چگونه به منوهای وردپرس دکمه شبکه های اجتماعی اضافه کنیم؟

چگونه به منوهای وردپرس دکمه شبکه های اجتماعی اضافه کنیم؟

آیا میخواهید به منو های وردپرس دکمه شبکه های اجتماعی اضافه کنید؟ وردپرس به خودی خود قسمت پروفایل شبکه های اجتماعی ندارد ولی می توانید به آسانی به منوهای آن این امکان را اضافه کنید تا دکمه های شبکه های اجتماعی را نمایش دهید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد تا چطور می توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را به منوی وردپرس خود اضافه کنید.

چرا باید دکمه شبکه های اجتماعی را به منوها اضافه کنیم؟

بزرگترین مزیت اضافه کردن دکمه شبکه های اجتماعی به منوهای وردپرس فراهم شدن این امکان است که شما می توانید ترتیب نمایشو قرار گرفتن آن ها را با عمل Drag&Drop ( کشیدن و رها کردن کلیک ماوس ) تغییر دهید. شما می توانید از افزونه های دیگری هم برای نمایش آیکن های شبکه های اجتماعی درنوار کناری ( Sidebar ) وردپرس تان استفاده کنید ولی این راه کار از انعطاف لازم برخوردار نیست. در کنار به وجود آمدن رابط کاربری آسان با قابلیت Drag&Drop ، وقتی شما از آیکن های شبکه های اجتماعی در منوهای وردپرس استفاده می کنید ، می توانید آن را در هر ناحیه ی Wdgot-Ready در سایتتان شامل ، نوار کناری( Sidebar ) ، قسمت فوتر ( Footer ) و زیر پست ها اضافه کنید.

 

حالا به بیان آن می پردازیم که چطور می توانیم دکمه های شبکه های اجتماعی را به منو های وردپرس اضافه کنیم.

اضافه کردن دکمه شبکه های اجتماعی به منوهای وردپرس :

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه ی Menu Image  را دانلود و نصب و فعال کنید. پس از فعال کردن افزونه باید به این آدرس  بروید و یک Menu جدید ایجاد کنید. Appearance > Menus

دکمه شبکه های اجتماعی

بعد باید لینک منحصر به فرد برای کانال ها شبکه های اجتماعی خود را به صورت جداگانه به منوی جدید شبکه های اجتماعی خود اضافه کنید . ملاحظه خواهید کرد که یک منوی دکمه زیر هر آیتم منو وجود دارد . می توانید از آن برای باگذاری ( Upload ) آیکن دکمه ی شبکه اجتماعی خود در اینجا استفاده کنید.

دکمه شبکه های اجتماعی

به شما این امکان را می دهد که دکمه ی دیگری علاوه بر دکمه ی پیش فرض آپلود کنید تا با رفتن ماوس روی آن شکلش تغییر کند. بعد از آن می توانید سایز دکمه ی شبکه اجتماعی خود را انتخاب کنید چندین انتخاب وجود دارد برای سایز عکس . مطمئن شوید که همه آن ها یک سایز باشند تا از منو بیرون نزنند.

دکمه شبکه های اجتماعی

بعد از آن شما باید مکان قرار گیری اسم هر کدام از دکمه ها را مشخص کنید.اگر می خواهید فقط کلمه ها را بدون هیچ برچسبی نمایش دهید باید گزینه ی Hide  را انتخاب کنید.

دکمه شبکه های اجتماعی

به همین سادگی برای هرکدام از شبکه اجتماعیتان این مراحل را تکرار کنید بعد از انجام کارها وقتی همه دکمه ها را اضافه کردید باید مکان نمایش منوی شبکه های اجتماعی را مشخص کنید و روی دکمه ی Save Menu کلیک کنید.

دکمه شبکه های اجتماعی

حالا می توانید به سایتتان سر بزنید و دکمه های شبکه های اجتماعی را در منو وردپرس تان ببینید.

دکمه شبکه های اجتماعی

 

همچنین به راحتی می توانید آن را به منوی کناری اضافه کنید.

اضافه کردن دکمه های شبکه اجتماعی به منوی کناری وردپرس :

به راحتی به این آدرس بروید  Appearnce > Widgets و ویجت Navgation Menu را با کلیک کشیده و در ناحیه ویجت Sidebar رها کنید.

دکمه شبکه های اجتماعی

توجه :عکس های بالا فقط برای مثال آورده شده اند برای آنکه ویجت شما دقیقا مثل آن ها باشد باید یک Css شخصی سازی شده را اضافه کنید.

امیدواریم این مطلب در چگونگی اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی به منوهای وردپرس مورد استفاده قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا