند.

افزونه WordPress Download Monitor

در این جا می رسیم به یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس که به شمارش تعداد بازدید یک لینک و دانلود یک فایل کاربرد دارد ، این افزونه محیط آپلود و مدیریت فایل های قابل دانلود را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تعداد دانلود هر فایل را مشاهده و ثبت نمایید.

افزودن لینک ها در محیط ویرایشگر ، افزودن ورژن های مختلف یک فایل ، ثبت لینک ها دانلود از سرورهای دیگر ، نمایش تعداد دانلود به بازدیدکنندگان توسط کد میانبر ، قابلیت دسته بندی فایها ، ثبت تعداد دانلود صحیح و اقدام برای دانلود ، دانلود فایل ها فقط برای اعضا از جمله قابلیت های خوب این افزونه کاربردی وردپرس می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

دکمه بازگشت به بالا