MonsterInsights – پلاگین Google Analytics برای وردپرس

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics  برای وردپرس است .

با 34 میلیون دانلود و بیش از 2 میلیون نصب فعال جزو محبوب ترین و مشهورترین پلاگین های Google Analytics  برای وردپرس می باشد. MonsterInsights به شما این امکان را میدهد تا با چند کلیک  Analytics خود را راه اندازی کنید و به آسانی کارایی و بازدهی سایت خود را مشاهده کنید. در پیشخوان (Dashbord) وردپرس خود میتوانید ببینید بازدیدکننده های شما چگونه وبسایتتان را پیدا و از آن استفاده میکنند. پس از این طریق میتوانید مخاطبتان را افزایش دهید و آن ها را به سر زدن به وبسایتتان ترغیب کنید. هدف ما ساده است: تحلیل ها را ساده کنیم و همچنین آمارهایی که مهم هستند به شما ارائه دهیم.

MonsterInsights خلق شده تا قوی ترین و کابرپسندترین افزونه ی Google Analytics در بازار باشد.

Google Analytics می تواند وحشتناک ، زمان بر و برای استفاده پیچیده باشد. با MonsterInsights شما آمارهایی را به دست می آورید که از همه مهم تر هستند ، پس می توانید بفهمید مخاطبانتان چگونه محتوای شما را پیدا و با آن به تعامل می پردازند. اگر به طور جدی به فکر تولید محتوایی هستید که کار آمد باشد ، به تحلیل ها (Analytcs ) نیاز دارید. بدون فهمیدن آن که منبع ترافیک سایتتان از کجاست و مخاطبانتان چگونه رفتار میکنند ، غیرممکن است که بفهمید چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی فقط وقتتان را هدر می دهد. با این پلاگین به راحتی متوجه می شوید که ترافیکتان از کجاست و می توانید برای افزایش بازدید کننده ها از استراتژی محتوای هدفمند استفاده کنید.

با MonsterInsights چه چیزهایی به دست می آورید ؟

( مزایای MonsterInsights )

1-  راه اندازی سریع و آسان :

راه اندازی Google Analytics  بر روی وبسایتتان فوت و فن دارد و زمان بر است مخصوصاً اگر زیاد از تکنولوژی سر در نیاورید. با MonsterInsights می توانید گوگل آنالیتیکز خود را در کمتر از 5 دقیقه روی وب سایت خودتان راه اندازی کنید و شروع به جمع آوری اطلاعات مورد نیازتان کنید.

2- آمار لحظه ای :

به دست آوردن داده های تحلیلی مورد نیازتان در زمان درست برای کسب و کار شما سرنوشت ساز است. با  MonsterInsights شما می توانید از آمار لحظه به لحظه برخوردار شوید و می توانید ببینید در حال حاضر سایتتان چطور کار می کند. نیازی نیست تا فردا صبر کنید تا ببینید پست تان چطور پخش شده و فروشتان طبق نقشه پیش رفته است یا نه .

3- پیگیری محبوب ترین پست :

کدام پست شما بیشترین رفت و آمد را داشته و در ترافیک سایتتان نقش کلیدی را ایفا می کند؟

MonsterInsights به شما مشهورترین پست ها ، صفحه ها و قسمت های سایتتان را نشان می دهد. تا دید واضحی نسبت به آنچه جواب می دهد و کارآمد است و یا آنچه وقتتان را تلف می کند به شما بدهد.

4- پیگیری دانلود فایل :

به طور پیش فرض Google Analytics برای سنجش ترافیک شما عالی است اما دانلود فایل ها را پیگیری نمی کند. با MonsterInsights شما قادر خواهید بود تا میزان دانلود فایل هایتان را اندازه بگیرید و وقت و پولتان را فقط برای محتوایی صرف کنید که مخاطبتان دانلود می کنند به آن احتیاج دارند.

5- پیگیری تجارت الکترونیکی :

هر اطلاعاتی درباره ی  WooCommerce یا فروشگاه دانلود بخواهید به شما می دهد فقط با چند کلیک می توانید پی گیری تجارت الکترونیک Google Analytics را برای فروشگاه وردپرس خود کامل کنید.

6- پیگیری تبلیغات :

آیا می خواهید از بنر تبلیغاتی خود پول بیشتری به دست آورید؟ با پیگیری تبلیغات MonsterInsights شما می توانید دقیقا بفهمید روی بنرتان چند بار کلیک شده است. از این طریق شناسایی تاثیر گذارترین مکان برای تبلیغاتتان ممکن می شود.

7- لینک معرفی و پیگیری لینک ها :

MonsterInsights  به راحتی این امکان را برایتان فراهم می کند تا ببینید دقیقا بازدیدکننده هایتان از کجا می آیند و روی چه لینکی در سایتتان کلیک میکنند. شما با این کار  پول و وقت خود را پس انداز می کنید و روی چیزی که کارآمد تر است سرمایه گذاری می کنید.

 

پیشخوان MonsterInsights و تنظیمات آن :

MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights

لینک وبسایت سازنده : اینجا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا