مراقب اپلیکیشن های خطرناک در اپ استور باشید

مراقب اپلیکیشن های خطرناک در اپ استور باشید

مراقب اپلیکیشن‌های خطرناک در اپ استور باشید ، بعضی از این اپلیکیش ها از صفحه نمایش شما فیلم‌برداری می‌کنند!

به تازگی اخباری درآمده که شرکت اپل به صاحبان این اپلیکیشن‌ها تذکر جدی داده است ،این اخطار بعد از گزارش مربوط به‌ فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش کاربران توسط این اپلیکیشن ‌ها که بر روی آیفون و آیپد نصب می شد ، اعلام شد ، به گزارش برخی سرویس ها ، بعضی از شرکت ‌های بزرگ نرم ‌افزاری در دنیا به وسیله ابزارهای تجزیه ‌و تحلیلی حرکات کاربر را در اپلیکیشن‌ مربوطه خیره می ‌کنند ، شرکت اپل به این توسعه‌ دهندگان دستور دارده تا کدهای ردیابی را از این اپلیکیشن‌ ها حذف نمایند ، اگر هر یکی از توسعه دهندگان به این اخطار توجه نکنند ، اپلیکیشن‌ از اپ ‌استور حذف خواهد شد.

نکته قابل توجه و مهم

‌بیشتر این اپلیکیشن‌های خطرناک و جاسوسی وقتی می خواهند حرکات کاربر را ضبط و ثبت کنند ، اجازه نمی گیرند ، این کار با سیاست نظارتی اپل در اپ‌ استور مغایرت دارد یعنی اپلیکش باید طوری طراحی شود که به هنگام ضبط فعالیت ، حتما باید از کاربر اجازه بگیرد.

 

اپلیکیشن های خطرناک در اپ استور چند روز وقت دارند؟

این اپلیکیشن ها برخی از اطلاعات کاربران مانند پاسپورت و کارت اعتباری آن ها را ضبط می کنند ، شرکت اپل به توسعه دهندگان این اپلیکیشن ها تنها یک روز برای حذف کدها وقت داده است و اگر در این مدت کدها را حذف نکنند ، اپلیکیشن به صورت اتومات از اپ‌استور حذف خواهد شد.

 

اپلیکیشن های خطرناک و جاسوسی

 

گلس باکس رضایت کاربران را جلب می کند

فناوری گلس‌باکس را شرکتی با همین نام در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد ، آن ها با این فناوری فعالیت‌های کاربر را به گونه ای دوباره پخش می کنند و به شناخت دقیقی از روند کار کاربر با اپلیکیشن مورد نظر می رسند ، شرکت گلس‌باکس اطمینان می دهد که مشتریان این شرکت به هیچ عنوان قصد جاسوسی کاربران را ندارند و اپلیکیشن های خطرناک و جاسوسی را توسعه نمی دهند.

لازم به ذکر است که اطلاعات کاربران در اختیار شرکت سوم دیگری قرار داده نمی شود و رمزگذاری و از آن ها محافظت می شود ، شرکت گلس‌باکس از قوانین حفظ و حراست از حریم خصوصی کاربران تابعیت می کند و تمامی داده‌ها با ابزارهایی حفظ و رمزگذاری می گردند و کارمندان این شرکت دسترسی بسیار محدودی به اطلاعات کاربران دارند.

اهداف شرکت گلس باکس

  • ابزارهای این شرکت فعالیت ‌های دیجیتال را با رمزگذاری قوی گزارش‌گیری می کند.
  • ایجاد بهترین تجربه دیجیتال و حفظ برندها و کاربران است که این هدف با گزارش‌های واقعی و امنی که این شرکت ارائه می دهد ، میسر خواهد شد.
  • حذف این اپلیکیشن های خطرناک و جاسوسی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا